Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 28183
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 lis 2024, 12:40

Oferta szczątkowa pociągów? Chyba żartujesz.
22:09, 22:25, 22:44, 22:56, 23:09, 23:23, 23:50
Pomijając zjazdowy kurs o 23:50 to wszystkimi pozostałymi można dojechać do Śródmieścia/Centralnego.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7859
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 29 lis 2024, 12:57

Idealna synchronizacja 251 i 710 w Mirkowie to jakiś ukryty feature?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Mietek
Posty: 78
Rejestracja: 08 gru 2011, 11:04

Post autor: Mietek » 29 lis 2024, 13:02

Dziękuje, rzeczywiście są te pociągi, nie zmienia to jednak potrzeby zwiększenia częstotliwości 175 po 22.00 z lotniska, gdy na tą linie jest tak duże zapotrzebowanie.
mietek

Łukasz
Posty: 11513
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lis 2024, 13:06

Mietek pisze:Dziękuje, rzeczywiście są te pociągi, nie zmienia to jednak potrzeby zwiększenia częstotliwości 175 po 22.00 z lotniska, gdy na tą linie jest tak duże zapotrzebowanie.
Jeśli nie zmieścisz się do autobusu, to może wybierzesz pociąg - taki instynkt samozachowawczy.
ŁK

Georg
Posty: 6557
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lis 2024, 13:12

Mietek pisze:
29 lis 2024, 12:31
Czy nie można dostosować rozkładu jazdy 175 do zapotrzebowania? Wczoraj od 22.30 do końca kursowamnia linii z lotniska Chopina wszystkie autobusy odjeżdzały wypełnione po brzegi, autobus 22.39 był niezabieralny, udało mi się wcisnąć do kursu 22.58, o tej porze przylatuje bardzo dużo samolotów, oferta kolejowa jest szczątkowa, przy Rakowcu pojawił się przed nami zupełnie pusty 128, czy nie możnaby w tych godzinach zwiększyć częstotliwości 175 kosztem 128?
Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy korzystaliby z zapchanego 175. To akurat dobrze. Swoją drogą to kiedyś rozkłady 128 i 175 były skoordynowane ze sobą. Jeśli 128 zajechało 175, to musieliście mieć z lotniska spore opóźnienie.

Autobus Czerwon
Posty: 4516
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 lis 2024, 13:20

Może po prostu już najwyższy czas zrobić porządki na ŻiW - jedna, częstsza linia na lotnisko, w końcu porządny dojazd do Ronda Daszyńskiego do M2... 188 oczywiście jeździ z inną częstotliwością niż 175, więc nie da się ich skoordynować.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9176
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 lis 2024, 13:23

Łukasz pisze:
29 lis 2024, 13:06
Mietek pisze:Dziękuje, rzeczywiście są te pociągi, nie zmienia to jednak potrzeby zwiększenia częstotliwości 175 po 22.00 z lotniska, gdy na tą linie jest tak duże zapotrzebowanie.
Jeśli nie zmieścisz się do autobusu, to może wybierzesz pociąg - taki instynkt samozachowawczy.
Gdybyś tylko - stojąc na przystanku autobusowym - wiedział czy jest sens iść na pociąg i ile masz na to czasu... Bez tej informacji (oraz biorąc pod uwagę jaki dystans dzieli przystanek autobusowy od kolejowego) nie dziwię się, że dla ludzi kolej tam nie jest alternatywą w powrotach do miasta.
Georg pisze:
29 lis 2024, 13:12
Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy korzystaliby z zapchanego 175. To akurat dobrze.
Niezabieralne 175 na lotnisko to akurat bardzo, bardzo niedobrze.

