Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 kwie 2024, 14:49

Łukasz pisze:
24 kwie 2024, 11:20
person pisze:6 po prostu nie powinna kursować na Gocławek (ani na Wiatraczną). Tylko tyle i aż tyle.
Mnie to zastanawia, dlaczego ludzie się pchają do pełnej szóstki zamiast poczekać na 26. Przecież nie aż tak dużo jedzie nim za Wileński.

Poza tym - zgoda, ile to już razy było o zamianie 6 i 28. O ile ta przedziwna 6 jest jeszcze komukolwiek potrzebna. Może w ramach ubijania obu linii - połączyć ją z 25 :>?
Myślałem pewnej soboty jadąc nią z Metra Młociny, że będę miał miejsca leżące- niestety nic bardziej mylnego. Galeria Młociny jednak generuje potoki pasażerskie. Co nie dotyczy oczywiście praskiej części trasy.

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 kwie 2024, 16:10

fraktal pisze:
Łukasz pisze:
24 kwie 2024, 11:20
Mnie to zastanawia, dlaczego ludzie się pchają do pełnej szóstki zamiast poczekać na 26. Przecież nie aż tak dużo jedzie nim za Wileński.

Poza tym - zgoda, ile to już razy było o zamianie 6 i 28. O ile ta przedziwna 6 jest jeszcze komukolwiek potrzebna. Może w ramach ubijania obu linii - połączyć ją z 25 :>?
Myślałem pewnej soboty jadąc nią z Metra Młociny, że będę miał miejsca leżące- niestety nic bardziej mylnego. Galeria Młociny jednak generuje potoki pasażerskie. Co nie dotyczy oczywiście praskiej części trasy.
Pół 17 z Marymontu może jeździć na Mlociny, może się nawet nazywać 37.
ŁK

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1622
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 24 kwie 2024, 17:49

Łukasz pisze:
24 kwie 2024, 16:10
fraktal pisze:Myślałem pewnej soboty jadąc nią z Metra Młociny, że będę miał miejsca leżące- niestety nic bardziej mylnego. Galeria Młociny jednak generuje potoki pasażerskie. Co nie dotyczy oczywiście praskiej części trasy.
Pół 17 z Marymontu może jeździć na Mlociny, może się nawet nazywać 37.
No PKS jak się patrzy, cztery końce na północy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 kwie 2024, 17:58

Nordyk110 pisze:
Łukasz pisze:
24 kwie 2024, 16:10
Pół 17 z Marymontu może jeździć na Mlociny, może się nawet nazywać 37.
No PKS jak się patrzy, cztery końce na północy.
Jak 4? Pół 17 (z Marymontu). Zrozumiał ;>?
ŁK

primoż
Posty: 3739
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 24 kwie 2024, 18:24

Część marymonckiego 17 w szczycie jest wydłużona na Tarchomin Kościelny, więc jako zastępstwo za 6 na Młociny się nie do końca spina🤔
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Georg
Posty: 5978
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 kwie 2024, 18:27

Chodziło pewnie o 4 warianty kursów: na Marymont, do Winnicy, do Młocin i na Tarchomin Kościelny. Też średnio mi się to podoba. Jeśli już to pół kursów do Winnicy i pół na Młociny. Chociaż nie jestem zwolennikiem takiego dzielenia kursów tramwajowych.

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 kwie 2024, 19:11

primoż pisze:Część marymonckiego 17 w szczycie jest wydłużona na Tarchomin Kościelny, więc jako zastępstwo za 6 na Młociny się nie do końca spinaObrazek
Akurat idealnie, żeby te kilka kursów potraktować jako dogęszczenie, którego bardzo brakuje.

Pół na Winnicę, pół na Mlociny jako 37.

Kilka kursów (one są co 16-24 minuty) jako dogeszczenje skrócone do Tarchomina. Zamiast 4-4-4 mogłoby jeździć w co drugie 12 minut jako 3-3-3-3.


