Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 454
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 19 lis 2023, 10:34

Wystarczy podbić 165 do jakiejś sensownej częstotliwości typu 7,5/10, a nie duże osiedle wisi na linii jeżdżącej przez większość dnia co 15'.

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lis 2023, 10:37

Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:32
ashir pisze:
19 lis 2023, 10:13
Przecież w Łodzi mają krańcówki...
To gdzie mają zajezdnie?
MPK na Limanowskiego i Nowych Sadach, a BP Tour na Smutnej. :P Nie bardzo rozumiem o co Tobie chodzi? W Łodzi mają silne regionalizmy.

Stary Pingwin
Posty: 5807
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 lis 2023, 10:47

Matt Cubis pisze:
19 lis 2023, 10:34
Wystarczy podbić 165 do jakiejś sensownej częstotliwości typu 7,5/10, a nie duże osiedle wisi na linii jeżdżącej przez większość dnia co 15'.
Po pandemii nie przywrócono szczytu co 12. Cały dzień 165 jeździ co 15( poza śmiesznym mikroszczytem rano), wieczorem co 30. W sumie-Wyszczółki ciekawa nazwa. Poprawnie- WY (pokażcie) CZÓŁKI.
Tak ,wiem, czułki . Ale czoło, czółki, czółeczka, czółeńka.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10570
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lis 2023, 10:51

ashir pisze:
19 lis 2023, 10:37
Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:32
To gdzie mają zajezdnie?
MPK na Limanowskiego i Nowych Sadach, a BP Tour na Smutnej. :P Nie bardzo rozumiem o co Tobie chodzi? W Łodzi mają silne regionalizmy.
„O co ___Tobie___ chodzi” to też jakiś regionalizm. Gdzieś regionalizmem było mówienie na pętlę zajezdnia - i kojarzyło mi się, że to właśnie w Łodzi.
ŁK

Georg
Posty: 5967
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 lis 2023, 11:23

Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:09

Abstrahując od treści (wiadomo, napisanie kilku zdań po polsku to trudna sztuka)
Koszmar dla polonisty. Nic dziwnego, że pasażer nie wyraził zgody na przekazanie danych osobowych. Każdy na jego miejscu by się wstydził.

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 19 lis 2023, 13:33

Może to jakiś obcokrajowiec? Jest ich w Polsce coraz więcej.

primoż
Posty: 3729
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 19 lis 2023, 15:32

Albo ktoś z Wawkomu trolluje ZTM :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 314
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 19 lis 2023, 17:42

Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:32
ashir pisze:
19 lis 2023, 10:13
Przecież w Łodzi mają krańcówki...
To gdzie mają zajezdnie?
Na Podlasiu

Łukasz
Posty: 10570
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 kwie 2024, 14:58

Tak jak wczoraj patrzyłem, choć to jeden dzień, to w 136 po 20 od mniej więcej Megasamu do Natolina jeżdżą pojedyncze osoby. Domyślam się, że przez lata kompletnie losowego kursowania 136, potoki na tym krańcu stały się nieproporcjonalnie mniejsze do potoków na pozostałej części trasy.

Może zatem to 136 powinno pojechać prosto do Wierzbna, a na Służewiec (Wynalazek) trzeba by wydłużyć 179, które zapewnia dużo bardziej kompleksową całego Ursynowa, więc ma szanse na inne potoki niż Megasam - Metro Imielin?
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4094
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 05 kwie 2024, 15:09

Jakiś czas temu pisałem na ten temat wyciągając w miarę podobne wnioski - zapełnienie 136 na Surowieckiego w dużej mierze zależy od tego jak dawno było 179, Dereniowa w jeździe na Służewiec prędzej używa 504, a dzięki 217 i 263 także na Cynamonowej 136 jest zupełnie zbędne. Przy czym ja raczej jako rozwiązanie rekomendowane widziałbym skrócenie 136 do Dunikowskiego od północnej strony, wydłużenie godzin kursowania 217 na trasie wydłużonej, oraz przekierowanie 192 przez Surowieckiego i KEN do Ursynowa Północnego oraz podbicie go w końcu do częstotliwości i godzin kursowania godnej dowozówki do metra, a nie socjalu. Można by też wygiąć 192 przez Kiedacza i Ciszewskiego zamiast jazdy Cynamonową, żeby południowa Rosoła nie płakała że nie ma dojazdu na SGGW. Cynamonową może sobie jeździć 148 mające trasę przez pół miasta. Swoją drogą, czy nie lepiej żeby odcinek Metro Imielin - CH Ursynów obsługiwało krótsze i przewidywalne 217 zamiast 185 jadącego aż z Gwiaździstej?

ODPOWIEDZ