Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ale wymyślili. I że niby przez to 2 miesiące obsuwy? Skoro nie trzeba zamykać trasy, oznacza że takie prace można było robić tylko nocą, po oddaniu trasy. Dla mnie pic na wodę, jeszcze pewnie kar nawet symbolicznych nie dadzą
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Zimą wystarczy obiecać, że 519 do Powsina wróci latem.
ŁK
Jak tak dalej pójdzie, to tę odnogę na Stegny szybciej zbudują niż odcinek Spacerowa - Branickiego.
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Spoko, na wszelki gdyby miała się ziścić twoja wizja to...
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84110.html
Mkną po koleinach zielone jamniki...
"Miasto oczekuje rekompensaty". A co z mieszkańcami? Od samego początku na liniach objętych tym burdelem powinny obowiązywać bilety ulgowe zamiast zwykłych.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Wrzosek odpowiedział (butnie, jak to on) Urbanowiczowi na X, że... nigdy nie było harmonogramu ze Stegnami w 2024 xDZielonyJamnik pisze: ↑19 lip 2024, 11:06Spoko, na wszelki gdyby miała się ziścić twoja wizja to...
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84110.html
Jak to sobie wyobrażasz? Czy dotyczyłoby to też biletów okresowych?
Nie chcę snuć teorii spiskowych, ale obecny burdel z tramwajem jest na rękę władzom stolicy. Prezydent Trzaskowski nie lubi tramwajów, za to jest fanatycznym zwolennikiem metra. Każde niedogodności związane z budową trasy tramwajowej mogą zostać wykorzystane jako argument przeciwko rozbudowie sieci, zwłaszcza na Gocław.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nie, nie było...
https://um.warszawa.pl/-/tramwaj-pojedzie-na-stegny
Nigdy...
https://tramwajdowilanowa.pl/zmiany-na-sw-bonifacego/ (21 maja 2024)
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Oczywiście. Po prostu na niektórych liniach kanar nie sprawdzałby uprawnienia do ulgi. Opóźnienia przecież są uciążliwe np. dla Chomiczowki na 116.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Czyli ja miałbym mieć dwa bilety - jeden normalny na "normalne" rejony, a drugi ulgowy na "rejon budowy TdW?
Czy może dwie karty - w zależności od rejonu pokazywałbym jeden ulgowy albo dwa? xD
Czy może dwie karty - w zależności od rejonu pokazywałbym jeden ulgowy albo dwa? xD
Dodatkowe prace mają być wykonane w trakcie zamknięcia związanego z budową Rakowieckiej – na przełomie lipca i sierpnia.ZielonyJamnik pisze: ↑18 lip 2024, 12:44Ale wymyślili. I że niby przez to 2 miesiące obsuwy? Skoro nie trzeba zamykać trasy, oznacza że takie prace można było robić tylko nocą, po oddaniu trasy. Dla mnie pic na wodę, jeszcze pewnie kar nawet symbolicznych nie dadzą
dziwnie wymawiasz "cztery tygodnie w sierpniu"KM pisze: ↑19 lip 2024, 14:52na przełomie lipca i sierpnia.ZielonyJamnik pisze: ↑18 lip 2024, 12:44Ale wymyślili. I że niby przez to 2 miesiące obsuwy? Skoro nie trzeba zamykać trasy, oznacza że takie prace można było robić tylko nocą, po oddaniu trasy. Dla mnie pic na wodę, jeszcze pewnie kar nawet symbolicznych nie dadzą
Może nie bilety ulgowe jak proponuje populistycznie TGM, ale gdyby jakiś procent z kary finansowej płaconej przez wykonawcę przeznaczyć na jakąś, nawet drobną poprawiającą jakość lub bezpieczeństwo, inwestycję w rejonie, gdzie bezpośrednio oddziaływały utrudnienia?
Chyba każdy prezydent m.st. od 1990 roku był fanatycznym zwolennikiem budowy metra, rzekłbym.
Mam wrażenie, że to już się dzieje. Sam Rafau zapowiedział, że z inwestycji tramwajowych w infrastrukturę dla niego priorytet mieć będzie trasa na Zieloną Białołękę. O reszcie cisza.kocur pisze:Każde niedogodności związane z budową trasy tramwajowej mogą zostać wykorzystane jako argument przeciwko rozbudowie sieci, zwłaszcza na Gocław.
-
- Posty: 4216
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W przypadku Wilanowa całkowicie niezrozumiałe jest dla mnie budowanie w relacji docentrycznej tramwaju, ktory jest mniej wydajnym środkiem transportu, za to w relacji obwodowej (która z natury rzeczy jest mniej obciążona, obecnie jeździ tam autobus co 20 minut) zaplanowano metro. Pomijając koszty - dotychczasowe doświadczenia pokazują, że da się postawić 8 odcinków międzystacyjnych i 6 stacji w 3 lata, dlatego naprawdę nie będę się dziwił nikomu, kto będzie na tę tramwajową inwestycję narzekał. Szczególnie że to protezowanie tramwajami zamiast metrem już teraz odbija się czkawką na Tarchominie, gdzie tramwaj staje się ofiarą własnego sukcesu: przepustowość zdaje się niemal całkowicie wyczerpana a wagony jeżdżą wypchane po brzegi. Po prostu wszystko postawione na głowie.
Oczywiście wtedy wystarczy jeden normalny. Nie ma obowiązku korzystać z ulg.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.