Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
To nie byłoby takie głupie...
I dociągamy 168 do Instalatorów...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Szkoda tylko, że nie ma prostego połączenia między Woronicza a Instalatorów.
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
Ja bym najpierw zadał pytanie, czy linia w takiej relacji to musi jeździć aż z Witolina?
No i brakującym elementem w tej relacji jest brak dojazdu z/do PKP Żwirki. Czyli brak przystanku nad wiaduktem po drugiej stronie (i legalnego dojścia do niego).
Pytanie jednak jak podzielić zestaw 168-228, by pracował najlepiej?
Pytanie jednak jak podzielić zestaw 168-228, by pracował najlepiej?
Lewoskręt w 1 sierpnia na przeguby też się nie nadaje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak będzie tramwaj na Rakowieckiej, to jednak pewnie 168 nie zostanie na górze. Może wróci jako coś w rodzaju 318Gdynianin pisze:No i brakującym elementem w tej relacji jest brak dojazdu z/do PKP Żwirki. Czyli brak przystanku nad wiaduktem po drugiej stronie (i legalnego dojścia do niego).
Pytanie jednak jak podzielić zestaw 168-228, by pracował najlepiej?

228 nie będzie jeździć po Woronicza, bo wg ZTM, potencjał tu jest na przeguby a nie na mikrobusy (co jest prawdą).
Ogólnie, tak jak pisałem, bardziej potrzeba czegoś do Wierzbna niż wydłużonego w nieskończoność 168 z Ursusa na Witolin (choćby w dwóch połówkach).
Nie no, to jakoś wszystko jest nierealne w żadnym kawałku.
ŁK
na Instalatorów przez ul. Woronicza powinno pojechać 130, zamiast na Wilanosko
Oczywiście przeczytałeś wszystkie argumenty przeciw i znalazłeś jakiś za, żeby to napisać tutaj, prawda? I zaraz go pewnie przekażesz.eloelo520 pisze:na Instalatorów przez ul. Woronicza powinno pojechać 130, zamiast na Wilanosko
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27063
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To nawet mogłaby być zaleta, gdyby dałosię zrobić przystanek na pasie ruchu na wiadukcie. No ale są TYLKO TRZY, więc NIEDASIE.michael112 pisze: ↑12 maja 2025, 15:18Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7853
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
I tak nie ma tam legalnego zejścia na przystanek PKP 

5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27063
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No a po co, skoro nie ma przystanku...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 622
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Jeżeli mówimy o wiadukcie nad PKP ŻiW to jest pewna nadzieja : >Glonojad pisze: ↑13 maja 2025, 11:30To nawet mogłaby być zaleta, gdyby dałosię zrobić przystanek na pasie ruchu na wiadukcie. No ale są TYLKO TRZY, więc NIEDASIE.michael112 pisze: ↑12 maja 2025, 15:18Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
Przystanek tymczasowy w czasie wyłączenia ruchu tramwajowego do Okęcia?Matt Cubis pisze: ↑13 maja 2025, 16:17Jeżeli mówimy o wiadukcie nad PKP ŻiW to jest pewna nadzieja : >