Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od początku mówiłem, że szczytowe kursy 31 na Sielce mogą wiele tematów ogarnąć nawet, jeśli Morder nie mieszka tam jakoś tłumnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja też mówiłem o 31.Glonojad pisze:Od początku mówiłem, że szczytowe kursy 31 na Sielce mogą wiele tematów ogarnąć nawet, jeśli Morder nie mieszka tam jakoś tłumnie.
ŁK
W programie swiatel w opz na budowę bylo 71 na skrecie w Puławską.
Tylko czy na krańcówce sieleckiej zmieszczą się dwie linie o sensownej częstotliwości? Dałoby się to zrobić BEZ zamiany motorniczych między tramwajami?
- AdamKlocusky
- Posty: 679
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Dałoby się ogarnąć. Sielce wymagałyby bezwzględnego pierwszeństwa co do synchronizacji międzyliniowej. W sytuacjach utrudnień w ruchu cała układanka popsułaby się na łeb na szyję.
A czy ZTM kiedykolwiek planował dwie linie na Sielcach?
Tak. I jest to do ogarnięcia przy założeniu zminimalizowania postojów do "na pierwszego".
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wszystko się pewnie wyjaśni, jak ujrzy światło dzienne od dawna zapowiadany przez ZTM plan zmian komunikacyjnych na Mokotowie.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Można mieć jednak zastrzeżenia do prezentacji treści i samego "sprzedania" zmian. Bardzo brakuje mapy pokazującej cały układ komunikacyjny po nowemu, wraz z liniami których trasa się nie zmienia. Obecnie ciężko się w tym połapać komuś, kto nie ma w głowie całej siatki. Przeciętny pasażer zobaczy tylko że "usuwają" jego linię i się wkurzy. No i np. domyślam się że 164 będzie skoordynowane z 239 na odcinku Syta-Metro Wilanowska, co da łącznie częstotliwość 7,5/10/10, co stanowi skokową poprawę oferty. Szkoda tylko, że nigdzie tego nie napisano.
Jeśli chodzi o same zmiany, nie wiem czy obsługa bardzo ważnego jednak połączenia Sikorskiego z Wilanowską powinna realizować jedna z najbardziej opóźnionych linii w mieście czyli 107, dziwi mnie że 130 pojedzie na Wilanowską a nie na Wierzbno, no i to 264 wygląda zabawnie. Pytanie konkursowe: ile będzie trzeba zrobić przesiadek żeby pojechać zbiorkomem z siedziby ZTM na Kępę Okrzewską? Można się pomylić o 10
Jeśli chodzi o same zmiany, nie wiem czy obsługa bardzo ważnego jednak połączenia Sikorskiego z Wilanowską powinna realizować jedna z najbardziej opóźnionych linii w mieście czyli 107, dziwi mnie że 130 pojedzie na Wilanowską a nie na Wierzbno, no i to 264 wygląda zabawnie. Pytanie konkursowe: ile będzie trzeba zrobić przesiadek żeby pojechać zbiorkomem z siedziby ZTM na Kępę Okrzewską? Można się pomylić o 10
Daj mi 2 godzinyAutobus Czerwon pisze: ↑10 cze 2024, 13:48Można mieć jednak zastrzeżenia do prezentacji treści i samego "sprzedania" zmian. Bardzo brakuje mapy pokazującej cały układ komunikacyjny po nowemu, wraz z liniami których trasa się nie zmienia. Obecnie ciężko się w tym połapać komuś, kto nie ma w głowie całej siatki. Przeciętny pasażer zobaczy tylko że "usuwają" jego linię i się wkurzy.
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
264 to jednak ma tak bardzo przyzerowe znaczenie, że w ogóle bym się nad nim nie zastanawiał, jakkolwiek osobiście uważam że lepiej już co godzinę na Kabaty niż co 45 minut na cmentarz.
Brak wskazanych układów koordynacyjnych to rzeczywiście pewna wada, równie dobrze można się spodziewać, że dodatkowo w tym układzie będzie chodzić 217, które też ma pasującą częstotliwość.
No i oczywiście bawi porządkowanie numeracji poprzez zmianę numeru 263 na 163, żeby łatwiej było się pomylić
Brak wskazanych układów koordynacyjnych to rzeczywiście pewna wada, równie dobrze można się spodziewać, że dodatkowo w tym układzie będzie chodzić 217, które też ma pasującą częstotliwość.
No i oczywiście bawi porządkowanie numeracji poprzez zmianę numeru 263 na 163, żeby łatwiej było się pomylić
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Ad całość:
Vibe 15-20 minut niesie się przez południową Warszawę. Dowozówka do metra co 30 minut w święto (192) lub co 45 minut do innych autobusów...
Dziemieszczyzna fights back
Co będzie wzmacniało Sobieskiego do czasu uruchomienia Stegien i 19 (które - swoją drogą - na bank skanibalizuje 33 na rozpadającej się Wólczyńskiej i Nocznickiego)?
Vibe 15-20 minut niesie się przez południową Warszawę. Dowozówka do metra co 30 minut w święto (192) lub co 45 minut do innych autobusów...
Dziemieszczyzna fights back
Co będzie wzmacniało Sobieskiego do czasu uruchomienia Stegien i 19 (które - swoją drogą - na bank skanibalizuje 33 na rozpadającej się Wólczyńskiej i Nocznickiego)?
Po co jechać z siedziby ZTM na Kępę Okrzewską?Autobus Czerwon pisze: ↑10 cze 2024, 13:48Pytanie konkursowe: ile będzie trzeba zrobić przesiadek żeby pojechać zbiorkomem z siedziby ZTM na Kępę Okrzewską? Można się pomylić o 10
Bohater, którego potrzebujemy, ale na którego nie zasługujemy.
Dokładnie, to samo uderzyło mnie w tym projekcie zmian. Linia jadąca z północnych obrzeży Śródmieścia jako dowozówka do metra dla Sikorskiego to słaby pomysł.Autobus Czerwon pisze: ↑10 cze 2024, 13:48Jeśli chodzi o same zmiany, nie wiem czy obsługa bardzo ważnego jednak połączenia Sikorskiego z Wilanowską powinna realizować jedna z najbardziej opóźnionych linii w mieście czyli 107
Pozdrawiam