Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7951
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 22 sty 2024, 13:42

Stary Pingwin pisze:
22 sty 2024, 10:54
Przetestuję, sprawdzę i napiszę dokładnie, o co chodzi.
Wyorano dotychczasowe programy i wrzucono kolejne działające od czapy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9305
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 sty 2024, 13:45

To w takim razie jest to wina ZTM (bo ma sygnalizację, jaką kupił), czy BZRD, bo wrzucono program od czapy?

Stary Pingwin
Posty: 6122
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 sty 2024, 22:00

Nie jest tak tragicznie, jak niektórzy w zakładzie opowiadali. Trochę gorzej, niż kiedyś- wiadomo, jest kompletne skrzyżowanie i wyjazd z pętli przez ulicę pod ruchem.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7951
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 sty 2024, 0:06

Stary Pingwin pisze:
22 sty 2024, 22:00
Nie jest tak tragicznie, jak niektórzy w zakładzie opowiadali. Trochę gorzej, niż kiedyś- wiadomo, jest kompletne skrzyżowanie i wyjazd z pętli przez ulicę pod ruchem.
Po prostu dobrze trafiłeś. Wyjazd z pętli powinien być bieżący od żądania, a jest losowy - raz 10 sekund, innym razem 90 sekund. Przystanek Winnica - albo od razu, albo 30-40 sekund w plecy, tak samo Grzymalitów. Ponieważ wygląda, że obecnie sterownik na Grzymalitów nie podaje sygnału na przecinkę, to jak nie wzbudza wóz z naprzeciwka - tramwaj jest rejestrowany pętlą i trzeba zwolnić, żeby dostać pionową. Było dobrze, ale trzeba było to skopać. Dalej jedziesz już na priorytecie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Stary Pingwin
Posty: 6122
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 sty 2024, 9:06

Wyjazd z pętli może trwać 90 sekund? Jak to ma się do rozkładowego czasu- w tej samej minucie ruszenie z pętli i pierwszego przystanku? Ma to sens na Gocławku i Banacha, na Winnicy niekoniecznie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 26287
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 sty 2024, 10:01

Już pisałem, że jest to zgłoszone do zmiany.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 899
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 11 sty 2025, 1:52

Nordyk110 pisze:
08 gru 2023, 16:09
Czas na większe tramy.
Albo na dwuskłady 2x30m
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27142
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2025, 6:24

Niestety, spartolona pętla Młociny tego pomysłu nie obsłuży. Zresztą tory odstawcze na Winnicy też.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Lukas508
Posty: 66
Rejestracja: 08 sie 2024, 16:30

Post autor: Lukas508 » 21 paź 2025, 13:26

126 w nabliższy weekend pojedzie z Tarchomina starą trasą przez Mehoffera i Modlińską. Poprzez (prawdopodobnie) błąd w rozkladzie w stronę CH Targówek ominie przystanek Henryków, a Klasyków w tę stronę będzie przystankiem stałym.

Abstrahując od tejże gafy - uważam, że 126 mogłaby ponownie na stałe tędy przejeżdżać (to rozkładowo tylko 6 minut różnicy), szczególnie, że 233 już od 2 lat nie kursuje. Byłoby to solidne, acz rozsądne wzmocnienie wychudzonych Mehoffera i Modlińskiej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9305
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 paź 2025, 13:37

Na pewno (na co dzień) dałoby to lepszą przesiadkę do tramwaju, tylko co z tego skoro autobusy co 30 minut... linia-śmieć, a nie rozsądna oferta.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 433
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 22 paź 2025, 11:34

Chyba z 10 lat temu, może wcześniej, jeździła jeszcze co 20 minut w szczycie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9305
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 paź 2025, 12:05

Lukas508 pisze:
21 paź 2025, 13:26
126 w nabliższy weekend pojedzie z (...)
Nie ma o tym informacji w komunikacie:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/10/2 ... dziernika/
ale jest w rozkładach xD
https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/? ... wtp_at=day

BTW - oczywiście lepsza przesiadka do tramwaju (dla mieszkańców ciągu Mehoffera) byłaby przy trasie na Nowodwory. Sorry, za szybko czytam, za szybko piszę...

