<508 z Tarchomina na Zachodni heavy breathing>
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Czy w takim razie ma to w ogóle sens? 14 ma stanowić uzupełnienie oferty, a ci, którym potrzebny tramwaj na Jana Pawła i tak się przesiądą w 19, po co im utrudniać życie? A tak to poprawiamy odbiór zmian, bo teraz o dostęp do centralnego krzyczy nie tylko Powsin, ale i Miasteczko.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Proponuję przekierować 200 przez al.Rzeczypospolitej i Branickiego - nie dość że już teraz zapewnia bezpośrednie połączenie Powsina z Dworcem Centralnym, to jeszcze może zapewnić także bezpośrednie połączenie DWC z Miasteczkiem XD W najgorszym wariancie można rozważyć skierowanie przez Sobieskiego.
To może jeszcze przez Powsin?
Tylko zwróć uwagę, że 200 kursuje z częstotliwością PKS-ową, czyli co ok. 1,5 godziny.Autobus Czerwon pisze: ↑12 cze 2024, 12:11Proponuję przekierować 200 przez al.Rzeczypospolitej i Branickiego - nie dość że już teraz zapewnia bezpośrednie połączenie Powsina z Dworcem Centralnym, to jeszcze może zapewnić także bezpośrednie połączenie DWC z Miasteczkiem XD W najgorszym wariancie można rozważyć skierowanie przez Sobieskiego.
A perony i tak pod ziemią.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Stegny według umowy jakos na przełomie roku. Rakowiecka jakiś rok później.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jedyna opcja to 19 od wrzesnia zamiast 15bis, a po otwarciu Stegien 15 skrócone do Stawek (bo dwukierunki), a nowa linia ze Stegien na Marymont-Potok. I wówczas (również przez dwukierunki) 19 na Piaski, a na Nowe Bemowo wraca 35.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No właśnie. Nie zapominajmy, że projekt tramwajowy składa się, jak wiadomo, z kilku etapów. W miarę ich realizacji zmieniać się będzie stopniowo zarówno przebieg linii tramwajowych, jak i autobusowych. Tak więc to, co będzie wprowadzane w tym roku, to nie koniec, ale dopiero początek zmian.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Fajnie byłoby w takim układzie wiedzieć z góry, jaki będzie układ po kolejnych etapach, żeby uniknąć sytuacji, w której nowe połączenie będzie za kilkanaście miesięcy likwidowane, ale żyjemy w kulcie konsultacji społecznych i panicznym lęku przed protestami.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Dlaczego nie można poprostu tego zostawić tak jak jest? Źle ta linia pracuje?person pisze: ↑12 cze 2024, 9:35Jeśli nowe 264 miało zostać sprowadzone do roli gimbusa, to równie dobrze powinno być autobusem na telefon. Srsly, dla kogo taka linia z nikąd do nikąd? Rozumiem, że za większą pracę przewozową (częstotliwość) musiałaby zapłacić gmina K-J, ale... ale to kolejny argument za tym, że powinien powstać warszawski MZTM.TGM pisze: ↑11 cze 2024, 22:51Może inaczej: problem w tym, że L-ek nie było, gdy powstawała. Obsługuje słabo zabudowany rejon. Podobne tereny obsługują L-ki.
No i przypomnę, że linia z Okrzeszyna jeździła kiedyś do Wilanowa robiąc wypad do Starych Kabat. Więc trudno powiedzieć aby Okrzeszyn miał zawsze bezpośrednie połączenie do cywilizacji .
Logicznym byłoby wysłanie 264 na Kabaty. Pętla Wilanów po otwarciu tramwaju będzie niezbyt atrakcyjna, bo linia będzie kończyć 2 przystanki przed szyną. Do głowy wpadł mi jeszcze pomysł wysłania 264 i kursów skróconych 164 (pod innym numerem) do Sobieskiego, by wjeżdżały na trambuspas i zapewniały świetną przesiadkę. Dalej mogłyby przez Nałęczowską pojechać na Sadybę lub Wiertniczą do Wilanowa - tutaj jakkolwiek łączymy mieszkańców okolic Wiertniczej z tramwajem - teraz nic z niego nie mają, tak jak Powsin.
No właśnie, nie lepiej 264 na Kabaty i ustawić rozkład tak żeby wypadało pomiędzy kursami 139 i 251 ?
1 brygada co godzinę wystarczy żeby było ok. 20 minut postoju na Kabatach.
I w tym przypadku chyba faktycznie lepiej co 60 do metra niż co 45 do kolejnej przesiadki (nawet łatwiej ludziom zapamiętać godziny odjazdów).
1 brygada co godzinę wystarczy żeby było ok. 20 minut postoju na Kabatach.
I w tym przypadku chyba faktycznie lepiej co 60 do metra niż co 45 do kolejnej przesiadki (nawet łatwiej ludziom zapamiętać godziny odjazdów).
Podpisuję się pod tym obiema rękami. Moim zdaniem to bardzo ważny postulat, który należałoby zgłosić w czasie obecnych konsultacji.
Podejrzewam, że ZTM musi mieć jakieś przemyślenia w tej kwestii, więc dobrze by było, aby je już teraz ogłosił. Może być z zastrzeżeniem, że to projekt wstępny, który może być jeszcze modyfikowany.