Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1643
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 17 maja 2024, 18:58

Na Stegny zostaje chyba tylko 15 i 4.
I tylko trama na al. Wilanowskiej brak.
A bo chyba by kiedyś metro dublował.
Tak mnie czasem te dublowanie wkurza, tram będzie na Sobieskiego to busy wyrzucić. Ok przesadzam.
Autobusów i tramów powinno być coraz więcej.
Granice Warszawy które kiedyś kierowały nasze oczy na pola i zwierzęta gospodarskie już dawno temu znikły.
A chyba najwiękasza taka jest w Warszawie Wesołej. Kawał lasu.
Tram na Zieloną Białołęke może być dobrym początkiem, ale też w granicach miasta.
Ech marzy mi się pomysł trama do Ząbek, pomysł ma już prawie 85 lat.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 maja 2024, 19:43

Prędzej Ząbki staną się kolejną dzielnicą Warszawy, niż tramwaj tamże wejdzie do fazy projektu ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2718
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 20 maja 2024, 12:12

Bohatersko rozwiązano problem dwóch papierowych rozkładów na Sielcach, a została jeszcze kwestia wyświetlaczy. Najprostszym rozwiązaniem wydaje się zaprogramowanie ich jako zbiorczych tak jak przy Patelni.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8993
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 20 maja 2024, 12:21

Gdzie przy patelni masz zbiorczą tablicę SIP?

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2718
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 20 maja 2024, 15:57

A nie wiem, czemu tak pomyślałem o tych nad wejściem do przejścia podziemnego. Na Młocinach jest zbiorcza, zdaje się.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8993
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 maja 2024, 9:44

Na Patelni są cztery tablice - po jednej na każdy słupek (przystanek).
Młociny są lepszym przykładem - tam faktycznie udało się połączyć dane z różnych słupków na tablicach przy przejściu z metra na przystanek 2 (MM28) i przy wschodniej głowicy pętli tramwajowej...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8993
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 maja 2024, 9:49

Sztywne przypisanie kursów do przystanku Sielce 05 albo 06 miewa zabawne efekty.
Wczoraj dosyć długą chwilę mój czekał... aż z przystanku 05 ruszy w drugą stronę jedenastka. Widzę, że w RJ przyjazd/odjazd jest w tej samej minucie, więc taka sytuacja może nie być rzadkością. Drugi tor oczywiście był pusty...

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 maja 2024, 10:22

person pisze:Sztywne przypisanie kursów do przystanku Sielce 05 albo 06 miewa zabawne efekty.
Wczoraj dosyć długą chwilę mój tramwaj czekał... aż z przystanku 05 ruszy tramwaj. Widzę, że w RJ przyjazd/odjazd jest w tej samej minucie, więc taka sytuacja może nie być rzadkością. Drugi tor oczywiście był pusty...
Wygląda na kolejna rzecz, której nie da się rozwiązać :(
ŁK

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 maja 2024, 12:02

Jeżeli nie będzie systemu rozpoznającego nr brygady i tor na który tram wjechał i aplikacji z dynamiczną informacją pasażerską, to tak będzie. Jest w rozkładzie konkretny słupek, to się tam wjeżdża a nie ryzykuje zrobienia zamieszania na resztę dnia.
Nawet banalna aktualizacja e-rozkładów stanowi problem, więc nie liczmy na zaawansowane technologie.

ashir
Posty: 28115
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 maja 2024, 12:33

A nie może być po prostu zasada wjechania na wolny tor?

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 maja 2024, 12:46

To się u nas nazywa samowolna zmiana trasy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8993
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 maja 2024, 12:49

Skoro precedensowo stworzono jeden, wirtualny słupek Sielce0506, to może czas iść za ciosem i tutaj też zmienić podejście?
Bo, przyznajcie, stanie w tramwaju by wjechać w perony jest...dziwne.

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 maja 2024, 12:59

Dokończę wątek. Kosztuje to raport i utratę premii. Zaznaczam, że nie ja to wymyśliłem. Oczekiwanie na wjazd w perony przypisane w danym kursie nie jest złośliwością motorniczego. O ile oczekujący może przyjechać na plus 1, to z przystanku początkowego należy ruszyć punktualnie.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 maja 2024, 13:00

Kwestia adnotacji o zajęciu wolnego toru. Tylko teraz czemu "niedasię", ktoś musi wyjaśnić.
Rozjazd ustawiany jest ze sterownika wg rozkładu jazdy?

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 maja 2024, 13:01

Fizycznie można, prawnie nie można.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