Eee, to w takim razie bardzo dużo przystanków można by na tej zasadzie zawiesić.Targowianin pisze: ↑12 mar 2024, 14:48Zapadnięta jedna z betonowych płyt nawierzchni, przez co w teorii autobusy nie mogły stawać przy krawędzi przystanku.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Może była tak zapadnięta, że podjechać można było, ale odjechać już nie?
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 06 mar 2017, 15:27
- Lokalizacja: Warszawa
W praktyce i tak autobusy po tym jeździły, a Derbowianie nie wiedzieli o co chodzi
Jurand pisze: ↑12 mar 2024, 9:33326 przystanki Kobialka Szkoła i Frachtowa w kierunku M. Marymont mamy stałe, natomiast w kierunku M. Bródno Na Źądanie. Stało się tak po oddaniu ulicy Kobialka do ruchu w obydwu kierunkach.
Zauważyłem dziś że już wymienione wcześniej przystanki Ną żądanie znów zrobiły się jako stałe
Z innego tematu:
No właśnie dużo jest takich przystanków. Chociażby: Człuchowska, PKP ŻiW, Lazurowa, Zachodzącego Słońca, Al. Wielkopolski, Wał Miedzeszyński, Śmigłowca, Armatnia, Siekierki-Sanktuarium, w zasadzie większość NŻ w granicach miasta. Ale też w większości nie są na tyle popularne, żeby je zmieniać stałe. Moim zdaniem system jest jak najbardziej ok, tylko ludzie nie umieją z niego korzystaćAutobus Czerwon pisze: ↑10 sty 2025, 7:57Często wystarczy zwolnić bardziej lub mniej żeby poznać czy osoby stojące na peronie są zainteresowane wejściem do autobusu, na pewno jest to bardziej przyjazny dla wszystkich stron system. Oczywiście czasem się zdarzy zatrzymać o raz za dużo - bo np. na przystanku jest ławka na której nikt nikomu nie zabroni siedzieć, czasem ludzie są chociaż tak mili żeby czytelnie pokazać że nie są zainteresowani autobusem, ale myślę że zawsze lepiej zatrzymać się o raz za dużo niż raz za mało. Zresztą w systemie ZTM jest dosyć silna tendencja do zmiany przystanków nż na stałe, więc w zasadzie nż zostają tylko jakieś mocno peryferyjne i faktycznie mało uczęszczane przystanki. Ciężko mi znaleźć nawet słupek na którym mógłby wystąpić opisywany przez ciebie problem:PMichaltes05 pisze: ↑09 sty 2025, 22:31W Warszawie moim zdaniem by się to nie sprawdziło, bo często jest po kilka linii na jednym przystanku, a czasem ludzie też czekają na bolta na przystanku czy coś
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 10 cze 2024, 9:21
Dzięki za wypisanie, bo mi się nie chciało i też uważam, że system jest git
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26957
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Armatnia to akurat powinna być stała ze względu na brak widoczności.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1059
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Armatnia to powinna być zlikwidowana, ze względu na niebezpieczny wyjazd i brak widoczności samochodów.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
O! To to dokładnie.ZielonyJamnik pisze: ↑10 sty 2025, 22:20Armatnia to powinna być zlikwidowana, ze względu na niebezpieczny wyjazd i brak widoczności samochodów.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Bez przesady, są gorsze przypadki jak Zajezdnia Żoliborz 01, czy Siekierki-Sanktuarium 01.
Rozwiązaniem problemu słabej widoczności ma być likwidacja przystanku? xdZielonyJamnik pisze: ↑10 sty 2025, 22:20Armatnia to powinna być zlikwidowana, ze względu na niebezpieczny wyjazd i brak widoczności samochodów.
-
- Posty: 4375
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trzeba zlikwidować pasażerów. I w ogóle to najlepiej cały zbiorkom. W końcu prowadzący będą mieli spokój:D
- ZielonyJamnik
- Posty: 1059
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
To wymyśl. Obecna lokalizacja, tak jak PKP Ursus Płn. jest bardzo niebezpieczna
Mkną po koleinach zielone jamniki...