Szczerze mówiąc to nie powinny. MZA wraz ze Scaniami powinno dostać zwiększenie planu o brygady obsługiwane wcześniej przez ITS.
I wiem że trwa okres wakacyjny. Ale okres wakacyjny kiedyś się skończy.
Szczerze mówiąc to nie powinny. MZA wraz ze Scaniami powinno dostać zwiększenie planu o brygady obsługiwane wcześniej przez ITS.
Spokojnie na pewno R-3 nie będzie pokrzywdzona. Gdzieś ktoś kiedyś pisał, że 77xx mają też trafić na R-3, co jest o tyle logiczne, że na R-2 nie ma rozbudowy gazu (i chyba nawet możliwości), więc wypadałoby, żeby gazowce były 1:1michael112 pisze: ↑22 lip 2024, 22:03A tych 14xx przypadkiem nie jest więcej niż 10? Ostrobramska może na tym stracić.
EDIT: Wg OmniBusa 14xx na Ostrej jest aż 20, to jest spora różnica.
9688 4500
Szkoda że 9671 pozostał na Płochocińskiej i tak stoi nie wiadomo po coZielonyJamnik pisze: ↑23 lip 2024, 16:119688 4500
9673 4501
9676 4502
9677 4503
9681 4504
9674 4505
9682 4506
9683 4507
9684 4508
9691 4509
9692 4510
9687 4511
9685 4512
9680 4513
9686 4514
9672 4515
9694 4516
9693 4517
9690 4518
9696 4519
9695 4520
9679 4521
9699 4522
9697 4523
9678 4524
Do przydziału zostały jeszcze 9698,9689,9675
Może planowała przywozić nim gruszki z Radomia o których wspominała w czasie spotkania werbunkowego przed startem kontraktuZielonyJamnik pisze: ↑23 lip 2024, 17:489671 jest własnością Michalczewskiej. Ponieważ przetarg nie dopuszczał składania ofert cząstkowych nie mógł zostać zaoferowany. Musiałoby być ew. rozpisane jako zadanie nr III, z oferta na jeden autobus.
Że jak, miał innego właściciela? I to dlatego musieli zmienić specyfikację przetargową?ZielonyJamnik pisze: ↑23 lip 2024, 17:489671 jest własnością Michalczewskiej. Ponieważ przetarg nie dopuszczał składania ofert cząstkowych nie mógł zostać zaoferowany. Musiałoby być ew. rozpisane jako zadanie nr III, z oferta na jeden autobus.
No po prostu, właścicielem jest spółka Michalczewski.michael112 pisze: ↑23 lip 2024, 18:27Że jak, miał innego właściciela? I to dlatego musieli zmienić specyfikację przetargową?ZielonyJamnik pisze: ↑23 lip 2024, 17:489671 jest własnością Michalczewskiej. Ponieważ przetarg nie dopuszczał składania ofert cząstkowych nie mógł zostać zaoferowany. Musiałoby być ew. rozpisane jako zadanie nr III, z oferta na jeden autobus.
A mówiono że autobus się popsuł i nie nadawał na sprzedaż.
Wydaje się że żadna. #4500 tylko dłuższy czas stoi na hali. Reszta jest przestawiania z miejsca na miejsce.
9671 był do końca w ruchu.michael112 pisze: ↑23 lip 2024, 18:27Że jak, miał innego właściciela? I to dlatego musieli zmienić specyfikację przetargową?ZielonyJamnik pisze: ↑23 lip 2024, 17:489671 jest własnością Michalczewskiej. Ponieważ przetarg nie dopuszczał składania ofert cząstkowych nie mógł zostać zaoferowany. Musiałoby być ew. rozpisane jako zadanie nr III, z oferta na jeden autobus.
A mówiono że autobus się popsuł i nie nadawał na sprzedaż.
Jest jakaś bo znajomy miał na niej szkolenie i mówił mi.ZielonyJamnik pisze: ↑23 lip 2024, 19:17Wydaje się że żadna. #4500 tylko dłuższy czas stoi na hali. Reszta jest przestawiania z miejsca na miejsce.