518 powinno zostać zlikwidowane (a już na pewno: służy ono co najwyżej Modlińskiej, bo na Tarchodworach wozi muchy), a nie łączone z czymkolwiek. 516 zdecydowanie zasługuje na wyższą częstotliwość.
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Żeby nie było, że tylko amerytorycznie hejtuję:
a. Wyjęcie 101 z 509 i puszczenie po Modlińskiej skutkować będzie pocięciem 509 i spadkiem podaży na Tarchodworach - raczej nieakceptowalne.
b. Dotychczasowi pasażerowie 7xx zyskują jedynie przesiadkę w tramwaj, dowożący ich w to samo miejsce i w zbliżonym czasie, co obecna przesiadka w 511. Tracą za to przesiadki na Żeraniu i dojazd do Galerii Północnej. Tym bardziej to słabe, że dojazd do M1 dla wielu pasażerów tych linii jest niepotrzebny, bo po co z Legionowa jechać do metra blisko godzinę autobusem, jak można 20 minut pociągiem.
Korzyści nie widzę naprawdę żadnych, poza może nieznaczną poprawą regularności siedemsetek.
Notabene przydałoby się wyrychtować jakiś dowóz Jabłonny do SKM w Choszczówce, zwłaszcza Przylesia i tych wszystkich domkarzy z Bukowych Dworków, ale to trochę s-f na dziś.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Z tych wszystkich pomysłów najbardziej podoba mi się opcja uzwyklenia 516 i przedłużenia jako 101 na Wschodni. Na Metro Marymont też mogłoby być, ale nie o to chodzi, bo sprawa rozbija się o przyspieszenie 509 wzdłuż Jagiellońskiej.
Puszczenie 101 po trasie 509 1:1 na Tarchominie jest bez sensu, bo osłabi się Gocław a potem będzie pole żeby dalej psuć komunikację w tej okolicy.
Puszczenie 101 po trasie 509 1:1 na Tarchominie jest bez sensu, bo osłabi się Gocław a potem będzie pole żeby dalej psuć komunikację w tej okolicy.
Wg mnie powinno to wyglądać tak
509 > 101 na całej trasie
dodatkowo w godzinach szczytu powinna zostać uruchomiona linia E-9 na tej samej trasie co 509.
509 > 101 na całej trasie
dodatkowo w godzinach szczytu powinna zostać uruchomiona linia E-9 na tej samej trasie co 509.
Z tym samym EC Żerań na żądanie? Nikt tego nie odda, a już widać, jak się skończyło E-1, które nawet Krynicznej nie pomija.Lukasz436 pisze:Wg mnie powinno to wyglądać tak
509 > 101 na całej trasie
dodatkowo w godzinach szczytu powinna zostać uruchomiona linia E-9 na tej samej trasie co 509.
ŁK
A jakie przystanki ma mieć to "nowe" 509? Ma być powrót do stanu sprzed lat, ale nie napisali sprzed ilu lat. No i ta linia będzie przyspieszona tylko po jednej stronie bo na Gocławiu już będzie się zatrzymywać tak jak obecnie.