[Łódź] Poza Łódź tramwaje nie pojadą . Koniec linii 43
Moderator: JacekM
Typowy marketing. Pieniędzy na tramy nie ma więc trzeba jakoś "ocieplić wizerunek" nowego rozwiązania.
Gdyby podobna sytuacja miała miejsce w Warszawie (gdzieś wysłano autobusy zamiast tramwaju) to w np. w iztm byłyby artykuły w podobnym tonie jak te grafiki.
Gdyby podobna sytuacja miała miejsce w Warszawie (gdzieś wysłano autobusy zamiast tramwaju) to w np. w iztm byłyby artykuły w podobnym tonie jak te grafiki.
- a/p TALENT
- Posty: 1726
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Może ściśle nie na temat, ale w sprawie "tryndu" eliminacji komunikacji szynowej. Bawiąc ostatnio u wód w Krynicy Górskiej z ubolewaniem stwierdziłem utrupienie tamtejszego dworca kolejowego ze szczątkową liczbą połączeń kolejowych. Główna ul. Piłsudskiego zatkana była non stop ruchem lokalnym i tranzytowym. Opłata klimatyczna 3.50 zł. od łebka za dzień ( chyba za podziwianie kopcących wytworów busopodobnych). Przejazd przez Nowy Sącz to armagedon. Wiem, że trasa kolejowa z Krynicy do New Sącza jest dłuższa od połączenia drogowego, ale bez przesady korki i spowolnienia z nawiązką wyrównują tę przewagę. Stolik dyskusyjny kuracjuszy przychylił się do wniosku, że taki np. EN 81 to idealny sposób na wahadło na trasie N.Sącz Krynica.
ZUS fundatorem emigracji
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27707
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ja jednak sugeruję, aby kuracjusze przy stolikach dyskusyjnych spożywali wodę źródlaną, a nie napoje wysokoprocentowe, bo - jak widać - to się źle kończy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Analogia między łódzkimi tramwajami podmiejskimi, a koleją w Krynicy jest jednak dla mnie zbyt gruba. To nie miejsce na takie dyskusje.
- a/p TALENT
- Posty: 1726
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Fik jasnowidz - był bimberek i herbata z rumem.
ZUS fundatorem emigracji
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Jadąc w ostatnim tygodniu kursowania tramwaju przez Konstantynów słyszało się od pasażerów wręcz skrajnie różne opinie np "No niby autobusem będzie szybciej, ale czy lepiej?" a także "Powinni w ogóle ten tramwaj zlikwidować, zobacz jaka by była szeroka jezdnia". Rozumiem, że likwidacja tramwaju automatycznie powoduje rozsunięcie okolicznych budynków. 

Jadąc w ostatnim kursowaniu tramwajów z Łodzi do Lutomierska słyszało się także:
O, tyle tych fotoreporterów, to pewnie po te dotacje na remont.
W jakich społeczeństwach współcześnie żyjemy? Co obrazują powyższe, jakże różne przykłady wypowiedzi: pomysłowość, całkowitą ignorancję czy po prostu bezmyślność?O, tyle tych fotoreporterów, dlaczego dopiero teraz przy likwidacji, a przez tyle lat ich nie było żeby wyremontować.
- vernalisadonis
- Posty: 3269
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 62950.htmlSamorząd Zgierza ma otrzymać dodatkowe ok. 11 mln zł z budżetu regionalnego i centralnego, co pozwoli rozstrzygnąć przetarg na remont nieczynnej linii tramwajowej. Jak zapowiada miasto, infrastruktura ma być gotowa na koniec przyszłego roku. Druga po pabianickiej odnoga sieci łódzkich linii podmiejskich zostanie więc najprawdopodobniej uratowana przed likwidacją.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
- Krzysztof_J
- Posty: 515
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Są plany budowy drogi rowerowej w miejscu linii do Lutomierska: https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 86313.html