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3594
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 22 paź 2025, 12:43

Lukas508 pisze:
21 paź 2025, 13:26
126 w nabliższy weekend pojedzie z Tarchomina starą trasą przez Mehoffera i Modlińską. Poprzez (prawdopodobnie) błąd w rozkladzie w stronę CH Targówek ominie przystanek Henryków, a Klasyków w tę stronę będzie przystankiem stałym.

Abstrahując od tejże gafy - uważam, że 126 mogłaby ponownie na stałe tędy przejeżdżać (to rozkładowo tylko 6 minut różnicy), szczególnie, że 233 już od 2 lat nie kursuje. Byłoby to solidne, acz rozsądne wzmocnienie wychudzonych Mehoffera i Modlińskiej.
Nie sądzę, by obecni pasażerowie z Bródna i os. Marywilska (w mniejszej części, bo 314) zmierzający do galerii północnej się ucieszyli z takiej zmiany. Natomiast wzmacniać ciąg Modlińskiej i Mehoffera to lepiej inną linią, bo, zostawiając kwestię częstotliwości, do punktualnych 126 nie należy.
Lukas508 pisze:
21 paź 2025, 13:26
(to rozkładowo tylko 6 minut różnicy)
czyli konieczność dołożenia jednej brygady
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Lukas508
Posty: 66
Rejestracja: 08 sie 2024, 16:30

Post autor: Lukas508 » 12 lis 2025, 12:06

Uruchomiono nowy dodatek dla 133 - nie wiem czy na stałe, czy na potrzeby objazdu.
Ale może nawet nie trzeba byłoby go uruchamiać, gdyby 133 pojechało Modlińską - Światowida (przy Winnicy) - Ordonówny - Mehoffera i dalej swoją trasą. Ba, nawet nie trzeba byłoby uruchamiać żadnych przystanków zastępczych. Był jakiś powód, dla którego tak nie zrobili, czy jak zwykle w ZTMie zapomnieli, że to skrzyżowanie istnieje od prawie 2 lat?

No i czemu nie przepuszczono/wydłużono jakiejś wyprostowanej, ale dłuższej metrażem alternatywy dla 211 z Dąbrówki na Nowodwory/Winnicę/Tarchomin przez to właśnie skrzyżowanie, która uwolniłaby brygady (na siebie i może inne linie) z wąskogardłowej trasy 211 (na przykład z kursów skróconych) przez ZP Tłuchowska i Osiedle, które raczej aż tak wielkiej podaży jak ZP Dąbrówka Wiślana nie potrzebują?

Jurand
Posty: 1639
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 lis 2025, 12:53

Lukas508 pisze:
12 lis 2025, 12:06
Uruchomiono nowy dodatek dla 133 - nie wiem czy na stałe, czy na potrzeby objazdu.
Ale może nawet nie trzeba byłoby go uruchamiać, gdyby 133 pojechało Modlińską - Światowida (przy Winnicy) - Ordonówny - Mehoffera i dalej swoją trasą. Ba, nawet nie trzeba byłoby uruchamiać żadnych przystanków zastępczych. Był jakiś powód, dla którego tak nie zrobili, czy jak zwykle w ZTMie zapomnieli, że to skrzyżowanie istnieje od prawie 2 lat?

No i czemu nie przepuszczono/wydłużono jakiejś wyprostowanej, ale dłuższej metrażem alternatywy dla 211 z Dąbrówki na Nowodwory/Winnicę/Tarchomin przez to właśnie skrzyżowanie, która uwolniłaby brygady (na siebie i może inne linie) z wąskogardłowej trasy 211 (na przykład z kursów skróconych) przez ZP Tłuchowska i Osiedle, które raczej aż tak wielkiej podaży jak ZP Dąbrówka Wiślana nie potrzebują?
Wiadomo że 04/133 pojawił się na czas objazdu, ale objazd faktycznie zagmatwany, mogli by puścić 133 na Żerań FSO, żeby nie było za proste po śladzie 152 na Tarchominie :-D

ODPOWIEDZ