Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
adamrozbicki
- Posty: 130
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Post
autor: adamrozbicki » 24 lut 2025, 9:22
AdamKlocusky pisze: ↑23 lut 2025, 23:57
Jest to tabor klasy MIDI mierzący od 8 do 10 metrów. W kontraktach ten typ taboru jest określany jako K-np-8-10m.
To wiem

ale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?
-
pawcio
- Posty: 25909
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 24 lut 2025, 9:28
Tak jest opisany kod taboru w BusManie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Flash8222
- Posty: 7930
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 24 lut 2025, 9:51
adamrozbicki pisze: ↑24 lut 2025, 9:22
AdamKlocusky pisze: ↑23 lut 2025, 23:57
Jest to tabor klasy MIDI mierzący od 8 do 10 metrów. W kontraktach ten typ taboru jest określany jako K-np-8-10m.
To wiem

ale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?
Zapomniałeś o Otokarach?
-
adamrozbicki
- Posty: 130
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Post
autor: adamrozbicki » 24 lut 2025, 13:27
Flash8222 pisze: ↑24 lut 2025, 9:51
adamrozbicki pisze: ↑24 lut 2025, 9:22
To wiem

ale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?
Zapomniałeś o Otokarach?
No dobrze, poddaję się

-
mb112
- Posty: 1229
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 24 lut 2025, 21:57
Walas pisze: ↑24 lut 2025, 3:03
To na
107 będą promocje w postaci 12m albo i 18m bo R-2 nie wyrobi z planem na U10.
No właśnie, a 201, 208, 228 ma być oficjalnie na więcej niż 10m albo gdzieś przejść ? Bo jak nie, to R-2 będzie mieć 12-13 brygad na 10m mając 10 szt. SU10.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27011
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 25 lut 2025, 10:01
208p zdaje się może być na 12m - w przeciwieństwie do lewego, na którym Maxi mają problem z przejazdem z jezdni głównej na serwisówkę na zachód od salonu Reni.
Tyle, że o ile dobrze pamięam, 208P i L miały wspólne brygady przechodzące na Szczęśliwicach - nie wiem jak jest w nowym rozkładzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
mb112
- Posty: 1229
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 25 lut 2025, 10:47
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
-
fraktal
- Posty: 5781
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 25 lut 2025, 11:37
mb112 pisze: ↑25 lut 2025, 10:47
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.

Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.

-
fraktal
- Posty: 5781
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 25 lut 2025, 11:39
Bo Woronicza ma problem z elektrykami zazwyczaj.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27011
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 25 lut 2025, 11:41
mb112 pisze: ↑25 lut 2025, 10:47
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 208P trafił się i przegub, natomiast co inne co się trafia, a co innego, co NR MZA twierdzi że przejechać może.
Tak samo na 228 rzekomo solówek puścić się nie da, jak chce ZTM, ale jak dyspozytor wypusci to zatrzymań nie ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Walas
- Posty: 17334
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 25 lut 2025, 12:49
Glonojad pisze: ↑25 lut 2025, 10:01
208p zdaje się może być na 12m - w przeciwieństwie do lewego, na którym Maxi mają problem z przejazdem z jezdni głównej na serwisówkę na zachód od salonu Reni.
Tyle, że o ile dobrze pamięam, 208P i L miały wspólne brygady przechodzące na Szczęśliwicach - nie wiem jak jest w nowym rozkładzie.
Jest
208/05 które robi najpierw kursy w lewo a od 19:28 w prawo
Glonojad pisze: ↑25 lut 2025, 11:41
Tak samo na 228 rzekomo solówek puścić się nie da, jak chce ZTM, ale jak dyspozytor wypusci to zatrzymań nie ma.
Praktycznie co weekend na
228 jeździ Scania lub MAN.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
Warsopolis5253
- Posty: 22
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Post
autor: Warsopolis5253 » 25 lut 2025, 20:28
mb112 pisze: ↑24 lut 2025, 21:57
Walas pisze: ↑24 lut 2025, 3:03
To na
107 będą promocje w postaci 12m albo i 18m bo R-2 nie wyrobi z planem na U10.
No właśnie, a 201, 208, 228 ma być oficjalnie na więcej niż 10m albo gdzieś przejść ? Bo jak nie, to R-2 będzie mieć 12-13 brygad na 10m mając 10 szt. SU10.
Na 201 12m nie jest niczym dziwnym (bardzo często widuje), tak samo jak na 228 (też się zdarzają 12m), a i na 107 pojawiają się 12m (youtongi ostatnio). Więc planowo jest tak, a w rzeczywistości wyślą to co będą mieli pod ręką, będą dzielić tak by na każdej z tych linii były 10-cio metrowce, ale będą też 12-stki
-
mb112
- Posty: 1229
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 25 lut 2025, 20:34
No ok, ja wiem, że w praktyce na tych liniach często się pojawia 12m, tylko pytanie czy to w ogóle formalnie może tak być żeby zajezdnia miała 12-13 brygad na 10m (teraz jest 9), mając tylko 10 szt. SU10?
-
konri
- Posty: 2136
- Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: konri » 26 lut 2025, 0:50
mb112 pisze: ↑25 lut 2025, 20:34
No ok, ja wiem, że w praktyce na tych liniach często się pojawia 12m, tylko pytanie czy to w ogóle formalnie może tak być żeby zajezdnia miała 12-13 brygad na 10m (teraz jest 9), mając tylko 10 szt. SU10?
Podobno Stalowa oddaje wozy 1045-1049.
-
Łukasz
- Posty: 11263
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 27 lut 2025, 21:25
fraktal pisze:mb112 pisze: ↑25 lut 2025, 10:47
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.

Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.

Teraz każda brygada będzie miała wycieczkę na Konwiktorską którymś kursem?
ŁK