Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 323
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 30 kwie 2024, 9:54

A ta 6 to będzie zawracać po godzinie 20 przez zajezdnię, czy będzie sobie jechać na pusto na Młociny i wracać?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25349
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 kwie 2024, 10:00

person pisze:
30 kwie 2024, 9:09
Wysiadać pewnie będzie się na MM09, ale oby nie uruchomili 08, bo to marnotrawstwo czasu i bezsens...
(szkoda, że ten węzeł nie został jakkolwiek przebudowany w czasie budowy stacji metra - w kierunku północnym jest wybitnie niefunkcjonalny)
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... rymont.pdf
Będzie i 09, i 08.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 585
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 30 kwie 2024, 10:09

karmat pisze:A ta 6 to będzie zawracać po godzinie 20 przez zajezdnię, czy będzie sobie jechać na pusto na Młociny i wracać?
Przez teren zajezdni.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8366
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 kwie 2024, 13:06

Wjechało info o remoncie torów na rondzie Czterdziestolatka w relacji NS:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/3 ... estolatek/
W komunikacie informacja o zawieszeniu linii 13 (oraz 10 i 11) xD

Kosmiczny objazd Z17 w rejonie DWC. Szkoda, że trasa na północ nie została wytyczona do Feminy, gdzie wysiada zawsze sporo osób, a przy okazji przesiadki (szczególnie na południe) byłyby łatwiejsze (bo przy Hali). Przesiadek z 73 do Z17 w stronę DWC chyba nic nie uratowałoby...


BTW: wg schematu węzła 33 kursuje na... Nowe Bemowo:
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... /m_onz.pdf

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 585
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 30 kwie 2024, 18:06


person pisze:Wjechało info o remoncie torów na rondzie Czterdziestolatka w relacji NS:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/3 ... estolatek/
W komunikacie informacja o zawieszeniu linii 13 (oraz 10 i 11) xD
Pomyłka przepisywacza. W zleceniu występuje prawidłowe info o zawieszeniu linii 10, 11 i 33.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Georg
Posty: 5982
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 maja 2024, 17:04

Czy w związku z remontem Filtrowej ciąg Grójecka - Ale. Krakowska dostanie coś za 15?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4886
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 15 maja 2024, 17:28

Tak. Możliwość bliższych relacji ze współpasażerami w 7 i 9 😅
ObrazekObrazek

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 maja 2024, 18:54

Wyobraźnia podsuwa mi różne opcje zjazdu i dojazdu na R3.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5277
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 maja 2024, 19:11

Wersja na bogato to przez Targową, W-Z i Marszałkowską. Wersja ekonomiczna Kercelak i Femina.

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 maja 2024, 20:32

Pamiętam pełne gwiazdy przy Centralnym i w Centrum. Chyba mam za dobrą pamięć.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25349
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 maja 2024, 20:34

Bywalec pisze:
15 maja 2024, 17:28
Tak. Możliwość bliższych relacji ze współpasażerami w 7 i 9 😅
Będzie zasilenie 9 Narutowicza-Okęcie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3757
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 15 maja 2024, 21:25

Biorąc pod uwagę, że jednak to 15 służy jako dojazd do M1 (Polibuda) I też do centrum (zawsze to jakieś odciążenie 7 i 9), to zasilenie powinno być do al. Zielenieckiej albo dociągnięcie banachowego 1 do Okęcia🤔
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Paweł D.
Posty: 5277
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 maja 2024, 22:11

Dokładnie. Co mają zrobić pasażerowie ze składów kończących na Naruta? Przesiąść się? To w takie skrócone 9 nie wsiądą nawet. Może nie Zieleniecka ale chyba 1 czy 25 to już lepiej?
Czy dobrze myślę, że 15 pojedzie jako połowa 33?

Krzysztof_J
Posty: 451
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 15 maja 2024, 23:54

primoż pisze:
15 maja 2024, 21:25
dociągnięcie banachowego 1 do Okęcia🤔
Jak już to chyba lepiej by było wydłużyć na Okęcie kursy z Narutowicza, a nie Banacha.
Paweł D. pisze:
15 maja 2024, 22:11
Czy dobrze myślę, że 15 pojedzie jako połowa 33?
Tak.

primoż
Posty: 3757
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 16 maja 2024, 2:02

Paweł D. pisze:
15 maja 2024, 22:11
Dokładnie. Co mają zrobić pasażerowie ze składów kończących na Naruta? Przesiąść się? To w takie skrócone 9 nie wsiądą nawet.
Mnie jednak zastanawia sens urywania tych kursów przed dość istotnymi węzłami i atraktorami podróży, co pokazuje frekwencja w 7/9/15.
Paweł D. pisze:Może nie Zieleniecka ale chyba 1 czy 25 to już lepiej?
Napisałem o Zielenieckiej, bo to najbliższy na wschód od Alej Jerozolimskich kraniec dla tego ciągu po likwidacji torowiska tramwajowego na placu Trzech Krzyży, a plac Starynkiewicza dałby podobny efekt jak Naruciak.

O 25 nie pisałem, bo skoro jest przeznaczone do wygaszenia popytu, to lepiej, żeby nie było wydłużane. Chociaż fakt, że współgrałoby z 7 i 9 na Krakowskiej - Grójeckiej niż para-dziewiątka do Naruciaka.
Krzysztof_J pisze:
15 maja 2024, 23:54
Jak już to chyba lepiej by było wydłużyć na Okęcie kursy z Narutowicza, a nie Banacha.
Moim idałem jest, żeby pojechało całe 1 do Okęcia w wyniku reformy sieci linii tramwajowych, bo nieśmiało przypomnę, że w nieco podobnej relacji po obwodzie zachodnim miasto planuje budowę wysokowydajnego środka transportu w postaci M4, więc wychodzi na to, że jest zapotrzebowanie na takie połączenie wśród ludu.

Tak, wydłużenie naruciakowego 1 do Okęcia byłoby lepsze niż wydłużenie 1 banachowego, bo już od ZP Bitwy Warszawskiej 1920 r. byłoby silne 1. Napisałem o wydłużeniu banachowego 1 ze względu na miłość Organizatora do oszczędności brygadowo-kilometrowych i (nie)realności takiego pomysłu :wink:
Krzyszot_J pisze:
Paweł D. pisze:
15 maja 2024, 22:11
Czy dobrze myślę, że 15 pojedzie jako połowa 33?
Tak.
Zamiast czy obok planowanego wzmocnienia 35 w relacji Wilanów - Stawki? I co z budową przelotki na Stawkach? 33 to też połączenie z DWC. Wiem, jest 11, ale nie całym ciągu będzie i żeby nie było problemów z likwidacją 501/519/522 z tego powodu. Chyba, że ZTM planuje zostawić 519 i/lub 522 co 30/30/30 :term:

No i co z Okęciem: w końcu choć część 1 pojedzie za wycofane 15 czy ZTM skorzysta z okazji do oszczędzenia wozokilometrów i zetnie jeden slot w al. Krakowskiej i części Grójeckiej? (chociaż faktem jest, że po rozbudowie Rakowa byłoby to niewskazane) Co z Filtrową? Samo 14? Jakoś to się mi nie widzi, bo zadaje się, że 14 to miało pojechać przez Rostafińskich w przyszłości, a z resztą byłaby to marginalizacja Filtrowej, gdyż pasażerowie przesiądą się do linii na ciągach alternatywnych (TŁ i Raszyńska). Generalnie z 15 na Sobieskiego to zaczyna wychodzić galimatias :-k 8-(
Nie zawsze poważne opinie :wink:

ODPOWIEDZ