Btw jak sobie radzą Nowowiejska i ONZ z 17/33 i skręcającymi w obie strony 10 i 11? Tam wychodzi 45 kursów na godzinę.
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4880
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 kwie 2024, 20:16

Łukasz pisze:
24 kwie 2024, 11:20
O ile ta przedziwna 6 jest jeszcze komukolwiek potrzebna.
6 na przestrzeni ostatnich lat dużo zyskała na popularności. Duże potoki pasażerskie ma na większości trasy.
fraktal pisze:
24 kwie 2024, 14:49
Co nie dotyczy oczywiście praskiej części trasy.
Oczywiście, że dotyczy i praskiej części. Odcinek od Ronda Starzyńskiego w głąb Pragi generuje dość duże potoki :P
Łukasz pisze:
24 kwie 2024, 19:11
Btw jak sobie radzą Nowowiejska i ONZ z 17/33 i skręcającymi w obie strony 10 i 11? Tam wychodzi 45 kursów na godzinę.
Dopóki 10 i 11 jadą zgodnie z rozkładem to jest ok, ale jeśli któreś z nich się spóźnia (najczęściej 10) i jedzie razem z drugą linią to ONZ leży i kwiczy a Nowowiejska jako tako, chociaż cykl do jazdy na wprost jest wtedy na tyle krótki, że nie zawsze można przejechać na drugiego.
ObrazekObrazek

Georg
Posty: 5978
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 kwie 2024, 20:45

Co do koordynacji to zauważyłem, że kurs zjazdowy 11 z cm. Wolskiego do R-1 o 20:10 jedzie w tej samej minucie co 10. To celowy zabieg czy niedopatrzenie?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2024, 20:50

Błahostka o okołozerowym znaczeniu dla systemu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3739
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 24 kwie 2024, 22:07

Bywalec pisze:
24 kwie 2024, 20:16
Dopóki 10 i 11 jadą zgodnie z rozkładem to jest ok, ale jeśli któreś z nich się spóźnia (najczęściej 10) i jedzie razem z drugą linią to ONZ leży i kwiczy a Nowowiejska jako tako, chociaż cykl do jazdy na wprost jest wtedy na tyle krótki, że nie zawsze można przejechać na drugiego.
Niestety na 10➡️OSG bardzo łatwo o opóźnienie: wyjazd z Nowowiejskiej w szczycie do łatwych nie należy i przejazd przez rondo Czterdziestolatka podobnie. Problem ten sam: św. samochody blokują torowisko☠
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8342
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 kwie 2024, 10:19

primoż pisze:
24 kwie 2024, 22:07
Bywalec pisze:
24 kwie 2024, 20:16
Dopóki 10 i 11 jadą zgodnie z rozkładem to jest ok, ale jeśli któreś z nich się spóźnia (najczęściej 10) i jedzie razem z drugą linią to ONZ leży i kwiczy a Nowowiejska jako tako, chociaż cykl do jazdy na wprost jest wtedy na tyle krótki, że nie zawsze można przejechać na drugiego.
Niestety na 10➡️OSG bardzo łatwo o opóźnienie: wyjazd z Nowowiejskiej w szczycie do łatwych nie należy i przejazd przez rondo Czterdziestolatka podobnie. Problem ten sam: św. samochody blokują torowisko☠
Bardzo łatwo, przez co de facto 10 i 11 jeżdżą w parach (w szczycie popołudniowym). Bezsensowne palenie pieniędzy...

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 kwie 2024, 10:49

person pisze:
primoż pisze:
24 kwie 2024, 22:07
Niestety na 10ObrazekOSG bardzo łatwo o opóźnienie: wyjazd z Nowowiejskiej w szczycie do łatwych nie należy i przejazd przez rondo Czterdziestolatka podobnie. Problem ten sam: św. samochody blokują torowiskoObrazek
Bardzo łatwo, przez co de facto 10 i 11 jeżdżą w parach (w szczycie popołudniowym). Bezsensowne palenie pieniędzy...
Za chwilę 11 będzie tak samo opóźniona :)
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8342
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 kwie 2024, 13:10

Za chwilę? Co się wydarzy, o czym nie wiem?

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 kwie 2024, 13:27

Zależy jak ułożą się światła Goworka-pl. Unii oraz jak przyjmie Nowowiejska kolejną linię. Jak tam to wszystko (10, 11, 15, 35) się zjedzie, to będzie mocno nieciekawie. Puławska działa zupełnie losowo, więc swoje (opóźnienie) dołoży. 15 i 35 na Marszałkowskiej też nieźle po tyłku dostają.
Centralny przepuszczający jeden skład to już masakra*.
* Nie ten wątek, ale jest szansa na szybkie zdjęcie tej [10]?

ODPOWIEDZ