Warszawskie Linie Turystyczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Łukasz
Posty: 11009
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 wrz 2024, 15:30

Bastian pisze:No i ile razy przejedziesz tą Ząbkowską? I co opowiesz przez 3 minuty jazdy (bo na środku się nie zatrzymasz)?

Takie zwiedzanie miałoby raczej sens na zasadzie "wysiadam, oglądam, wsiadam do następnego kursu".
Raczej chodzi o przystanki przy Koneserze. Spokojnie można by to można było zrobić. Ale to już trochę z 20 lat za późno.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25731
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 wrz 2024, 15:45

Ja bym jednak zaczął od tego, że tramwajowa linia turystyczna w Warszawie, która nie przejeżdża tunelu pod Starym Miastem to sabotaż czystej wody.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Autobus Czerwon
Posty: 4289
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 wrz 2024, 15:52

Tak, tutaj trzeba przyznać że podjeżdżający 1 przystanek ze Starego Miasta do metra ładnie nabijają frekwencję.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7828
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 17 wrz 2024, 23:18

pawcio pisze:
17 wrz 2024, 15:45
Ja bym jednak zaczął od tego, że tramwajowa linia turystyczna w Warszawie, która nie przejeżdża tunelu pod Starym Miastem to sabotaż czystej wody.
Tak samo jak jazda po pustyni turystycznej połowę trasy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27555
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 wrz 2024, 11:16

Biorąc pod uwagę, że to miasto to, z nielicznymi wyjątkami, pustynia turystyczna, to po prostu wychodzi na to, że WLT należy zaorać.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8791
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 wrz 2024, 11:41

Dlatego IMHO pojazd jest atrakcją samą w sobie. Reszta (w Warszawie) to prawie wyłącznie dekoracje.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7828
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 wrz 2024, 7:36

fik pisze:
18 wrz 2024, 11:16
Biorąc pod uwagę, że to miasto to, z nielicznymi wyjątkami, pustynia turystyczna, to po prostu wychodzi na to, że WLT należy zaorać.
Żebyś ty wiedział jak bardzo się mylisz.....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

reserved
Posty: 14748
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 wrz 2024, 10:03

Też się zastanawiałem czy fik na pewno o tym samym mieście myśli co ja.

alojz
Posty: 2702
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 08 lis 2024, 19:22

ZTM ogłosił przetarg na 7-letnią obsługę linii promowych. Promy rocznik min. 2024.
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 67/details

ashir
Posty: 27932
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 lis 2024, 19:25

W końcu! =D>

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 387
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 08 lis 2024, 21:01

Fajnie, że jest specyfikacja Systemu RPPP. Co do promu Nowodwory - Łomianki to rozumiem, że już lachę na niego położono w ZTM i niech sobie ludzie sami co roku wybierają go w BO w wersji na Młociny? To chyba jedyny najbardziej praktyczny prom.

mb112
Posty: 1124
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 08 lis 2024, 22:34

alojz pisze:
08 lis 2024, 19:22
Promy rocznik min. 2024.
A da się późniejszy ? :-D

Chyba że chodzi o coś podobnego jak w Świecie Dysku, gdzie było wino z przyszłorocznych winogron (w danym roku można było je zebrać, ale w następnym trzeba było pamiętać, żeby je posadzić).

ashir
Posty: 27932
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 lis 2024, 22:40

mb112 pisze:
08 lis 2024, 22:34
alojz pisze:
08 lis 2024, 19:22
Promy rocznik min. 2024.
A da się późniejszy ? :-D
Oczywiście, że może być 2025 i taki wydaje się bardziej prawdopodobny.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7828
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 08 lis 2024, 23:30

alojz pisze:
08 lis 2024, 19:22
ZTM ogłosił przetarg na 7-letnią obsługę linii promowych. Promy rocznik min. 2024.
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 67/details
Czyli od razu przewiduje się unieważnienie przetargu ze względu na brak ofert?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8791
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » wczoraj, 12:10

MisiekK pisze:
08 lis 2024, 23:30
alojz pisze:
08 lis 2024, 19:22
ZTM ogłosił przetarg na 7-letnią obsługę linii promowych. Promy rocznik min. 2024.
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 67/details
Czyli od razu przewiduje się unieważnienie przetargu ze względu na brak ofert?
Dlaczego? Wieloletnia umowa powinna zagwarantować zwrot kosztów zakupu nowych jednostek.

ODPOWIEDZ