Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

reserved
Posty: 14907
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 01 maja 2025, 1:00

WielkiElektronik0109 pisze:
30 kwie 2025, 18:22
Po co właściwie była wymiana SIPu w 5201-5212?
Czemu tylko w 12 egzemplarzach?
Z tego co wiem to montują nowy SIP na razie w wozach, które mają iść niedługo na Woronicza (w zamian za nowe elektryki, które pojawiają się na Kleszczowej).

Łukasz
Posty: 11473
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 cze 2025, 22:06

Te małe literki w tramwajach to w końcu zostały? 4217 na 31 pokazuje M.Wierzbno niekapitalikami.
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5271
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 07 cze 2025, 22:42

Jest kilka krańców które się źle wyświetlają.
Obrazek

Walas
Posty: 17402
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 cze 2025, 3:49

Bywalec pisze:
07 cze 2025, 22:42
Jest kilka krańców które się źle wyświetlają.
Os. Górczewska
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

mb112
Posty: 1325
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 09 cze 2025, 18:48

reserved pisze:
01 maja 2025, 1:00
WielkiElektronik0109 pisze:
30 kwie 2025, 18:22
Po co właściwie była wymiana SIPu w 5201-5212?
Czemu tylko w 12 egzemplarzach?
Z tego co wiem to montują nowy SIP na razie w wozach, które mają iść niedługo na Woronicza (w zamian za nowe elektryki, które pojawiają się na Kleszczowej).
Rany, co to za pomysł z tymi nowymi sterownikami. One nie pokazują rzeczywistego czasu do najbliższego przystanku tylko z tego co rozumiem szacowane opóźnienie/przyspieszenie na kolejnym przystanku. I nie widać w ogóle rozkładowego czasu. Np. przy ruszaniu z przystanku pokazuje +1:00 do następnego czyli ok można jechać, ale ponieważ jest blisko to 'cofa się w czasie' i przy dojechaniu jest jednak +2:00 i często jeszcze przed zatrzymaniem wskakuje już na następny przystanek. Na przystanku przy otwartych drzwiach widać tylko widok z kamer i malutką czcionką aktualny czas i tylko na tej podstawie trzeba zgadywać czy można ruszyć, no albo patrzeć w kartę, ale przecież chyba po to jest sterownik, żeby nie trzeba było tego robić. Ogólnie łatwo można nieświadomie złapać za duże przyspieszenie.
Nie wiem, czy to ja coś nie ogarniam, czy to można jakoś przestawić, czy po prostu tak ma być.
Jak mają iść któreś gdzie indziej to lepiej niech faktycznie te sobie idą :)

mb112
Posty: 1325
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 09 cze 2025, 18:50

A, i jeszcze w instrukcji jest napisane, że tutaj "-" oznacza przed czasem, a "+" opóźnienie. Ale moim zdaniem tak nie jest, tylko "+" to przyspieszenie, a "-" opóźnienie, akurat to tak jak we wszystkich innych.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1270
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 09 cze 2025, 20:53

Ogólnie rozwiązanie Pixela polegające na prognozowaniu czasu jest bardzo słabe. Była zgłaszana prośba o zmianę odliczania, tradycyjnie bez odzewu
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

KM
Posty: 216
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 09 cze 2025, 21:19

Przecież ZTM dokładnie reguluje w swoich umowach działanie sterownika dla kierowców. Jest tam zapisane w jaki sposób ma się wyświetlać czas do odjazdu z przystanku – i bynajmniej nie przez prognozę. Czy znowu jest tak, że MZA nie jest objęte tymi samymi regułami co inni przewoźnicy, czy może po prostu nie przejęło się tym?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1270
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 09 cze 2025, 21:23

KM pisze:
09 cze 2025, 21:19
Przecież ZTM dokładnie reguluje w swoich umowach działanie sterownika dla kierowców. Jest tam zapisane w jaki sposób ma się wyświetlać czas do odjazdu z przystanku – i bynajmniej nie przez prognozę. Czy znowu jest tak, że MZA nie jest objęte tymi samymi regułami co inni przewoźnicy, czy może po prostu nie przejęło się tym?
Chętnie bym się zapoznał z takim opisem, może wtedy osoby decyzyjne coś zrobią, więc link mile widziany
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

KM
Posty: 216
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 09 cze 2025, 21:43

ZielonyJamnik pisze:
09 cze 2025, 21:23
KM pisze:
09 cze 2025, 21:19
Przecież ZTM dokładnie reguluje w swoich umowach działanie sterownika dla kierowców. Jest tam zapisane w jaki sposób ma się wyświetlać czas do odjazdu z przystanku – i bynajmniej nie przez prognozę. Czy znowu jest tak, że MZA nie jest objęte tymi samymi regułami co inni przewoźnicy, czy może po prostu nie przejęło się tym?
Chętnie bym się zapoznał z takim opisem, może wtedy osoby decyzyjne coś zrobią, więc link mile widziany
Trzeba pogrzebać w dokumentacji przetargowej, dokładniej to w opisie technicznym autobusów.

ODPOWIEDZ