Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 lip 2024, 8:57

KM pisze:
04 lip 2024, 8:04
„TA ZAJEZDNIA KIEDYŚ TĘTNIŁA ŻYCIEM, DZISIAJ ODJEŻDŻA STĄD ZALEDWIE KILKA LINII
Pętla... Zajezdnia to dla mnie zakład utrzymania taboru. Co ciekawe, sjp.pwn.pl podaje definicję, która pasuje do obu znaczeń.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 04 lip 2024, 9:34

Skończy się na podjazdach do parku dwusetki.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7828
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 lip 2024, 9:46

A ja myślę, że zostanie alibilinia za płacz po 131 i 519 oraz postulaty typu Powsinek na dworzec, po trasie DWC - Gagarina - Powsin co 30. I pewnie mimo wszystko miałoby to kapkę więcej sensu od 171, choć wiadomo, że to byłby śmieć
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 lip 2024, 9:46

TGM pisze:Skończy się na podjazdach do parku dwusetki.
Już pytałem - czy dwusetka musi jeździć przez Niepodległości?
ŁK

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 lip 2024, 9:46

R-9 Chełmska pisze:A ja myślę, że zostanie alibilinia za płacz po 131 i 519 oraz postulaty typu Powsinek na dworzec, po trasie DWC - Gagarina - Powsin co 30. I pewnie mimo wszystko miałoby to kapkę więcej sensu od 171, choć wiadomo, że to byłby śmieć
Od biedy to nawet idzie to połączyć ze 171.
ŁK

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lip 2024, 10:19

TGM pisze:
04 lip 2024, 9:34
Skończy się na podjazdach do parku dwusetki.
Akurat ostatnio czytałem komunikat: linia 200 kursuje ze zmniejszoną częstotliwością. Czyli jeden autobus wypadł. Jak odjedzie jeden to następny będzie już za dwie i pół godziny. Kiepska perspektywa dojazdu do Powsina. To już wolę 131 co pół godziny.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 lip 2024, 10:28

Moim zdaniem to więcej niż pewne, że 131 będzie jeździć co pół godziny na tej trasie :)
ŁK

KM
Posty: 179
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 04 lip 2024, 10:57

KwZ pisze:
04 lip 2024, 8:57
KM pisze:
04 lip 2024, 8:04
„TA ZAJEZDNIA KIEDYŚ TĘTNIŁA ŻYCIEM, DZISIAJ ODJEŻDŻA STĄD ZALEDWIE KILKA LINII
Pętla... Zajezdnia to dla mnie zakład utrzymania taboru. Co ciekawe, sjp.pwn.pl podaje definicję, która pasuje do obu znaczeń.
To bezpośredni cytat z relacji dziennikarki TVP3.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 sie 2024, 10:35

Z dzisiejszego tekstu redahtora Osowskiego (swoją drogą dramatyczna wierszówka o wakacyjnych zmianach) możemy dowiedzieć się, że nowa/docelowa pętla przy Muranowskiej/Intraco powstanie... dopiero w latach 2030-2032.
Po co tak się spieszyć? xD

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 sie 2024, 10:41

To dlaczego teraz jest zamknięta Stawki dla 35?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 sie 2024, 10:53

person pisze:
13 sie 2024, 10:35
Z dzisiejszego tekstu redahtora Osowskiego (swoją drogą dramatyczna wierszówka o wakacyjnych zmianach) możemy dowiedzieć się, że nowa/docelowa pętla przy Muranowskiej/Intraco powstanie... dopiero w latach 2030-2032.
Po co tak się spieszyć? xD
Pętla dookoła Ibisu rozumiem?
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 sie 2024, 10:54

Teraz budują jedynie przeplotkę, ale "na Stawkach będzie tylko jedna linia, więc nie powinno być utrudnień przy manewrach zmiany kierunku jazdy " (oczywiście wszystko to z jasnymi wytycznymi z ZTM, więc wiadomo na kogo zwalać :>>>>)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 sie 2024, 10:55

Wiliam pisze:
13 sie 2024, 10:53
person pisze:
13 sie 2024, 10:35
Z dzisiejszego tekstu redahtora Osowskiego (swoją drogą dramatyczna wierszówka o wakacyjnych zmianach) możemy dowiedzieć się, że nowa/docelowa pętla przy Muranowskiej/Intraco powstanie... dopiero w latach 2030-2032.
Po co tak się spieszyć? xD
Pętla dookoła Ibisu rozumiem?
Tak.
Ja się nie dziwię, że to tyle musi trwać - w końcu ktoś wpadł na ten pomysł stosunkowo niedawno, na pewno ZTM miał milion pomysłów i wnosił poprawki, TW nie mają specjalistycznego oprogramowania do symulacji ruchu, a do tego ta przeklęta decyzja środowiskowa i wymagania Unii Europejskiej. Zawsze coś stoi na drodze i nie da się szybciej, rotfl.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 sie 2024, 10:57

Tam to się wszyscy przede wszystkim konserwatora i znalezisk podziemnych boją. Inna rzecz, że pojawiła się nowa ciekawa koncepcja.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 sie 2024, 11:00

Przy tej ilości miejsca to pewnie dało by radę zrobić pętlę bez jeżdżenia dookoła ibisu.
Obrazek

ODPOWIEDZ