Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
Na Stegny zostaje chyba tylko 15 i 4.
I tylko trama na al. Wilanowskiej brak.
A bo chyba by kiedyś metro dublował.
Tak mnie czasem te dublowanie wkurza, tram będzie na Sobieskiego to busy wyrzucić. Ok przesadzam.
Autobusów i tramów powinno być coraz więcej.
Granice Warszawy które kiedyś kierowały nasze oczy na pola i zwierzęta gospodarskie już dawno temu znikły.
A chyba najwiękasza taka jest w Warszawie Wesołej. Kawał lasu.
Tram na Zieloną Białołęke może być dobrym początkiem, ale też w granicach miasta.
Ech marzy mi się pomysł trama do Ząbek, pomysł ma już prawie 85 lat.
I tylko trama na al. Wilanowskiej brak.
A bo chyba by kiedyś metro dublował.
Tak mnie czasem te dublowanie wkurza, tram będzie na Sobieskiego to busy wyrzucić. Ok przesadzam.
Autobusów i tramów powinno być coraz więcej.
Granice Warszawy które kiedyś kierowały nasze oczy na pola i zwierzęta gospodarskie już dawno temu znikły.
A chyba najwiękasza taka jest w Warszawie Wesołej. Kawał lasu.
Tram na Zieloną Białołęke może być dobrym początkiem, ale też w granicach miasta.
Ech marzy mi się pomysł trama do Ząbek, pomysł ma już prawie 85 lat.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Prędzej Ząbki staną się kolejną dzielnicą Warszawy, niż tramwaj tamże wejdzie do fazy projektu 

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
- Solaris U10
- Posty: 2718
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Bohatersko rozwiązano problem dwóch papierowych rozkładów na Sielcach, a została jeszcze kwestia wyświetlaczy. Najprostszym rozwiązaniem wydaje się zaprogramowanie ich jako zbiorczych tak jak przy Patelni.
Gdzie przy patelni masz zbiorczą tablicę SIP?
- Solaris U10
- Posty: 2718
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
A nie wiem, czemu tak pomyślałem o tych nad wejściem do przejścia podziemnego. Na Młocinach jest zbiorcza, zdaje się.
Na Patelni są cztery tablice - po jednej na każdy słupek (przystanek).
Młociny są lepszym przykładem - tam faktycznie udało się połączyć dane z różnych słupków na tablicach przy przejściu z metra na przystanek 2 (MM28) i przy wschodniej głowicy pętli tramwajowej...
Młociny są lepszym przykładem - tam faktycznie udało się połączyć dane z różnych słupków na tablicach przy przejściu z metra na przystanek 2 (MM28) i przy wschodniej głowicy pętli tramwajowej...
Sztywne przypisanie kursów do przystanku Sielce 05 albo 06 miewa zabawne efekty.
Wczoraj dosyć długą chwilę mój czekał... aż z przystanku 05 ruszy w drugą stronę jedenastka. Widzę, że w RJ przyjazd/odjazd jest w tej samej minucie, więc taka sytuacja może nie być rzadkością. Drugi tor oczywiście był pusty...
Wczoraj dosyć długą chwilę mój czekał... aż z przystanku 05 ruszy w drugą stronę jedenastka. Widzę, że w RJ przyjazd/odjazd jest w tej samej minucie, więc taka sytuacja może nie być rzadkością. Drugi tor oczywiście był pusty...
Wygląda na kolejna rzecz, której nie da się rozwiązaćperson pisze:Sztywne przypisanie kursów do przystanku Sielce 05 albo 06 miewa zabawne efekty.
Wczoraj dosyć długą chwilę mój tramwaj czekał... aż z przystanku 05 ruszy tramwaj. Widzę, że w RJ przyjazd/odjazd jest w tej samej minucie, więc taka sytuacja może nie być rzadkością. Drugi tor oczywiście był pusty...

ŁK
Jeżeli nie będzie systemu rozpoznającego nr brygady i tor na który tram wjechał i aplikacji z dynamiczną informacją pasażerską, to tak będzie. Jest w rozkładzie konkretny słupek, to się tam wjeżdża a nie ryzykuje zrobienia zamieszania na resztę dnia.
Nawet banalna aktualizacja e-rozkładów stanowi problem, więc nie liczmy na zaawansowane technologie.
Nawet banalna aktualizacja e-rozkładów stanowi problem, więc nie liczmy na zaawansowane technologie.
A nie może być po prostu zasada wjechania na wolny tor?
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Skoro precedensowo stworzono jeden, wirtualny słupek Sielce0506, to może czas iść za ciosem i tutaj też zmienić podejście?
Bo, przyznajcie, stanie w tramwaju by wjechać w perony jest...dziwne.
Bo, przyznajcie, stanie w tramwaju by wjechać w perony jest...dziwne.
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dokończę wątek. Kosztuje to raport i utratę premii. Zaznaczam, że nie ja to wymyśliłem. Oczekiwanie na wjazd w perony przypisane w danym kursie nie jest złośliwością motorniczego. O ile oczekujący może przyjechać na plus 1, to z przystanku początkowego należy ruszyć punktualnie.
miłośnik 13N
Kwestia adnotacji o zajęciu wolnego toru. Tylko teraz czemu "niedasię", ktoś musi wyjaśnić.
Rozjazd ustawiany jest ze sterownika wg rozkładu jazdy?
Rozjazd ustawiany jest ze sterownika wg rozkładu jazdy?
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48