Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

man1956
Posty: 1742
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 maja 2025, 13:53

To nie byłoby takie głupie...

wincenty
Posty: 1715
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 12 maja 2025, 15:00

Łukasz pisze:
12 maja 2025, 13:39
man1956 pisze:
168 od dziś na nowej trasie, ale mapa na stronie ZTM-u nieaktualna.
Oj to objazd wszak tylko :)
A może już nigdy nie da się skręcić przegubem na Spartańska?
I dociągamy 168 do Instalatorów...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

man1956
Posty: 1742
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 maja 2025, 15:15

Szkoda tylko, że nie ma prostego połączenia między Woronicza a Instalatorów.

michael112
Posty: 3109
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 12 maja 2025, 15:18

Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4311
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 12 maja 2025, 15:20

Ja bym najpierw zadał pytanie, czy linia w takiej relacji to musi jeździć aż z Witolina?

Gdynianin
Posty: 699
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 12 maja 2025, 15:30

No i brakującym elementem w tej relacji jest brak dojazdu z/do PKP Żwirki. Czyli brak przystanku nad wiaduktem po drugiej stronie (i legalnego dojścia do niego).

Pytanie jednak jak podzielić zestaw 168-228, by pracował najlepiej?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 26109
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 maja 2025, 19:14

man1956 pisze:
12 maja 2025, 15:15
Szkoda tylko, że nie ma prostego połączenia między Woronicza a Instalatorów.
Lewoskręt w 1 sierpnia na przeguby też się nie nadaje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11465
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 maja 2025, 19:44

Gdynianin pisze:No i brakującym elementem w tej relacji jest brak dojazdu z/do PKP Żwirki. Czyli brak przystanku nad wiaduktem po drugiej stronie (i legalnego dojścia do niego).

Pytanie jednak jak podzielić zestaw 168-228, by pracował najlepiej?
Jak będzie tramwaj na Rakowieckiej, to jednak pewnie 168 nie zostanie na górze. Może wróci jako coś w rodzaju 318 :)

228 nie będzie jeździć po Woronicza, bo wg ZTM, potencjał tu jest na przeguby a nie na mikrobusy (co jest prawdą).

Ogólnie, tak jak pisałem, bardziej potrzeba czegoś do Wierzbna niż wydłużonego w nieskończoność 168 z Ursusa na Witolin (choćby w dwóch połówkach).

Nie no, to jakoś wszystko jest nierealne w żadnym kawałku.
ŁK

eloelo520
Posty: 115
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 13 maja 2025, 9:42

na Instalatorów przez ul. Woronicza powinno pojechać 130, zamiast na Wilanosko

Łukasz
Posty: 11465
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 maja 2025, 9:52

eloelo520 pisze:na Instalatorów przez ul. Woronicza powinno pojechać 130, zamiast na Wilanosko
Oczywiście przeczytałeś wszystkie argumenty przeciw i znalazłeś jakiś za, żeby to napisać tutaj, prawda? I zaraz go pewnie przekażesz.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 maja 2025, 11:30

michael112 pisze:
12 maja 2025, 15:18
Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
To nawet mogłaby być zaleta, gdyby dałosię zrobić przystanek na pasie ruchu na wiadukcie. No ale są TYLKO TRZY, więc NIEDASIE.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7853
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 13 maja 2025, 11:37

I tak nie ma tam legalnego zejścia na przystanek PKP ;-)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 maja 2025, 11:42

No a po co, skoro nie ma przystanku...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Matt Cubis
Posty: 622
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 13 maja 2025, 16:17

Glonojad pisze:
13 maja 2025, 11:30
michael112 pisze:
12 maja 2025, 15:18
Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
To nawet mogłaby być zaleta, gdyby dałosię zrobić przystanek na pasie ruchu na wiadukcie. No ale są TYLKO TRZY, więc NIEDASIE.
Jeżeli mówimy o wiadukcie nad PKP ŻiW to jest pewna nadzieja : >

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9113
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 maja 2025, 16:21

Matt Cubis pisze:
13 maja 2025, 16:17
Jeżeli mówimy o wiadukcie nad PKP ŻiW to jest pewna nadzieja : >
Przystanek tymczasowy w czasie wyłączenia ruchu tramwajowego do Okęcia?

ODPOWIEDZ