Jeżeli autobus kursujący co 30 minut nie przyjedzie, i pasażer spóźni się na samolot, to o jakiej rekompensacie szkody tu mówimy, gdyby organizator transportu tj ZTM podchodził sumiennie do realizacji oferty przewozowej i musiał każdorazowo szukać przewoźnika zastępczego inaczej wyglądałaby ta sprawa. Za brak realizacji oferty przewozowej należy rozliczać organizatora,
Komunikacja lokalna w Piasecznie i okolicznych gminach
Moderator: Wiliam
mietek
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Katalog przesłanek i warunków umożliwiających wykluczenie jest jasno w sposób enumeratywny wskazany w PZP. W szczególności nie można wykluczyć z postępowania wykonawcy, który naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;.michael112 pisze: ↑19 mar 2025, 12:21A jakby w następnej umowie zawrzeć zapis: po przekroczeniu określonego progu niezrealizowanych kursów, oferent będzie wykluczony w następnych postępowaniach przetargowych?
przewoźnik odpowiada za szkodę, którą poniósł pasażer, zgodnie z art. 62 ust. 2 ustawy prawo przewozowe, i nie ma to nic wspólnego z jakimkolwiek przyszłym zamówieniem publicznym.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Generalnie wykluczenie kogokolwiek za przewiny w innej umowie jest w zasadzie niemożliwe bo zawsze łatwo udowodnić, że podjęło się środki zaradcze i doszło do samooczyszczenia.
Jak byście za każdy taki występek wywalać firmy z przetargu to by wam przewoźników zabrakło za 3 lata. Każda firma raz na jakiś czas przechodzi takie lub podobne problemy. To że kierowców wszędzie brakuje to nie jest jakaś nowość. Brakuje ich pewnie u każdego ajenta. Jedna firma się z tego podniesie inna upadnie. Grunt by kary były odstraszające.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Nowe rozkłady 710 i 742 oznaczają przejście ze szczytowego taktu 10 min na 7,5-7,5-15, a w międzyszczycie z 15 min na 18-12-30.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
https://www.konstancinjeziorna.pl/news/ ... QUlIj6VJ3Q
Czyli 251 w wersji do Papierni na przeguby, w wersji na Pańską na dwunastki (co ciekawe, bo rozkład bez większych zmian chyba, a zakłada, że brygady raz tak, raz tak), 724 zawieszone, 742 częściej.
Czyli 251 w wersji do Papierni na przeguby, w wersji na Pańską na dwunastki (co ciekawe, bo rozkład bez większych zmian chyba, a zakłada, że brygady raz tak, raz tak), 724 zawieszone, 742 częściej.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
To proste, po prostu kółko do Pańskiej będzie trwało aż 3 godziny (z postojami wynoszącymi blisko godzinę), a do CH Stara Papiernia tylko 2 godziny.
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Mam coraz większe wrażenie że ZTM niepotrzebnie zredukował niektóre numerki na rzecz kursów wariantowych. Tak jak 164 na Calową powinno nazywać się 264, bo to i osobne brygady i oba krańce różne, tak też 251 na Pańską mogłoby nazywać się 200 (i nic nie szkodzi że tylko do Wilanowskiej a nie na Centralny). Może tym razem jeden z krańców wspólny, ale brygady nadal różne, nawet typ taboru inny. A kursy są regularnie co godzinę do 19ej.R-9 Chełmska pisze: ↑21 mar 2025, 11:26Czyli 251 w wersji do Papierni na przeguby, w wersji na Pańską na dwunastki
- R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Z tym 251 to jakiś totalny absurd.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
BTW, a co z ładowarką na Grapie?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
W listopadzie ładowała bardzo wolno, od tego czasu jeżdżą diesle, choć od wielkiego dzwonu też elektryki i raczej jest ok, choć nie wiem, na ile to zasługa ładowarki, a na ile ich sporego zasięgu.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Dzisiaj po południu znowu odwołane kursy L39, Czy ktoś wie ile wynoszą kary za te kursy i czy można gdzieś sprawdzić czy kary te są regulowane?alojz pisze: ↑16 mar 2025, 13:05Bzdura. Ile kursów odwołano w pierwszym tygodniu marca? ile odwołano w poszczególnych tygodniach lutego?
Zresztą nawet w tym tygodniu kiedy (chyba) 3 razy nie wyjechała brygada 06, nie za bardzo można mówić o "odwołaniu wielu kursów". Ta brygada wykonuje tylko 5 kursów (2 rano i 3 popołudniu) z 83 na linii. 6%.
Dyrektor ZTM lub osoba przez niego upoważniona.
Jeżeli firma zapłaciła karę to wypełniła warunki kontraktu.
mietek
Wysokość i zasady rozliczania kar są w dokumentacji przetargowej. https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 82/details
Absurd to przeguby na 519 gdy nikt do parku nie jeździ, a krótkie na 251 gdzie obsługiwany jest kawał zabudowy. Całe lata 519 po Mokotowie jeździło niezabieralne niemal w każdym kursie, bo nie chcieli marnować przegubów na Przyczółkową. A teraz co? Udają, że zmiany wokół tramwaju do Wilanowa są minimalne utrzymując numer linii i tabor po staremu.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Na 519 jeździły całe lata niezabieralne solówki? Aha.TGM pisze: ↑21 mar 2025, 19:16Absurd to przeguby na 519 gdy nikt do parku nie jeździ, a krótkie na 251 gdzie obsługiwany jest kawał zabudowy. Całe lata 519 po Mokotowie jeździło niezabieralne niemal w każdym kursie, bo nie chcieli marnować przegubów na Przyczółkową. A teraz co? Udają, że zmiany wokół tramwaju do Wilanowa są minimalne utrzymując numer linii i tabor po staremu.