Wyświetlacze
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Oni mają bodajże 7 miesięcy na oddanie 1szego wozu, czyli jakoś na przełomie roku powinny się rozpocząć wymiany wg zapisów, także jeszcze zdążysz ponaprawiać
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Dzisiaj w jednym ze 116Na/1 na linii 22 SIP wewnątrz nieźle wariował - wizualnie działało wszystko poprawnie, a głosowo w pętli odtwarzały się losowe przystanki z miasta, w tym co minutę komunikat o obowiązku zakrywania ust i nosa
Na szczęście my się do tego nie dotykamyZielonyJamnik pisze: ↑17 cze 2024, 11:44Oni mają bodajże 7 miesięcy na oddanie 1szego wozu, czyli jakoś na przełomie roku powinny się rozpocząć wymiany wg zapisów, także jeszcze zdążysz ponaprawiać
I w stało się, jakby ktoś wawkom czytał i mu się przypomniało Dziś przyjechał serwis R&G i zaczęli wymianę w 2212.
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A to ciekawe, bo czytałem pytania do zamawiającego i poprosili o wydłużenie terminu dostawy 1szego zestawu.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Często jest tak, że jak coś wprowadzają pierwszego czy to wyświetlaczy czy nowy pojazd to robią to znacznie wcześniej niż resztę. Pewnie kwestia przygotowania się i wyeliminowania błędów.
A my na stalowej regularnie ogarniamy Novąmedię i inne MacrosystemyMJ pisze: ↑20 cze 2024, 14:00Na szczęście my się do tego nie dotykamyZielonyJamnik pisze: ↑17 cze 2024, 11:44Oni mają bodajże 7 miesięcy na oddanie 1szego wozu, czyli jakoś na przełomie roku powinny się rozpocząć wymiany wg zapisów, także jeszcze zdążysz ponaprawiać
I w stało się, jakby ktoś wawkom czytał i mu się przypomniało Dziś przyjechał serwis R&G i zaczęli wymianę w 2212.
U Was są do tego dedykowani ludzie
A na Mercedesach 22xx to był taki problem, że nawet serwisy nie chciały tego robić.
Jazzy niedługo będą finiszować - już ponad 50 z 80 ma nowe wyświetlacze, tymczasem są oznaki, że nie tylko na Jazzach się skończy.Krzysztof_J pisze: ↑06 mar 2023, 17:20TW podpisało umowę z firmą SiMS na wymianę wyświetlaczy w Jazzach: https://www.sims.pl/sims-podpisuje-umow ... warszawie/
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Z innej beczki (i przepraszam, jeśli pojawiało się wcześniej). Czy ktoś wie, jakie sczegóły rozwiązań technicznych odpowiadają za to, że stare wyświetlacze na swingach, albo te na hultajach wychodzą beznadziejnie na zdjęciach, a te białe nowe montowane na wymianie - wprost przeciwnie.
Generalnie wiem, z czego to się bierze - zazwyczaj wyświetla się po jednej linii na raz i w dodatku przez dość krótki czas. Ale rozumiem, że sumaryczne odświeżanie tych nowych jest na tyle częste, że wychodzi całość nawet przy naświetlaniu przez kilkusetną część senkundy?
Generalnie wiem, z czego to się bierze - zazwyczaj wyświetla się po jednej linii na raz i w dodatku przez dość krótki czas. Ale rozumiem, że sumaryczne odświeżanie tych nowych jest na tyle częste, że wychodzi całość nawet przy naświetlaniu przez kilkusetną część senkundy?
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Wszystko fajnie, ale z tego co widzę to na razie nie działa to perfekcyjnie. Często siadają jeszcze ekrany reklamowe i wyświetlacze czołowe w 36xx są zamienione kabinamiBywalec pisze: ↑28 cze 2024, 13:35Jazzy niedługo będą finiszować - już ponad 50 z 80 ma nowe wyświetlacze, tymczasem są oznaki, że nie tylko na Jazzach się skończy.Krzysztof_J pisze: ↑06 mar 2023, 17:20TW podpisało umowę z firmą SiMS na wymianę wyświetlaczy w Jazzach: https://www.sims.pl/sims-podpisuje-umow ... warszawie/
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ciekawe, co będzie następne? Tramicusy / ubooty / hipolity / bulwy? A może czeka nas kolejna wymiana w tych tramwajach które od początku miały wyświetlacze (swingi / hyundaie) - tylko po co, jak tam dobrze działa?
P.S. Czy ktoś kontroluje efekty już trwającej wymiany? Moim zdaniem nie tak rzadko zdarza się że coś tam jednak mimo wymiany nie działa, zwłaszcza te ekrany wewnątrz, te które powinny pokazywać na zmianę przewijajacą się trasę, następny przystanek oraz datę i godzinę.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26875
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W ubooty nikt nie chce inwestować - wszyscy ślepo patrzą w kalendarz i sądzą, że pójdą do kasacji przed hipolitami i bulwami.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Za to w Hipolity firma pokłada nadzieję skoro przy NG są modernizowane ze 123N na 123Ni za sprawą wymiany aparatury Tak jakby miały posłużyć dłużej niż przewidywano. Chyba, że oryginalna aparatura okazuje się tak kłopotliwa?
W sumie czemu? One mają jakieś ciężko usuwalne wady konstrukcyjne czy to tylko rocznikoza? Bo zrobienie im nawet maksymalnego NG z wymianą aparatury kosztowałoby (inhouse) stosunkowo niewielkie pieniądze, zwłaszcza przy dzisiejszych cenach tramwajów, a spokojnie powinno im przedłużyć życie o jakieś 15 lat.
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Mi się wydaje że największą modyfikacją konstrukcyjną byłby montaż klimatyzacji jako że mają fatalne okienka. Pytanie, czy do tej konstrukcji montaż takiej klimatyzacji byłby możliwy i opłacalny.