Wyorano dotychczasowe programy i wrzucono kolejne działające od czapy.
Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
To w takim razie jest to wina ZTM (bo ma sygnalizację, jaką kupił), czy BZRD, bo wrzucono program od czapy?
-
Stary Pingwin
- Posty: 6122
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie jest tak tragicznie, jak niektórzy w zakładzie opowiadali. Trochę gorzej, niż kiedyś- wiadomo, jest kompletne skrzyżowanie i wyjazd z pętli przez ulicę pod ruchem.
miłośnik 13N
Po prostu dobrze trafiłeś. Wyjazd z pętli powinien być bieżący od żądania, a jest losowy - raz 10 sekund, innym razem 90 sekund. Przystanek Winnica - albo od razu, albo 30-40 sekund w plecy, tak samo Grzymalitów. Ponieważ wygląda, że obecnie sterownik na Grzymalitów nie podaje sygnału na przecinkę, to jak nie wzbudza wóz z naprzeciwka - tramwaj jest rejestrowany pętlą i trzeba zwolnić, żeby dostać pionową. Było dobrze, ale trzeba było to skopać. Dalej jedziesz już na priorytecie.Stary Pingwin pisze: ↑22 sty 2024, 22:00Nie jest tak tragicznie, jak niektórzy w zakładzie opowiadali. Trochę gorzej, niż kiedyś- wiadomo, jest kompletne skrzyżowanie i wyjazd z pętli przez ulicę pod ruchem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
Stary Pingwin
- Posty: 6122
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wyjazd z pętli może trwać 90 sekund? Jak to ma się do rozkładowego czasu- w tej samej minucie ruszenie z pętli i pierwszego przystanku? Ma to sens na Gocławku i Banacha, na Winnicy niekoniecznie.
miłośnik 13N
Już pisałem, że jest to zgłoszone do zmiany.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- kulikowski
- Posty: 899
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27142
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niestety, spartolona pętla Młociny tego pomysłu nie obsłuży. Zresztą tory odstawcze na Winnicy też.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
126 w nabliższy weekend pojedzie z Tarchomina starą trasą przez Mehoffera i Modlińską. Poprzez (prawdopodobnie) błąd w rozkladzie w stronę CH Targówek ominie przystanek Henryków, a Klasyków w tę stronę będzie przystankiem stałym.
Abstrahując od tejże gafy - uważam, że 126 mogłaby ponownie na stałe tędy przejeżdżać (to rozkładowo tylko 6 minut różnicy), szczególnie, że 233 już od 2 lat nie kursuje. Byłoby to solidne, acz rozsądne wzmocnienie wychudzonych Mehoffera i Modlińskiej.
Abstrahując od tejże gafy - uważam, że 126 mogłaby ponownie na stałe tędy przejeżdżać (to rozkładowo tylko 6 minut różnicy), szczególnie, że 233 już od 2 lat nie kursuje. Byłoby to solidne, acz rozsądne wzmocnienie wychudzonych Mehoffera i Modlińskiej.
Na pewno (na co dzień) dałoby to lepszą przesiadkę do tramwaju, tylko co z tego skoro autobusy co 30 minut... linia-śmieć, a nie rozsądna oferta.
Chyba z 10 lat temu, może wcześniej, jeździła jeszcze co 20 minut w szczycie.
Nie ma o tym informacji w komunikacie:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/10/2 ... dziernika/
ale jest w rozkładach xD
https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/? ... wtp_at=day
BTW - oczywiście lepsza przesiadka do tramwaju (dla mieszkańców ciągu Mehoffera) byłaby przy trasie na Nowodwory. Sorry, za szybko czytam, za szybko piszę...
Nie sądzę, by obecni pasażerowie z Bródna i os. Marywilska (w mniejszej części, bo 314) zmierzający do galerii północnej się ucieszyli z takiej zmiany. Natomiast wzmacniać ciąg Modlińskiej i Mehoffera to lepiej inną linią, bo, zostawiając kwestię częstotliwości, do punktualnych 126 nie należy.Lukas508 pisze: ↑21 paź 2025, 13:26126 w nabliższy weekend pojedzie z Tarchomina starą trasą przez Mehoffera i Modlińską. Poprzez (prawdopodobnie) błąd w rozkladzie w stronę CH Targówek ominie przystanek Henryków, a Klasyków w tę stronę będzie przystankiem stałym.
