Dojazd na Lotnisko Chopina
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Są i kursy 175 przed 5:00
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W rozkładzie jazdy na stronie nadal nie ma w soboty i niedziele odjazdów z Lotniska między 21:58 a 23:12.
Dlaczego kursy o 4:15 i 4:45 jadą jako 175, a nie N32? Jest potrzeba stawania na (prawie) każdym przystanku?
Są, ale wygląda na to, że dodane "z palca" na stronę i w bazie dalej ich nie ma (są na stronie dziś, jutro ich już nie ma). Aplikacje korzystające z bazy dalej ich nie widzą (np. szukanie w jakdojade ani na dziś, ani na jutro, ich nie wykazuje).
Jakdojade już pokazuje te kursy.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
- Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej
Nawiązując do samej nazwy tematu to dojazd na lotnisko jest ostatnio rzeczywiście tragiczny. Jeździłem ostatnio kilka razy 188 i zawsze na lotnisko dojeżdżał opóźniony w przedziale 5-8 minut. I uwaga w weekend i bez żadnych korków. Ruch był płynny i umiarkowany, a mimo to linia non stop jeździ opóźniona. Co się tam dzieje?... Jakiś czas temu nawet Wyborcza opublikowała o tym artykuł.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
4.15, 30 i 45. Zaczyna z Centrum-patrzysz w rozkład 175 i widzisz.
miłośnik 13N
Z tego co pamiętam to postoje na Gocławku są jakieś mega krótkie (3 minuty), więc może być że już z pętli rusza opóźniony. I czasy przejazdu są trochę głupie, bo na ŻiW i na TŁ jest może nawet trochę za dużo czasu, a na Grochowie za mało (wszystkie przystanki na Szaserów po minucie). Jeszcze w stronę Lotniska to wychodzi lepiej, bo najpierw się łapie opóźnienie a potem można je nadrobić, za to w stronę Gocławka najpierw trzeba uważać żeby nie być przed czasem, a potem na Gocławek i tak się przyjeżdża po czasie.Woronicz pisze: ↑23 kwie 2024, 16:41Nawiązując do samej nazwy tematu to dojazd na lotnisko jest ostatnio rzeczywiście tragiczny. Jeździłem ostatnio kilka razy 188 i zawsze na lotnisko dojeżdżał opóźniony w przedziale 5-8 minut. I uwaga w weekend i bez żadnych korków. Ruch był płynny i umiarkowany, a mimo to linia non stop jeździ opóźniona. Co się tam dzieje?... Jakiś czas temu nawet Wyborcza opublikowała o tym artykuł.
Odcinek Gocławek Wschodni/PKP Olszynka Grochowska - Wiatraczna to w ogóle dla ZTM-u jakiś kosmos. Nie da się przejechać tego odcinka o czasie od strony Wiatracznej. Ile razy ja przyjeżdżałem takim 523 na Wiatraczną na zero a potem na Olszynkę zajeżdżałem np. -7? Po prostu żeby jechać zgodnie z rozkładem trzeba nie wiem... taranować osobówki i jechać chyba chodnikiem. Za duży ruch, za dużo pieszych, za dużo wąskiego gardła. W drugą stronę jest lepiej ale też pod warunkiem że akurat ułożą się dobrze światła i pasażerów nie ma za dużo. Niemniej przy stanie nawierzchni Szaserów wolałbym rozkłady ułożone nie pod zapierdzielanie.
Najlepsze że tam w niektórych godzinach Dwernickiego i Szaserów-Szpital to jest w ogóle w jednej minucie, a jeszcze się czasem trafi światło pomiędzy nimi. No w ogóle tyle przystanków stałych z rzędu po minucie to jest możliwe gdzieś gdzie nie ma świateł i mało kto wsiada, nie w takim miejscu.
Wszystko jest podyktowane wieloma czynnikami, ale da się przejechać ten odcinek przepisowo i punktualnie.reserved pisze: ↑24 kwie 2024, 13:41Odcinek Gocławek Wschodni/PKP Olszynka Grochowska - Wiatraczna to w ogóle dla ZTM-u jakiś kosmos. Nie da się przejechać tego odcinka o czasie od strony Wiatracznej. Ile razy ja przyjeżdżałem takim 523 na Wiatraczną na zero a potem na Olszynkę zajeżdżałem np. -7? Po prostu żeby jechać zgodnie z rozkładem trzeba nie wiem... taranować osobówki i jechać chyba chodnikiem. Za duży ruch, za dużo pieszych, za dużo wąskiego gardła. W drugą stronę jest lepiej ale też pod warunkiem że akurat ułożą się dobrze światła i pasażerów nie ma za dużo. Niemniej przy stanie nawierzchni Szaserów wolałbym rozkłady ułożone nie pod zapierdzielanie.
Tak chyba bolidem Roberta KubicyFlash8222 pisze: ↑24 kwie 2024, 16:14Wszystko jest podyktowane wieloma czynnikami, ale da się przejechać ten odcinek przepisowo i punktualnie.reserved pisze: ↑24 kwie 2024, 13:41Odcinek Gocławek Wschodni/PKP Olszynka Grochowska - Wiatraczna to w ogóle dla ZTM-u jakiś kosmos. Nie da się przejechać tego odcinka o czasie od strony Wiatracznej. Ile razy ja przyjeżdżałem takim 523 na Wiatraczną na zero a potem na Olszynkę zajeżdżałem np. -7? Po prostu żeby jechać zgodnie z rozkładem trzeba nie wiem... taranować osobówki i jechać chyba chodnikiem. Za duży ruch, za dużo pieszych, za dużo wąskiego gardła. W drugą stronę jest lepiej ale też pod warunkiem że akurat ułożą się dobrze światła i pasażerów nie ma za dużo. Niemniej przy stanie nawierzchni Szaserów wolałbym rozkłady ułożone nie pod zapierdzielanie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Teoretycznie się da, jeśli jest pusto na ulicy i w pojeździe, światła się ułożą i dość żwawo się jedzie po tych dziurach i jeszcze jak się ruszy na +0:59 w pierwszej Wiatracznej (no chyba że ktoś 'oszukuje' i ruszy jeszcze wcześniej). Mnie się udało parę razy w święto być na 523 o czasie na Olszynce (no tak mniej niż minutę po tak że wpisywałem 0).