Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 lis 2024, 9:36

519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lis 2024, 10:03

Autobus Czerwon pisze:519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.
To najwyżej będą pisać jeszcze raz :)
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36881
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 30 lis 2024, 11:46

Łukasz pisze:
30 lis 2024, 10:03
Autobus Czerwon pisze:519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.
To najwyżej będą pisać jeszcze raz :)
To po co zmieniać teraz?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Georg
Posty: 6366
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lis 2024, 11:47

Jakie są najważniejsze postulaty mieszkańców? Może jest sposób, żeby kilka spełnić tak, żeby nie demolować całego układu? Jak się ludziom choć trochę ustąpi to może i oni ustąpią.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 lis 2024, 12:15

Naiwny. :D

Georg
Posty: 6366
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lis 2024, 12:32

ashir pisze:
30 lis 2024, 12:15
Naiwny. :D
Można chociaż spróbować.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lis 2024, 13:01

Georg pisze:Jakie są najważniejsze postulaty mieszkańców? Może jest sposób, żeby kilka spełnić tak, żeby nie demolować całego układu? Jak się ludziom choć trochę ustąpi to może i oni ustąpią.
Serio trzeba było zostawić to 519 co pół godziny przez Sadybę, zamiast kursów 131 do Wilanowa, to nawet taniej by chyba wyszło.

I pewnie tak się skończy (i zmniejszeniem 131 do 12 minut) w ramach jakiegoś kompromisu.

Btw, za 522 nie płaczą nawet :)
ŁK

Georg
Posty: 6366
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lis 2024, 13:51

Nie o to pytałem. Chodziło mi o to, jakie relacje powinny być przywrócone i w jakich godzinach. Nie o to, że trzeba zostawić wszystko jak było zanim się zmieniło. Swoją drogą uważam, że w ZTM zmiany są dobre, ale nie ma kogoś, kto umiałby to ludziom atrakcyjnie "sprzedać".

Paweł D.
Posty: 5634
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 30 lis 2024, 14:42

Na pewno przewija się motyw "raz zdobytego dojazdu na Centralny nie oddamy nigdy".

Georg
Posty: 6366
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lis 2024, 15:11

Skąd i w jakich godzinach? Może wystarczy tylko w weekendy. Ktoś proponował zamianę końcówek 11 i 14.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lis 2024, 15:36

Paweł D. pisze:Na pewno przewija się motyw "raz zdobytego dojazdu na Centralny nie oddamy nigdy".
Raczej: „istnieje przystanek startowy lub istnieje przystanek docelowy, z którego było połączenie, a nie ma tym samym środkiem transportu”
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5124
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 lis 2024, 16:42

W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
Obrazek

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lis 2024, 17:26

Bywalec pisze:W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
16 jeździ 2 razy częściej, co powoduje, że ten stosunek się robi 60/40 per kurs.
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36881
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 30 lis 2024, 17:50

Bywalec pisze:
30 lis 2024, 16:42
W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego
A jak wtedy Sielce podniosą protest o dojazd na Isengard, to co zrobisz? :twisted:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5124
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 lis 2024, 18:17

Łukasz pisze:
30 lis 2024, 17:26
Bywalec pisze:W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
16 jeździ 2 razy częściej, co powoduje, że ten stosunek się robi 60/40 per kurs.
Wydaje mi się, że te proporcje są inne niż 60/40 (z matematycznego punktu widzenia raczej 67 do 33) i jakby tego nie liczyć wychodzi, że 14 analogicznie do częstotliwości jest mniej popularna jak 16.
Bastian pisze:
30 lis 2024, 17:50
A jak wtedy Sielce podniosą protest o dojazd na Isengard, to co zrobisz? :twisted:
Sielce to przede wszystkim ledwie 2 przystanki odrębnej linii tramwajowej - dużo większy potencjał przewozowy jest na trasie do Wilanowa więc licząc dobro ogółu, lepiej dać autobus Sielcom niż mieszkańcom Wilanowa.
Obrazek

ODPOWIEDZ