Abstrahując od tejże gafy - uważam, że 126 mogłaby ponownie na stałe tędy przejeżdżać (to rozkładowo tylko 6 minut różnicy), szczególnie, że 233 już od 2 lat nie kursuje. Byłoby to solidne, acz rozsądne wzmocnienie wychudzonych Mehoffera i Modlińskiej.
czyli konieczność dołożenia jednej brygady
Uruchomiono nowy dodatek dla 133 - nie wiem czy na stałe, czy na potrzeby objazdu.
Ale może nawet nie trzeba byłoby go uruchamiać, gdyby 133 pojechało Modlińską - Światowida (przy Winnicy) - Ordonówny - Mehoffera i dalej swoją trasą. Ba, nawet nie trzeba byłoby uruchamiać żadnych przystanków zastępczych. Był jakiś powód, dla którego tak nie zrobili, czy jak zwykle w ZTMie zapomnieli, że to skrzyżowanie istnieje od prawie 2 lat?
No i czemu nie przepuszczono/wydłużono jakiejś wyprostowanej, ale dłuższej metrażem alternatywy dla 211 z Dąbrówki na Nowodwory/Winnicę/Tarchomin przez to właśnie skrzyżowanie, która uwolniłaby brygady (na siebie i może inne linie) z wąskogardłowej trasy 211 (na przykład z kursów skróconych) przez ZP Tłuchowska i Osiedle, które raczej aż tak wielkiej podaży jak ZP Dąbrówka Wiślana nie potrzebują?
Ale może nawet nie trzeba byłoby go uruchamiać, gdyby 133 pojechało Modlińską - Światowida (przy Winnicy) - Ordonówny - Mehoffera i dalej swoją trasą. Ba, nawet nie trzeba byłoby uruchamiać żadnych przystanków zastępczych. Był jakiś powód, dla którego tak nie zrobili, czy jak zwykle w ZTMie zapomnieli, że to skrzyżowanie istnieje od prawie 2 lat?
No i czemu nie przepuszczono/wydłużono jakiejś wyprostowanej, ale dłuższej metrażem alternatywy dla 211 z Dąbrówki na Nowodwory/Winnicę/Tarchomin przez to właśnie skrzyżowanie, która uwolniłaby brygady (na siebie i może inne linie) z wąskogardłowej trasy 211 (na przykład z kursów skróconych) przez ZP Tłuchowska i Osiedle, które raczej aż tak wielkiej podaży jak ZP Dąbrówka Wiślana nie potrzebują?
Wiadomo że 04/133 pojawił się na czas objazdu, ale objazd faktycznie zagmatwany, mogli by puścić 133 na Żerań FSO, żeby nie było za proste po śladzie 152 na TarchominieLukas508 pisze: ↑12 lis 2025, 12:06Uruchomiono nowy dodatek dla 133 - nie wiem czy na stałe, czy na potrzeby objazdu.
Ale może nawet nie trzeba byłoby go uruchamiać, gdyby 133 pojechało Modlińską - Światowida (przy Winnicy) - Ordonówny - Mehoffera i dalej swoją trasą. Ba, nawet nie trzeba byłoby uruchamiać żadnych przystanków zastępczych. Był jakiś powód, dla którego tak nie zrobili, czy jak zwykle w ZTMie zapomnieli, że to skrzyżowanie istnieje od prawie 2 lat?
No i czemu nie przepuszczono/wydłużono jakiejś wyprostowanej, ale dłuższej metrażem alternatywy dla 211 z Dąbrówki na Nowodwory/Winnicę/Tarchomin przez to właśnie skrzyżowanie, która uwolniłaby brygady (na siebie i może inne linie) z wąskogardłowej trasy 211 (na przykład z kursów skróconych) przez ZP Tłuchowska i Osiedle, które raczej aż tak wielkiej podaży jak ZP Dąbrówka Wiślana nie potrzebują?