Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 860
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 18 lip 2024, 12:44

Ale wymyślili. I że niby przez to 2 miesiące obsuwy? Skoro nie trzeba zamykać trasy, oznacza że takie prace można było robić tylko nocą, po oddaniu trasy. Dla mnie pic na wodę, jeszcze pewnie kar nawet symbolicznych nie dadzą
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 10843
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lip 2024, 17:17

Zimą wystarczy obiecać, że 519 do Powsina wróci latem.
ŁK

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3997
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 lip 2024, 22:22

Jak tak dalej pójdzie, to tę odnogę na Stegny szybciej zbudują niż odcinek Spacerowa - Branickiego.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 860
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 lip 2024, 11:06

primoż pisze:
18 lip 2024, 22:22
Jak tak dalej pójdzie, to tę odnogę na Stegny szybciej zbudują niż odcinek Spacerowa - Branickiego.
Spoko, na wszelki gdyby miała się ziścić twoja wizja to...
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84110.html
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5339
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 lip 2024, 13:23

"Miasto oczekuje rekompensaty". A co z mieszkańcami? Od samego początku na liniach objętych tym burdelem powinny obowiązywać bilety ulgowe zamiast zwykłych.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8606
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 lip 2024, 13:27

ZielonyJamnik pisze:
19 lip 2024, 11:06
primoż pisze:
18 lip 2024, 22:22
Jak tak dalej pójdzie, to tę odnogę na Stegny szybciej zbudują niż odcinek Spacerowa - Branickiego.
Spoko, na wszelki gdyby miała się ziścić twoja wizja to...
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84110.html
Wrzosek odpowiedział (butnie, jak to on) Urbanowiczowi na X, że... nigdy nie było harmonogramu ze Stegnami w 2024 xD
TGM pisze:
19 lip 2024, 13:23
"Miasto oczekuje rekompensaty". A co z mieszkańcami? Od samego początku na liniach objętych tym burdelem powinny obowiązywać bilety ulgowe zamiast zwykłych.
Jak to sobie wyobrażasz? Czy dotyczyłoby to też biletów okresowych?

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1335
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 19 lip 2024, 14:15

Nie chcę snuć teorii spiskowych, ale obecny burdel z tramwajem jest na rękę władzom stolicy. Prezydent Trzaskowski nie lubi tramwajów, za to jest fanatycznym zwolennikiem metra. Każde niedogodności związane z budową trasy tramwajowej mogą zostać wykorzystane jako argument przeciwko rozbudowie sieci, zwłaszcza na Gocław.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 860
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 lip 2024, 14:18

person pisze:
19 lip 2024, 13:27
Wrzosek odpowiedział (butnie, jak to on) Urbanowiczowi na X, że... nigdy nie było harmonogramu ze Stegnami w 2024 xD
Nie, nie było...
https://um.warszawa.pl/-/tramwaj-pojedzie-na-stegny

Nigdy...
https://tramwajdowilanowa.pl/zmiany-na-sw-bonifacego/ (21 maja 2024)
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5339
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 lip 2024, 14:33

person pisze:
19 lip 2024, 13:27

TGM pisze:
19 lip 2024, 13:23
"Miasto oczekuje rekompensaty". A co z mieszkańcami? Od samego początku na liniach objętych tym burdelem powinny obowiązywać bilety ulgowe zamiast zwykłych.
Jak to sobie wyobrażasz? Czy dotyczyłoby to też biletów okresowych?
Oczywiście. Po prostu na niektórych liniach kanar nie sprawdzałby uprawnienia do ulgi. Opóźnienia przecież są uciążliwe np. dla Chomiczowki na 116.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8606
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 lip 2024, 14:52

Czyli ja miałbym mieć dwa bilety - jeden normalny na "normalne" rejony, a drugi ulgowy na "rejon budowy TdW?
Czy może dwie karty - w zależności od rejonu pokazywałbym jeden ulgowy albo dwa? xD

KM
Posty: 152
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 19 lip 2024, 14:52

