Wystarczyło spojrzeć 4 strony wcześniej - 18,72 m.kveld pisze: ↑01 paź 2024, 10:30Z ciekawości - czy ktoś wie, ile długości ma Yutong E18PRO? Tyle samo, co U18?ZielonyJamnik pisze: ↑30 wrz 2024, 12:23Pojawiły się pytania od potencjalnych producentów i są 2 ciekawostki.
MZA przesunęło termin składania na 21 października i nie dopuściło autobusów do 18,3m. Także Yutong odpada. Ktoś wie kto to autobus między 18,2m, a 18,3m?
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Pytam o E18PRO (https://en.yutong.com/products/E18PRO.shtml), a nie U18 (https://en.yutong.com/products/U18.shtml)...
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Starczy podejrzeć stronkę, którą linkujesz: Length * Width * Height (mm)
18170*2550*3300
18170*2550*3300
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Chyba się starzeję, bo dalej tego nie widzę, ale dziękuję za info.R-9 Chełmska pisze: ↑01 paź 2024, 12:23Starczy podejrzeć stronkę, którą linkujesz: Length * Width * Height (mm)
18170*2550*3300
Edit: Ok, znalazłem... co ślepemu po oczach... Czyli Yutong ma konstrukcję, na której mógłby bazować, żeby spełnić wymagania SIWZ. Pytanie tylko, jak z homologacją i czy im się będzie chciało...
Ale ten model w Polsce nie jest oferowany.kveld pisze: ↑02 paź 2024, 9:37Chyba się starzeję, bo dalej tego nie widzę, ale dziękuję za info.R-9 Chełmska pisze: ↑01 paź 2024, 12:23Starczy podejrzeć stronkę, którą linkujesz: Length * Width * Height (mm)
18170*2550*3300
Edit: Ok, znalazłem... co ślepemu po oczach... Czyli Yutong ma konstrukcję, na której mógłby bazować, żeby spełnić wymagania SIWZ. Pytanie tylko, jak z homologacją i czy im się będzie chciało...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Otwarto oferty na elektryki.
12 metrów:
Solaris 97, 785 mln zł
Busnex (Yutong) 91,239 mln zł
Irizar 84,115 mln zł
18 metrów:
Solaris 227,550 mln zł
Irizar 222,460 mln zł.
12 metrów:
Solaris 97, 785 mln zł
Busnex (Yutong) 91,239 mln zł
Irizar 84,115 mln zł
18 metrów:
Solaris 227,550 mln zł
Irizar 222,460 mln zł.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A to ciekawe... Hiszpan tańszy od Chińczyka...
W polskiej ofercie jest tylko ten co obecnie testowany na Kleszczowej, czyli I3, a co ciekawe przegub jest za długi (18,73 m.):
https://wanicki.pl/irizar/oferta/autoka ... ektryczne/
Czyli jeśli nie znajdą żadnych kruczków u Irizara witamy kolejną markę we flocie MZA (solówki), a przeguby zgarnie pewnie tradycyjnie Solaris...
Choć nie, wróć! Szacunkowa wartość zamówienia w przegubach to 226 873 mln... Czyli obydwie oferty nie spełniają SIWZ...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Irizar ma w ofercie model o długości 18,20m
A jaki, bo nawet na stronie globalnego Irizara go nie ma...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- Twmastersky
- Posty: 105
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Ciekawe kiedy ktoś się weźmie za te oferty przez "pośredników" i skończy się sprowadzanie chłamu z ChRL lub innych dziadofirm.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Akurat ciężko nazwać Yutonga chłamem skoro podczas testów spisywał się bezawaryjnie w przeciwieństwie do pewnej niemieckiej marki.Twmastersky pisze: ↑22 paź 2024, 15:47Ciekawe kiedy ktoś się weźmie za te oferty przez "pośredników" i skończy się sprowadzanie chłamu z ChRL lub innych dziadofirm.
Spokojnie, mkmy już wypowiadają się w roli fachowców i wypisują, że Irizar to gówno i będą częściej stały niż jeździły
Nie mam wiedzy na temat, czy Irizary są okej, bądź nie. Jedynie co zastanawia mnie kwestia deklarowanego zasięgu i wolałbym jednak Yutonga.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W Hamburgu zamówiono 8 sztuk, z dużym opóźnieniem przyszedł jeden, ale więcej stał niż jeździł z powodu dużej ilości usterek, z których opanowaniem producent nie mógł się uporać. W końcu autobus odeslano do fabryki i z całego kontraktu zrezygnowano.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.