Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 maja 2024, 6:17

Kiedy M1 jest tak obciążone, że konkurencja mu się przyda jak najbardziej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8372
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 maja 2024, 10:29

person pisze:
16 kwie 2024, 10:46
Podobno problem Parku Olszyna w stronę centrum był spowodowany uszkodzoną pętlą indukcyjną.
Podobno, bo dziwnym trafem redahtor ani słowa nie napisał o za krótkim peronie...
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... B.1-L.1.zw
Redaktor znowu napisał o tym problemie.
TW mydlą oczy wrzutką o liczbie priorytetów w skali całego miasta, kolektywne miasto kłamie pisząc, że nic nie wie o tak dużych opóźnieniach, chociaż każdy pojazd ma GPS i można wywołać jednostkowe odczyty.
Kilka lat temu był zgłoszony do budżetu obywatelskiego/partycypacyjnego projekt wydłużenia tego feralnego peronu przystankowego. Oczywiście został uwalony na etapie oceny (https://bo.um.warszawa.pl/processes/na- ... ects/13046 - ocena negatywna z powodu braku zgody na zmianę kosztorysu, ale kto wie, ten wie).

Nie oszukujmy się: nikomu na tym nie zależy. TW kłamią robią dobrą minę do złej gry, GDDKiA ma w nosie, ZTM jest nieobecnym graczem. Może niech lepiej torowisko przy Arkadii się zapadnie, to problem sam zniknie.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... B.1-L.2.zw

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 maja 2024, 10:48

primoż pisze:
05 maja 2024, 23:57
Może w tym wszystkim chodzi o to, żeby tramwaje w ciągu Puławska - Marszałkowska nie były konkurencją dla M1? :term:
Jak ruszyła Puławska i jeszcze fajnie działał priorytet na Marszałkowskiej, to nawet tak było.... Chodziło o odcinek Wilanowska/Wierzbno - Centrum.

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 maja 2024, 15:33

KwZ pisze:
06 maja 2024, 6:17
Kiedy M1 jest tak obciążone, że konkurencja mu się przyda jak najbardziej.
Konkurencja w postaci tramwajów z priorytetem w sygnalizacji świetlnej jeszcze mogłaby postawić pod znakiem zapytania sens budowy M4 :-$
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 maja 2024, 18:28

M4 nie dotyczy Puławskiej 8-(
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 maja 2024, 23:30

Ale dotyczy już potoków pasażerskich na M1 (Wilanowska - Centrum), a to jest wspólny punkt kwestii tramwajów na Puławskiej i M4.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » wczoraj, 8:49

Dziś coś się zepsuło na Zawiszy? Jeździłem jakos w miarę regularnie i przed 9 nie było aż takiego korka (do Niemcewicza na Radzyńskiej) a tramwajowego do Pl.Narutowicza…
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » wczoraj, 9:01

Jak się dużo Hyundai trafi na 1 to bywa źle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Delwin
Posty: 273
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » wczoraj, 10:18

A czemu Hyundai robi problem?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4890
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » wczoraj, 10:23

Nie ma dziś żadnego Hyundaia na 1 :>
ObrazekObrazek

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » wczoraj, 10:38

Delwin pisze:
wczoraj, 10:18
A czemu Hyundai robi problem?
Jest za długi do obslugi przystanków i dwa tramwaje się nie mieszczą.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4890
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » wczoraj, 11:07

Na 1 jest za dugi i 2 tramwaje się nie mieszczą ale 9 na tym samym odcinku już jest ok? Błagam, jak nie wiesz to nie zgaduj :roll:
Dla 1 problematyczny jest skręt na Zawiszy w stronę Bródna. Bo jeśli nie zjedzie z ronda na jednym cyklu to blokuje pozostałe kierunki.
ObrazekObrazek

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » wczoraj, 11:10

Bywalec pisze:
wczoraj, 11:07
Na 1 jest za dugi i 2 tramwaje się nie mieszczą ale 9 na tym samym odcinku już jest ok? Błagam, jak nie wiesz to nie zgaduj :roll:
Dla 1 problematyczny jest skręt na Zawiszy w stronę Bródna. Bo jeśli nie zjedzie z ronda na jednym cyklu to blokuje pozostałe kierunki.
Tak czy inaczej jest za długi w stosunku do infrastruktury zastanej i przez to są korki. Podobnie jest zresztą na Broniewskiego.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4890
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » wczoraj, 11:15

Problem jest tylko tam, gdzie był on przed tym jak Hyundaie weszły do ruchu, czyli tam gdzie nawet 2 Swingi nie są w stanie się zmieścić.
ObrazekObrazek

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » wczoraj, 13:40

Z moich obserwacji, to 1 zawsze stoi na środku i przepuszcza 22 i 24. Nawet te wirtualne.

ODPOWIEDZ