A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Ja tylko przypomnę, że Szembek u Wiatraczna to istotne punkty lokalne i trochę ponadlokalne jako takie. Wycinanie wszystkich linii z Grochowskiej z Zapłowiecza jest cokolwiek bez sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4504
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To prawda, 514 na tym ciągu robi więcej bałaganu niż pożytku. Wola Grzybowska już ma szybki transport do centrum w postaci pociągu.
A najwięcej sensu jeśli chodzi o zachowanie przyspieszonego charakteru ze wszystkich linii na TŁ ma moim zdaniem 502, ze względu na a) brak szynowej alternatywy w tej relacji, b) odcinek leśny, na którym faktycznie bez sensu żeby autobus do centrum zatrzymywał się co słupek.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Czy faktycznie jest taka duża różnica w czasie przejazdu jak te przystanki na żądanie w środku lasu są w rozkładzie niż jak są pomijane? Tych zatrzymań na pewno nie jest wiele, żeby wpływało to znacznie na rozkład.
Oj już świadomość się w tym względzie zmieniła. Niestety. Teraz jak chcesz pusty jechać to nie wystarczy że będziesz jechał za poprzednim bo ludzie się już wycwanili i wsiadają w drugi. Teraz jak chcesz pusty jechać to musisz się chować za rogiem.

Gdyby 183 i 520 jeździły za to częściej to spoko.Autobus Czerwon pisze: ↑09 cze 2025, 18:37To prawda, 514 na tym ciągu robi więcej bałaganu niż pożytku. Wola Grzybowska już ma szybki transport do centrum w postaci pociągu.
Ale wszyscy wiemy, że po wycięciu 514 zostanie wyłącznie dziura po 514.
W DP może i tak, w DŚ 514 i 520 są ze sobą skoordynowane.
-
- Posty: 4504
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Według mnie akurat ta koordynacja jest głęboko niekorzystna dla pasażerów z/na Marysin.
Akurat zamiast 183 myślę że naturalnym kandydatem do wzmocnienia wydaje się 173. Aczkolwiek na pewno obie przydałoby się wzmocnić w weekendy - do co 15' w soboty i co 20' w niedziele.eloelo520 pisze: ↑10 cze 2025, 9:10Gdyby 183 i 520 jeździły za to częściej to spoko.Autobus Czerwon pisze: ↑09 cze 2025, 18:37To prawda, 514 na tym ciągu robi więcej bałaganu niż pożytku. Wola Grzybowska już ma szybki transport do centrum w postaci pociągu.
Ale wszyscy wiemy, że po wycięciu 514 zostanie wyłącznie dziura po 514.
Mogłoby być 12+18(=9+9). Ostrobramska by nie straciła, Marysin byłby odrobinę ładniejszy.Autobus Czerwon pisze: ↑10 cze 2025, 12:24Według mnie akurat ta koordynacja jest głęboko niekorzystna dla pasażerów z/na Marysin.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27825
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Matko i córko, za coś takiego winien być kryminał.Autobus Czerwon pisze: ↑10 cze 2025, 12:24Według mnie akurat ta koordynacja jest głęboko niekorzystna dla pasażerów z/na Marysin.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories