Z tego co wiem to montują nowy SIP na razie w wozach, które mają iść niedługo na Woronicza (w zamian za nowe elektryki, które pojawiają się na Kleszczowej).WielkiElektronik0109 pisze: ↑30 kwie 2025, 18:22Po co właściwie była wymiana SIPu w 5201-5212?
Czemu tylko w 12 egzemplarzach?
Wyświetlacze
Te małe literki w tramwajach to w końcu zostały? 4217 na 31 pokazuje M.Wierzbno niekapitalikami.
ŁK
Rany, co to za pomysł z tymi nowymi sterownikami. One nie pokazują rzeczywistego czasu do najbliższego przystanku tylko z tego co rozumiem szacowane opóźnienie/przyspieszenie na kolejnym przystanku. I nie widać w ogóle rozkładowego czasu. Np. przy ruszaniu z przystanku pokazuje +1:00 do następnego czyli ok można jechać, ale ponieważ jest blisko to 'cofa się w czasie' i przy dojechaniu jest jednak +2:00 i często jeszcze przed zatrzymaniem wskakuje już na następny przystanek. Na przystanku przy otwartych drzwiach widać tylko widok z kamer i malutką czcionką aktualny czas i tylko na tej podstawie trzeba zgadywać czy można ruszyć, no albo patrzeć w kartę, ale przecież chyba po to jest sterownik, żeby nie trzeba było tego robić. Ogólnie łatwo można nieświadomie złapać za duże przyspieszenie.reserved pisze: ↑01 maja 2025, 1:00Z tego co wiem to montują nowy SIP na razie w wozach, które mają iść niedługo na Woronicza (w zamian za nowe elektryki, które pojawiają się na Kleszczowej).WielkiElektronik0109 pisze: ↑30 kwie 2025, 18:22Po co właściwie była wymiana SIPu w 5201-5212?
Czemu tylko w 12 egzemplarzach?
Nie wiem, czy to ja coś nie ogarniam, czy to można jakoś przestawić, czy po prostu tak ma być.
Jak mają iść któreś gdzie indziej to lepiej niech faktycznie te sobie idą

A, i jeszcze w instrukcji jest napisane, że tutaj "-" oznacza przed czasem, a "+" opóźnienie. Ale moim zdaniem tak nie jest, tylko "+" to przyspieszenie, a "-" opóźnienie, akurat to tak jak we wszystkich innych.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ogólnie rozwiązanie Pixela polegające na prognozowaniu czasu jest bardzo słabe. Była zgłaszana prośba o zmianę odliczania, tradycyjnie bez odzewu
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Przecież ZTM dokładnie reguluje w swoich umowach działanie sterownika dla kierowców. Jest tam zapisane w jaki sposób ma się wyświetlać czas do odjazdu z przystanku – i bynajmniej nie przez prognozę. Czy znowu jest tak, że MZA nie jest objęte tymi samymi regułami co inni przewoźnicy, czy może po prostu nie przejęło się tym?
- ZielonyJamnik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Chętnie bym się zapoznał z takim opisem, może wtedy osoby decyzyjne coś zrobią, więc link mile widzianyKM pisze: ↑09 cze 2025, 21:19Przecież ZTM dokładnie reguluje w swoich umowach działanie sterownika dla kierowców. Jest tam zapisane w jaki sposób ma się wyświetlać czas do odjazdu z przystanku – i bynajmniej nie przez prognozę. Czy znowu jest tak, że MZA nie jest objęte tymi samymi regułami co inni przewoźnicy, czy może po prostu nie przejęło się tym?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Trzeba pogrzebać w dokumentacji przetargowej, dokładniej to w opisie technicznym autobusów.ZielonyJamnik pisze: ↑09 cze 2025, 21:23Chętnie bym się zapoznał z takim opisem, może wtedy osoby decyzyjne coś zrobią, więc link mile widzianyKM pisze: ↑09 cze 2025, 21:19Przecież ZTM dokładnie reguluje w swoich umowach działanie sterownika dla kierowców. Jest tam zapisane w jaki sposób ma się wyświetlać czas do odjazdu z przystanku – i bynajmniej nie przez prognozę. Czy znowu jest tak, że MZA nie jest objęte tymi samymi regułami co inni przewoźnicy, czy może po prostu nie przejęło się tym?