Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- ZielonyJamnik
- Posty: 702
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Dziś mają się odbyć przegubowe testy na 178. Wg moich informacji test ma być zrobiony tak, żeby był udany. Jak zwykle ztm pakuje kierowców na minę. Bo oczywiście na Prystora x Skoroszewska jedynie tylko cofnięto linię warunowego zatrzymania i to ma być sposób na minięcie się tam przegubów...
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Jeździłem przegubem dwa razy jak jeszcze 178 było na R1. Nic przyjemnego, ale się da. Prawda jest taka, że na wczoraj linia ta powinna być na 18m, bo tłok jest tam zawsze.
- ZielonyJamnik
- Posty: 702
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Uważasz, że dwa przeguby się zmieszczą?
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Jeśli trafi się dwóch niemyślących kierowców to się nie miną. Kierowca jadący Skoroszewska musi stanąć odpowiednio wcześniej, bo jak dojedzie do samego skrzyżowania, to już nikt nie skręci.
Takie coś mi wpadło w przeglądarkę:
No i chyba nie wszystkie przystanki na Herbu OKsza (istniejące) łapią się na obsługę.
Zastanawiam się, czy to będzie coś wygiętego, co obecnie jeździ, czy raczej przymiarki do nowej linii lokalnejWczoraj, 16 maja br., spotkaliśmy się z Zarządem Transportu Miejskiego oraz deweloperami (Ronson Development, Victoria Dom, Dantex, Partico, Udi, Robyg) w sprawie poprawy komunikacji autobusowej na osiedlu Szamoty i zapewnieniu dojazdu autobusowego do budowanej szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Hennela, róg Silnikowej 8.
Omawialiśmy wprowadzenie nowej trasy autobusowej prowadzącej ulicami od ul. Posagu 7 Panien, E. Habicha, Silnikową, T. Hennela, Dyrekcyjną do Placu Czerwca 1976 roku z dwoma parami przystanków autobusowych w ul. E. Habicha oraz bezpośrednio przy szkole i przedszkolu.
W tym celu konieczne jest wybudowanie ul. Habicha na odcinku od Giserskiej do Silnikowej oraz ul. Silnikowej na odcinku od ul. E. Habicha do ul. Herbu Oksza, jak również dokończenie budowy ul. T. Hennela przy ul. Silnikowej.
Większość dróg wybudują deweloperzy, na podstawie umów zawartych z Urzędem Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z art. 16 ustawy o drogach publicznych. Natomiast prowadzona przez urząd budowa skrzyżowania ul. T. Hennela z ul. Silnikową zostanie zakończona jeszcze w tym roku.
Nowa trasa autobusowa ruszy 1 września 2025 r., czyli w dniu rozpoczęcia funkcjonowania nowej szkoły podstawowej.
Źródło: https://ursus.um.warszawa.pl/-/nowa-trasa-autobusowa
No i chyba nie wszystkie przystanki na Herbu OKsza (istniejące) łapią się na obsługę.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Obecnie chyba najprościej będzie skierować tam 177. Jak było z wypełnieniem tej linii na odcinku do Niedźwiadka? Docelowo, czyli po oddaniu metra na Karolin to pewnie 228 na Niedźwiadek i 177 na Karolin.
A nie rozaważano poprowadzenia linii prosto ul. Herbu Oksza do Dyrkecyjnej i dalej do Ursus-Ratusz? Nie wiem, czy przystanek na rogu Silnikowej i Hennela jest konieczny - można go przenieść na skrzyżowanie z Herbu Oksza, a przystanek przy dyrekcyjnej zapewniałby słabe, ale zawsze jakieś, przesiadki na PKP Ursus.
Sorry za post pod postem.
Sorry za post pod postem.
Z tego co pamiętam, to zawsze trochę ludzi tam jechało, ale mniej niż na odcinku P7P - M2, jakaś solówkowa linia w tej relacji by pewnie wystarczyła, nie musi to być przegubowe 177.
Tak czy inaczej, skoro jest mowa o wrześniu 2025 to pewnie już i tak w międzyczasie będą musiały zajść większe zmiany z powodu uruchomienia M2 na Karolin.
Ogólnie Giserska to chyba nie jest (jeszcze) oficjalna nazwa tylko nazwa dawnej drogi wewnętrznej fabryki. Rozumiem, że to ta pomiędzy P7P i Silnikową (równoległa do nich) ? To pewnie by się przydało ją nadać oficjalnie, podobnie jak wcześniej to zrobiono z Licencyjną, Dyrekcyjną i Silnikową (a Strażacką zmieniono w Ogniową, bo Strażacka już jest gdzie indziej).
Tych ZP na nowym odcinku to chyba ze 3 by się tam przydało (Habicha/Giserska, Silnikowa/Herbu Oksza, Hennela/Silnikowa).
Coś wiadomo jak wyszło ? Przeguby na 178 z pewnością by się przydały, tylko pytanie jeszcze czy się 2 zmieszczą na pętli na Skoroszach ? Wychodzi, że chyba jak jeden podjedzie na maksa do przodu, a drugi będzie stał częściowo zgięty (w praktyce często może wyjść tak, że tył drugiego i tak będzie wystawał na skrzyżowanie).ZielonyJamnik pisze: ↑15 maja 2024, 6:58Dziś mają się odbyć przegubowe testy na 178. Wg moich informacji test ma być zrobiony tak, żeby był udany. Jak zwykle ztm pakuje kierowców na minę. Bo oczywiście na Prystora x Skoroszewska jedynie tylko cofnięto linię warunowego zatrzymania i to ma być sposób na minięcie się tam przegubów...
- ZielonyJamnik
- Posty: 702
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Tyle co się dowiedziałem to do tej pory był zakaz puszczania przegubów na 178 (R-1 robiła to na nielegalu). Te testy miały go zdjąć, żeby w razie awaryjnej sytuacji można było puścić przeguba. Na ten moment nie ma w planach robienia z tego linii na przeguby. Wyników testów nie znam, może Flash coś wie.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Z tego co pamiętam to będzie oficjalna nazwa - tak to droga równoległa do P7P i Silnikowej.mb112 pisze: ↑21 maja 2024, 20:49Ogólnie Giserska to chyba nie jest (jeszcze) oficjalna nazwa tylko nazwa dawnej drogi wewnętrznej fabryki. Rozumiem, że to ta pomiędzy P7P i Silnikową (równoległa do nich) ? To pewnie by się przydało ją nadać oficjalnie, podobnie jak wcześniej to zrobiono z Licencyjną, Dyrekcyjną i Silnikową (a Strażacką zmieniono w Ogniową, bo Strażacka już jest gdzie indziej).
I dokładnie w tych miejscach są (przynajmniej częściowo) przystanki już są wybudowane.