Mietek
Posty: 78
Rejestracja: 08 gru 2011, 11:04

Post autor: Mietek » 29 lis 2024, 14:40

Georg pisze:
29 lis 2024, 13:12
Mietek pisze:
29 lis 2024, 12:31
Czy nie można dostosować rozkładu jazdy 175 do zapotrzebowania? Wczoraj od 22.30 do końca kursowamnia linii z lotniska Chopina wszystkie autobusy odjeżdzały wypełnione po brzegi, autobus 22.39 był niezabieralny, udało mi się wcisnąć do kursu 22.58, o tej porze przylatuje bardzo dużo samolotów, oferta kolejowa jest szczątkowa, przy Rakowcu pojawił się przed nami zupełnie pusty 128, czy nie możnaby w tych godzinach zwiększyć częstotliwości 175 kosztem 128?
Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy korzystaliby z zapchanego 175. To akurat dobrze. Swoją drogą to kiedyś rozkłady 128 i 175 były skoordynowane ze sobą. Jeśli 128 zajechało 175, to musieliście mieć z lotniska spore opóźnienie.
175 podjechalo na przystanek dla wsiadających na lotnisku o czasie tj. 22.58 ale z powodu tłumu pasażerów z walizkami wsiadanie trwało z 10 minut, nie wszyscy się zabrali, może autobusy powinny wcześniej podjeżdzać na tan przystanek, przy Rakowcu przed nami wyjechał z Racławickiej pusty 128, my byliśmy za nim, więc przesiadka była nie możliwa, aż się prosi skierować kilka ostatnich 128 jako 175 na lotnisko,
mietek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27837
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 lis 2024, 15:30

R-9 Chełmska pisze:
29 lis 2024, 12:57
Idealna synchronizacja 251 i 710 w Mirkowie to jakiś ukryty feature?
Tam to generalnie 710 powinno być 2-3 minuty przed 251, żeby zapewnić szybką przesiadkę, ale widzę że wyszło tak, żeby można było zobaczyć odjeżdżające 251 :term:

Bardzo mnie też się podoba, że nie tylko 6 i 28 z Wileniaka na Starzyński są praktycznie jednocześnie, ale nawet 20 również udało się złapać. Znaczy nie złapać, na szczęście 170 to bardzo miła linia :D
and we will find a spot in the sun where we will let our hearts run wild
they will come back late they will come back black
but then we'll hear black is back in style

Łukasz
Posty: 11513
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lis 2024, 16:20

Mietek pisze:
Georg pisze:
29 lis 2024, 13:12

Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy
175 podjechalo na przystanek dla wsiadających na lotnisku o czasie tj. 22.58 ale z powodu tłumu pasażerów z walizkami wsiadanie trwało z 10 minut, nie wszyscy się zabrali, może autobusy powinny wcześniej podjeżdzać na tan przystanek,
Nie mogą pewnie, bo jest kolacja wtedy.

person pisze:
29 lis 2024, 13:23

Gdybyś tylko - stojąc na przystanku autobusowym - wiedział czy jest sens iść na pociąg i ile masz na to czasu... Bez tej informacji (oraz biorąc pod uwagę jaki dystans dzieli przystanek autobusowy od kolejowego) nie dziwię się, że dla ludzi kolej tam nie jest alternatywą w powrotach do miasta.
Pociąg jeździ co 15 minut i generalnie nie podjeżdża w ostatniej chwili. Czekanie 20 minut na autobus jest ok, a 15 na pociąg to trzeba wiedzieć, o której będzie. W dodatku na pociąg to nawet nie trzeba na zewnątrz wychodzić prawie.

Przystanki wcale nie są jakoś daleko, zresztą ekran pociągowy jest dużo wcześniej. Komórki z internetem też istnieją.

Obawiam się, że mi się cytowanie rozjechało.
Chyba naprawiłem. B.
ŁK

Georg
Posty: 6557
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lis 2024, 16:42

Mietek pisze:
29 lis 2024, 14:40


175 podjechalo na przystanek dla wsiadających na lotnisku o czasie tj. 22.58 ale z powodu tłumu pasażerów z walizkami wsiadanie trwało z 10 minut, nie wszyscy się zabrali, może autobusy powinny wcześniej podjeżdzać na tan przystanek, przy Rakowcu przed nami wyjechał z Racławickiej pusty 128, my byliśmy za nim, więc przesiadka była nie możliwa, aż się prosi skierować kilka ostatnich 128 jako 175 na lotnisko,
Widzę, że tyle lat i dalej ZTM nie zwiększył czasu na przejazd na Żwirkach. 1 minuta na każdy przystanek na pewno nie pomogła w zbiciu opóźnienia.

ODPOWIEDZ