Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 sie 2024, 12:29

primoż pisze:
21 sie 2024, 0:07
Jakaś noc nieśmiesznego dowcipu odbywa się tutaj? :>
E tam, ja się zaśmiałem :D
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4120
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 23 sie 2024, 0:19

KwZ pisze:
22 sie 2024, 12:29
E tam, ja się zaśmiałem :D
W takim razie się zaczynam starzeć, bo jestem już na takim etapie, że czyjaś głupota mnie nie śmieszy :evil:

patryk148
Posty: 569
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 26 sie 2024, 19:22

Skoro 118 zostaje na Wierzbnie, to ja bym zostawil tak jak jest na objeździe, tj przez Odyńca. Bo moze MALCZEWSKIEGO traci, ale ma tramwaje, a jednak JOLIOTE-CURIE dostaje blizej metra i rejon Kraickiego ma przystanek. Z Odyńca do centrum (poza 174) to nie ma innego.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 sie 2024, 19:56

patryk148 pisze:Skoro 118 zostaje na Wierzbnie, to ja bym zostawil tak jak jest na objeździe, tj przez Odyńca. Bo moze MALCZEWSKIEGO traci, ale ma tramwaje, a jednak JOLIOTE-CURIE dostaje blizej metra i rejon Kraickiego ma przystanek. Z Odyńca do centrum (poza 174) to nie ma innego.
Moim zdaniem bez szans.

Chyba że 218 dojedzie do Niepodległości (co jest w miarę bezbolesne, bo od Wielickiej do Metra Wierzbno jest 100 metrów).
ŁK

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 sie 2024, 16:36

W zdecydowaną obronę 519 włączyła się MSM Energetyka (największa spółdzielnia w W-wie, niemal wszystkie bloki na Stegnach, Sadybie i Sielcach). Był też protest w parku w Powsinie. Także powodzenia w likwidacji :D .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 sie 2024, 17:02

Było do przewidzenia, że najwięcej krzyku będzie o 519. A nie za późno na protesty? Projekt miał chyba być już przedstawiony.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 sie 2024, 17:12

Georg pisze:
29 sie 2024, 17:02
Było do przewidzenia, że najwięcej krzyku będzie o 519. A nie za późno na protesty? Projekt miał chyba być już przedstawiony.
Nie wiem kiedy były protesty. Organ prasowy wychodzi co dwa miesiące.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4120
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 29 sie 2024, 17:18

TGM pisze:
29 sie 2024, 16:36
W zdecydowaną obronę 519 włączyła się MSM Energetyka (największa spółdzielnia w W-wie, niemal wszystkie bloki na Stegnach, Sadybie i Sielcach). Był też protest w parku w Powsinie. Także powodzenia w likwidacji :D .
Skoro MSM Energetyka jest za pozostawieniem 519 w obecnej formie, to powinno w przypadku jego pozostawienia po otwarciu trasy tramwajowej to partycypować w kosztach wzkm tej linii.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 sie 2024, 17:18

Georg pisze:Było do przewidzenia, że najwięcej krzyku będzie o 519. A nie za późno na protesty? Projekt miał chyba być już przedstawiony.
W związku z przesunięciem otwarcia postanowili jeszcze raz wszystko przeanalizować.
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 sie 2024, 20:37

TGM pisze:
29 sie 2024, 16:36
W zdecydowaną obronę 519 włączyła się MSM Energetyka (największa spółdzielnia w W-wie, niemal wszystkie bloki na Stegnach, Sadybie i Sielcach). Był też protest w parku w Powsinie. Także powodzenia w likwidacji :D
Jak szanowna MSM będzie patycypować w kosztach utrzymania ogryzka linii, to nie widzę problemu, żeby zostało coś typu obecne 171. :lol:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 sie 2024, 20:43

Przecież w 171 ani 521 nikt nie partycypuje. Ta obrona 519 dotyczy całej trasy, czy tak jak pisali na konsultacjach chcą bezpośredniego czerwonego z Powsina na Centralny?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 sie 2024, 21:29

Georg pisze:
29 sie 2024, 20:43
Przecież w 171 ani 521 nikt nie partycypuje. Ta obrona 519 dotyczy całej trasy, czy tak jak pisali na konsultacjach chcą bezpośredniego czerwonego z Powsina na Centralny?
Chcą też zostawienia 522 bo tramwaj może się zepsuć i nie będzie jak do centrum dojechać :D .

131 chyba faktycznie trafi do Powsina. ZTM uzasadni, że teraz część spółdzielców będzie miała nawet bliżej do autobusu do parku i będzie obserwować jak świat zaczyna płonąć :lol: .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1023
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 29 sie 2024, 21:31

Nie wiem czy to było, (jeśli tak to przepraszam), ale to może zmienić numerek 131 na 519, puścić nową trasą, z kursami do Powsina. Wilk syty i owca cała
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 sie 2024, 21:55

TGM pisze:
29 sie 2024, 21:29
Georg pisze:
29 sie 2024, 20:43
Przecież w 171 ani 521 nikt nie partycypuje. Ta obrona 519 dotyczy całej trasy, czy tak jak pisali na konsultacjach chcą bezpośredniego czerwonego z Powsina na Centralny?
Chcą też zostawienia 522 bo tramwaj może się zepsuć i nie będzie jak do centrum dojechać :D .
Stara śpiewka. Ale niestety wciąż powtarzana.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 sie 2024, 21:58

ZielonyJamnik pisze:
29 sie 2024, 21:31
Nie wiem czy to było, (jeśli tak to przepraszam), ale to może zmienić numerek 131 na 519, puścić nową trasą, z kursami do Powsina. Wilk syty i owca cała
Pomysł bardzo dobry. I kolejna czerwona linia zwykła. Tylko nie ma kandydata na przystanek który można pominąć, żeby uzasadnić czerwony numerek.

ODPOWIEDZ