"Już od marca na ulice Lublina wyjedzie więcej autobusów i trolejbusów
[Lublin] Komunikacja miejska w Lublinie
Moderator: JacekM
Nie wiem czy terapia celowo była szokowa, czy przypadkiem im to wyszło, ale na FB własnie możemy przeczytać, że:
"Już od marca na ulice Lublina wyjedzie więcej autobusów i trolejbusów![🚌](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f68c.svg)
. Są dodatkowe środki na komunikację miejską
Prezydent Miasta Lublin Krzysztof Żuk podjął decyzję o przesunięciu na funkcjonowanie komunikacji miejskiej części środków, które w budżecie zostały zarezerwowane na bieżące remonty dróg i inwestycje. Chodzi o kwotę
mln zł, która zostanie przekazana do ZTM, celem wzmocnienia rozkładów jazdy."
"Już od marca na ulice Lublina wyjedzie więcej autobusów i trolejbusów
"Sprzedaj kozę!"
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mamy szczegóły lubelskiej kozy:
ZTM w Lublinie pisze: Zwiększenie częstotliwości kursowania linii komunikacyjnych do 15 minut, dodatkowe kursy oraz koordynacja godzin odjazdów to najważniejsze zmiany, jakie wejdą w życie w rozkładach jazdy od 1 marca. W związku z decyzją Prezydenta Miasta Lublin Krzysztofa Żuka o przesunięciu w budżecie miasta 5mln zł na funkcjonowanie komunikacji miejskiej, ZTM w Lublinie wprowadza kolejne kompleksowe zmiany w rozkładach jazdy, które wpłyną na zwiększenie podaży, a tym samym poprawę komfortu podróży.
Zgodnie z zapowiedziami zmiany, które wejdą w życie z początkiem marca, koncentrują się przede wszystkim na:
zwiększeniu częstotliwości kursowania do modułu 15-minutowego w dzień powszedni, przez cały dzień, na głównych liniach stanowiących kręgosłup komunikacyjny miasta (17, 26, 31, 57 i 150)
zwiększeniu częstotliwości kursowania do modułu 15-minutowego w godzinach szczytu na wybranych liniach (2, 15, 40, 55 i 160)
wzmocnieniu obsługi komunikacyjnej rejonu Dworca PKS w niedzielę (dodatkowe kursy na linii 150)
koordynacji rozkładów jazdy na wybranych ciągach komunikacyjnych zarówno w dzień powszedni jak i w weekendy
poprawie częstotliwości kursowania linii podmiejskich, we współpracy z gminami sąsiednimi (20 i 22)
realizacji wniosków pasażerów oraz Rad Dzielnic
https://www.ztm.lublin.eu/pl/aktualnosc ... ZMs1Z6rDb4
Nie zabraknie autobusów po ostatnich kasacjach Jelczy i Mercedesów?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6943
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
https://ztm.lublin.eu/pl/aktualnosci/of ... otowa.html
No to mamy Kielce w Lublinie. Wzrost liczby dziadów, niby wzrost częstotliwości (ale za to nic nie pojedzie częściej niż co 15’). Zaraz się okaże, że nie ma na to kasy i przy najbliższej okazji wszystko się potnie do co 20’. Naprawdę dramat![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
No to mamy Kielce w Lublinie. Wzrost liczby dziadów, niby wzrost częstotliwości (ale za to nic nie pojedzie częściej niż co 15’). Zaraz się okaże, że nie ma na to kasy i przy najbliższej okazji wszystko się potnie do co 20’. Naprawdę dramat
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
Dziwi, że dumnie ogłaszają wzrost częstotliwości, ale jakoś nie za bardzo likwidują linie... Gdzie mieli ukryte te wszystkie zasoby - mego długie postoje na pętlach?
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Kielce w Lublinie były od dawna, tylko Lublinowi udawało się to przykryć jakimiś równymi taktami, miejscami nawet mocnymi.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6943
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Było kilka mocniejszych linii (151 swego czasu co 5’). Podejrzewam, że to się odbędzie transfer z jednego worka do drugiego poprzez maksymalne ścięcie godzin szczytu i w międzyszczycie zostaną może ze dwie linie co 15’. Akurat tabor to chyba nie problem, ciekawe jak będzie z kierowcami.
W Lublinie w niedzielę prawie wszystko jeździ co godzinę. Jest w związku z tym sporo brygad łączonych. Ale zastanawiam się czy serio niektóre linie jak np 6 jadą 31 minut a potem stoją 51 minut na końcowym?
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Nie, 6 w niedziele ma trzy wozy łączone z 32. Ewidentnie PT pomiędzy Daszyńskiego a Niepodległości.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023