
Zmiany od stycznia 2025
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Te knypki obsługują bezpłatne linie organizowane przez miasto Łomianki. 

No planują niedługo 20 9m kupić, rozpisali przetarg na obsługę 50 brygad MIDI więc znikło 50, a w przeciągu dwóch lat pojawi się z 70, nie dobrze, że przez długi czas będzie luka, ale prawdę mówiąc to był taki kryzys rok temu było trzeba na już ogarniać przedłużenie 92xx bo jest zapotrzebowanie, a teraz też jest źle, ale już nie tak tragicznie i to pokazuje, że na MIDI u nas są coraz zapotrzebowaniemichael112 pisze: ↑30 gru 2024, 13:39No ZTM poważnie nabroił z kontraktami. Nie pamiętam kiedy ostatnio było tak mało knypków na sieci.
Już prędzej MZA odkupi kilkanaście od Mobilisu. Chociaż to także wydaje się bardzo mało prawdopodobne. Zobaczymy, jak na Z12 poradzi sobie wóz 12 -metrowy.Nordyk110 pisze: ↑30 gru 2024, 21:32Łomianki mają chyba knypki.
Mogłyby pomóc Warszawie, choć to dziwnie brzmi. A rondo Arkuszowa Estrady to przy tym tempie prac jakoś tak koło wakacji.
Zaraz remont Sikorskiego od Starych Babic do Janowa chyba.
Całkiem zresztą niepotrzebnie ale unia daje kase na ścieżkę rowerową.
Co jest trudnego na trasie Z12, że dwunastka ma sobie nie poradzić?
Prawdę mówiąc, nie mam pojęcia, ale na 712 jeździła solówka, to i na Z12 mogła jeździć wcześniej. Ale ktoś pisał w lato, że nie da rady przez budowę ronda. Przydałoby się jakieś wzmocnienie już od wakacji, gdy 210 miało rozrzedzony rozkład a 110 puszczono objazdem. A z tego co piszesz jeździło Alpino, bo musiało gdzieś jeździć.
Nie wiem kto, ale dwunastka sobie poradzi.
Jak jechałem Z12 ulicą Opalin to zastanawiałem się dlaczego 228 nie dojeżdża na pętlę Odolany. Nawierzchnia taka sama. Góry i doliny. Tam nie chodzi o metraż tylko o sam fakt dopuszczenia do przejazdu autobusu po takiej nawierzchni.
Sezon grypowy, więc zapotrzebowanie na dojazd do przychodni rośnie

A że kierowca będzie musiał robić zawrotkę na 10 razy, no cóż...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Czy mógłbyś ten tekst przetłumaczyć na polski?Pawel2137 pisze: ↑31 gru 2024, 3:14No planują niedługo 20 9m kupić, rozpisali przetarg na obsługę 50 brygad MIDI więc znikło 50, a w przeciągu dwóch lat pojawi się z 70, nie dobrze, że przez długi czas będzie luka, ale prawdę mówiąc to był taki kryzys rok temu było trzeba na już ogarniać przedłużenie 92xx bo jest zapotrzebowanie, a teraz też jest źle, ale już nie tak tragicznie i to pokazuje, że na MIDI u nas są coraz zapotrzebowaniemichael112 pisze: ↑30 gru 2024, 13:39
No ZTM poważnie nabroił z kontraktami. Nie pamiętam kiedy ostatnio było tak mało knypków na sieci.
To jest wersja świąteczno-sylwestrowa. Trzeba się natrzeć spirytusem żeby rozczytać.
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
No właśnie, to nie jest jakaś pomyłka, że jest na 12m ?
W ogóle to wychodzi, że od jutra będzie 9 brygad na 10m (4x201, 2x208, 3x228), a SU10 jest tylko 10, to wiadomo, że będą co chwilę jeździć 12m. Nie można 228 zrobić planowo na 12m ?
No sam sobie odpowiedziałeś, jeśli do dyspozycji jest tylko 10 wozów, no to jeden powinien być w rezerwie. Z tego, co widzę, 349 jeździ aż do 19.30 prawie, ciekawe, ile to kółek? Jedno jest pewne - od jutra będzie ciekawie. 

No dobra, wcześniej może faktycznie teoretycznie też było 9 brygad na SU10, przynajmniej w DS, ale w praktyce to często tak wychodziło, że np. 207 było w całości 12m.