Nie tylko lektor maczał w tym palce, ale i same wyświetlacze kierunkowe zewnętrzne na 17-ce.person pisze:Wczoraj był podobno jednodniowy objazd wiaduktu przy Arkadii...
Podobno, bo w siedemnastkach (Hyundaie) lektor zapowiadał "nową trasę" (od pierwszego przystanku), a wyświetlacze pokazywały korale w wersji wyłącznie czerwonej - jakby trasa przez Stawki była domyślna, a nie objazdowa (żółta?)/nowa (niebieska).
Informacja pasażerska
- AdamKlocusky
- Posty: 678
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Znaczniki chyba zostały pomylone.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27588
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na przynajmniej dwóch przystankach dziś nie udało mi się zastać dzisiejszych rozkładów jazdy: na Młynów 03 dla 523 - jest tylko specjalny na cały okres świąteczny bez soboty, oraz na BW20 04 - dla wszystkich linii tylko specjalny na jutro i pojutrze. Dodatkowo wpieniający jest fakt, że za każdym razem opisy kolumn na tych żółtych rozkładach są nie w pełni jednoznaczne, bo komunikacja w trzymilionowej aglomeracji musi wisieć na ćwierćwiecznym oprogramowaniu samoróbce. Czy w ogóle ktoś nad tym panuje, czy wszystko już w tym mieście puszczono na żywioł?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Nie ma ciśnienia na aktualizację kartek na przystankach, bo przecież one są tylko uzupełnieniem do wyświetlaczy przystankowych i do e-papieru. W pcimie dolnym z PKSem, gdy jest zmiana rozkładów, to kierownik z żoną muszą jechać rozwieszać rozkłady, bo inaczej wywiozą ich na taczkach. W Warszawie przecież mamy tak rozwinięty SIP przystankowy, że kartki z rozkładami służą tylko do spełnienia obowiązku umieszczania rozkładów na przystankach komunikacji, ewentualnie tu, gdzie jakaś Lxx zagląda 2 razy na dzień, więc w zasadzie nikt się nie zorientuje, że coś jest nie tak...
Na lotnisku Chopina wiszą bardzo estetyczne i czytelne schematy oraz informacje dotyczące funkcjonowania WTP przygotowane przez ZTM. Szkoda tylko, że przyjeżdżający do Warszawy mogą dowiedzieć się z nich o kursowaniu M2 na trasie Rondo Daszyńskiego – Dworzec Wileński i braku Warszawy Głównej (punktu przesiadkowego ze 175), bo ostatnia aktualizacja informacji miała miejsce prawie 10 lat temu – w 2015 roku.
A to i tak lepiej, bo w przejściu podziemnym Dworca Centralnego możemy znaleźć schemat dojazdu do stadionu z Euro 2012! Ale to już fajny artefakt, który podobnie jak drogowskazy do pociągów także z Euro 2012 w dawnym przejściu Dworca Zachodniego budzi jakiś sentyment:)
A to i tak lepiej, bo w przejściu podziemnym Dworca Centralnego możemy znaleźć schemat dojazdu do stadionu z Euro 2012! Ale to już fajny artefakt, który podobnie jak drogowskazy do pociągów także z Euro 2012 w dawnym przejściu Dworca Zachodniego budzi jakiś sentyment:)
Może przez 10 lat nie można zmieniać, bo gwarancjaKM pisze:Na lotnisku Chopina wiszą bardzo estetyczne i czytelne schematy oraz informacje dotyczące funkcjonowania WTP przygotowane przez ZTM. Szkoda tylko, że przyjeżdżający do Warszawy mogą dowiedzieć się z nich o kursowaniu M2 na trasie Rondo Daszyńskiego – Dworzec Wileński i braku Warszawy Głównej (punktu przesiadkowego ze 175), bo ostatnia aktualizacja informacji miała miejsce prawie 10 lat temu – w 2015 roku.
A to i tak lepiej, bo w przejściu podziemnym Dworca Centralnego możemy znaleźć schemat dojazdu do stadionu z Euro 2012! Ale to już fajny artefakt, który podobnie jak drogowskazy do pociągów także z Euro 2012 w dawnym przejściu Dworca Zachodniego budzi jakiś sentyment:)
ŁK
Ten schemat z czasów Euro2012 powinien być uznany za zabytek.
Change my mind
Zawsze mi się cieplej na sercu robi, gdy na niego patrzę.
Change my mind
Zawsze mi się cieplej na sercu robi, gdy na niego patrzę.
Organizator nie przesłał plików do sterowników na objazd ulicy Moliera, przez co część kierowców jeździła wyłącznie ze zdefiniowanymi krańcami bez zapowiedzi oraz odchyłek, zaś inni z nieaktualną trasówką oraz zapowiedziami.
Jeżeli są objazdy na stronie, to i przewoźnicy powinni byli dostać dobre rozkłady.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rozkłady papierowe były prawidłowe, ale w sterownikach już nie.
Na Z-9 też był ten sam problem? Bo widziałem wersje zarówno z numerem linii i nazwą krańca, jak i bez. Przy czym część autobusów, które nie wyświetlały krańca miały wersję Z-9 (z myślnikiem), jak i Z9 (bez myślnika).
Kierowcy tak ustawili wpisując linie .
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Mimo wszystko trzymałbym się tezy, że posypała się dystrubucji elektroniki wewnątrz MZA. Co mnie nie dziwi, wiedząc jakie było zamieszanie ogólnie w piątek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dziś Solarisy 85xx i 83xx z jakimiś masowymi problemami z informacją pasażerską - wszystkie, które widziałem z samym numerem na wyświetlaczach. To by potwierdzało posypanie się MZA...
Usterka wystąpiła w mza i już jest naprawiona.