Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 461
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Wystarczy podbić 165 do jakiejś sensownej częstotliwości typu 7,5/10, a nie duże osiedle wisi na linii jeżdżącej przez większość dnia co 15'.
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Po pandemii nie przywrócono szczytu co 12. Cały dzień 165 jeździ co 15( poza śmiesznym mikroszczytem rano), wieczorem co 30. W sumie-Wyszczółki ciekawa nazwa. Poprawnie- WY (pokażcie) CZÓŁKI.Matt Cubis pisze: ↑19 lis 2023, 10:34Wystarczy podbić 165 do jakiejś sensownej częstotliwości typu 7,5/10, a nie duże osiedle wisi na linii jeżdżącej przez większość dnia co 15'.
Tak ,wiem, czułki . Ale czoło, czółki, czółeczka, czółeńka.
miłośnik 13N
„O co ___Tobie___ chodzi” to też jakiś regionalizm. Gdzieś regionalizmem było mówienie na pętlę zajezdnia - i kojarzyło mi się, że to właśnie w Łodzi.
ŁK
Może to jakiś obcokrajowiec? Jest ich w Polsce coraz więcej.
Na Podlasiu
Tak jak wczoraj patrzyłem, choć to jeden dzień, to w 136 po 20 od mniej więcej Megasamu do Natolina jeżdżą pojedyncze osoby. Domyślam się, że przez lata kompletnie losowego kursowania 136, potoki na tym krańcu stały się nieproporcjonalnie mniejsze do potoków na pozostałej części trasy.
Może zatem to 136 powinno pojechać prosto do Wierzbna, a na Służewiec (Wynalazek) trzeba by wydłużyć 179, które zapewnia dużo bardziej kompleksową całego Ursynowa, więc ma szanse na inne potoki niż Megasam - Metro Imielin?
Może zatem to 136 powinno pojechać prosto do Wierzbna, a na Służewiec (Wynalazek) trzeba by wydłużyć 179, które zapewnia dużo bardziej kompleksową całego Ursynowa, więc ma szanse na inne potoki niż Megasam - Metro Imielin?
ŁK
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jakiś czas temu pisałem na ten temat wyciągając w miarę podobne wnioski - zapełnienie 136 na Surowieckiego w dużej mierze zależy od tego jak dawno było 179, Dereniowa w jeździe na Służewiec prędzej używa 504, a dzięki 217 i 263 także na Cynamonowej 136 jest zupełnie zbędne. Przy czym ja raczej jako rozwiązanie rekomendowane widziałbym skrócenie 136 do Dunikowskiego od północnej strony, wydłużenie godzin kursowania 217 na trasie wydłużonej, oraz przekierowanie 192 przez Surowieckiego i KEN do Ursynowa Północnego oraz podbicie go w końcu do częstotliwości i godzin kursowania godnej dowozówki do metra, a nie socjalu. Można by też wygiąć 192 przez Kiedacza i Ciszewskiego zamiast jazdy Cynamonową, żeby południowa Rosoła nie płakała że nie ma dojazdu na SGGW. Cynamonową może sobie jeździć 148 mające trasę przez pół miasta. Swoją drogą, czy nie lepiej żeby odcinek Metro Imielin - CH Ursynów obsługiwało krótsze i przewidywalne 217 zamiast 185 jadącego aż z Gwiaździstej?