Trasa tramwajowa Dw. Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
Zacytuję klasyka: "Czuwajcie, bo nie znacie dnia ani godziny!"
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Gdybyś musiał przez 3 lata znosić burdel przebudowy Zachodniego, to klasyków byś w to nie mieszał 

Czyżby istniało ryzyko, że nadzór budowlany nie dopuści do użytku przy następnym badaniu?

W tym przypadku mogłoby podchodzić już pod katastrofę budowlaną 

Jest taka plotka, że już co najmniej raz stan techniczny wiadukt uległ istotnej poprawie wraz ze zmianą naczelnika wydziału mostowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Niezbadane są wyroki inspektorów PINB....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 6074
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Może to strefa czystego transportu- mniej samochodów, mniej spalin to i wiadukt odetchnął pełną konstrukcją.
miłośnik 13N
Wysokie temperatury zatrzymały procesy erozyjne.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
O podwładnych cieszących się ze zmiany kierownictwa to słyszałem, ale żeby to korzystnie wpływało na stan obiektu inżynieryjnego to pierwsze słyszę

Kontrolował go w nocy? Po ciemku wiadukt nie widzi autobusów nocnych, a naczelnik nie widzi uszkodzeń eksploatacyjnych.
Zamknięcie wiaduktu, i to pewnie na kilka lat, to poważny kłopot wizerunkowy dla PLK i władz miasta. O pasażerach nie wspominając. Więc nie dziwię się, że lepiej nie widzieć problemu. Do czasu oczywiście.
Na Andersa też długo nie widziano problemu.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ciekawe kiedy miasto przyzna, że król jest nagi, a ekipa z TW (oficjalnie) poleci za te i inne nieudolności.
Niemniej, warto pamiętać kto jest wykonawcą i pytać nieustannie czemu Budimex dał ciała na tym odcinku, mimo że raz po raz wygrywa kolejne przetargi - najwyraźniej bardziej prestiżowe lub z większymi/bardziej dotkliwymi karami umownymi.
Osowski wstał i wybrał przemoc, heh (oraz w swoim stylu przywołuje "przeciętnych mieszkańców", np. panią Leonardę).Tramwaj do Wilanowa to najbardziej znienawidzona budowa w mieście. "Klęska i kompromitujące bezhołowie"
Czy budowa linii tramwajowej do Wilanowa okaże się najbardziej skandaliczną inwestycją w Warszawie? Maleją szanse na dotrzymanie kolejnego terminu. Mieszkańcy tracą cierpliwość w korkach i chodząc pośród rozciągniętych aż na 8 km wykopów.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... udowa.html
Ciekawe kiedy miasto przyzna, że król jest nagi, a ekipa z TW (oficjalnie) poleci za te i inne nieudolności.
Niemniej, warto pamiętać kto jest wykonawcą i pytać nieustannie czemu Budimex dał ciała na tym odcinku, mimo że raz po raz wygrywa kolejne przetargi - najwyraźniej bardziej prestiżowe lub z większymi/bardziej dotkliwymi karami umownymi.
Nikt nie miał kryształowej kuli i nie był wstanie przewidzieć ile pod ziemią jest nieuwzględnionych w planach kabli oraz to, że rury ciepłownicze są w katastrofalnym stanie i trzeba jednak je wymienić, a na to jest krótkie okno czasowe.