ZielonyJamnik pisze:
18 lip 2024, 12:44
Ale wymyślili. I że niby przez to 2 miesiące obsuwy? Skoro nie trzeba zamykać trasy, oznacza że takie prace można było robić tylko nocą, po oddaniu trasy. Dla mnie pic na wodę, jeszcze pewnie kar nawet symbolicznych nie dadzą
Dodatkowe prace mają być wykonane w trakcie zamknięcia związanego z budową Rakowieckiej – na przełomie lipca i sierpnia.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8606
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 lip 2024, 14:53

KM pisze:
19 lip 2024, 14:52
ZielonyJamnik pisze:
18 lip 2024, 12:44
Ale wymyślili. I że niby przez to 2 miesiące obsuwy? Skoro nie trzeba zamykać trasy, oznacza że takie prace można było robić tylko nocą, po oddaniu trasy. Dla mnie pic na wodę, jeszcze pewnie kar nawet symbolicznych nie dadzą
na przełomie lipca i sierpnia.
dziwnie wymawiasz "cztery tygodnie w sierpniu" ;)

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3997
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 19 lip 2024, 15:20

person pisze:
19 lip 2024, 13:27
Jak to sobie wyobrażasz? Czy dotyczyłoby to też biletów okresowych?
Może nie bilety ulgowe jak proponuje populistycznie TGM, ale gdyby jakiś procent z kary finansowej płaconej przez wykonawcę przeznaczyć na jakąś, nawet drobną poprawiającą jakość lub bezpieczeństwo, inwestycję w rejonie, gdzie bezpośrednio oddziaływały utrudnienia?
kocur pisze:
19 lip 2024, 14:15
Nie chcę snuć teorii spiskowych, ale obecny burdel z tramwajem jest na rękę władzom stolicy. Prezydent Trzaskowski nie lubi tramwajów, za to jest fanatycznym zwolennikiem metra.
Chyba każdy prezydent m.st. od 1990 roku był fanatycznym zwolennikiem budowy metra, rzekłbym.
kocur pisze:Każde niedogodności związane z budową trasy tramwajowej mogą zostać wykorzystane jako argument przeciwko rozbudowie sieci, zwłaszcza na Gocław.
Mam wrażenie, że to już się dzieje. Sam Rafau zapowiedział, że z inwestycji tramwajowych w infrastrukturę dla niego priorytet mieć będzie trasa na Zieloną Białołękę. O reszcie cisza.

Autobus Czerwon
Posty: 4204
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 19 lip 2024, 15:32

W przypadku Wilanowa całkowicie niezrozumiałe jest dla mnie budowanie w relacji docentrycznej tramwaju, ktory jest mniej wydajnym środkiem transportu, za to w relacji obwodowej (która z natury rzeczy jest mniej obciążona, obecnie jeździ tam autobus co 20 minut) zaplanowano metro. Pomijając koszty - dotychczasowe doświadczenia pokazują, że da się postawić 8 odcinków międzystacyjnych i 6 stacji w 3 lata, dlatego naprawdę nie będę się dziwił nikomu, kto będzie na tę tramwajową inwestycję narzekał. Szczególnie że to protezowanie tramwajami zamiast metrem już teraz odbija się czkawką na Tarchominie, gdzie tramwaj staje się ofiarą własnego sukcesu: przepustowość zdaje się niemal całkowicie wyczerpana a wagony jeżdżą wypchane po brzegi. Po prostu wszystko postawione na głowie.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5339
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 lip 2024, 15:42

person pisze:
19 lip 2024, 14:52
Czyli ja miałbym mieć dwa bilety - jeden normalny na "normalne" rejony, a drugi ulgowy na "rejon budowy TdW?
Czy może dwie karty - w zależności od rejonu pokazywałbym jeden ulgowy albo dwa? xD
Oczywiście wtedy wystarczy jeden normalny. Nie ma obowiązku korzystać z ulg.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ODPOWIEDZ