A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 26117
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 cze 2025, 16:27

Ja tylko przypomnę, że Szembek u Wiatraczna to istotne punkty lokalne i trochę ponadlokalne jako takie. Wycinanie wszystkich linii z Grochowskiej z Zapłowiecza jest cokolwiek bez sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Autobus Czerwon
Posty: 4504
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 cze 2025, 18:37

primoż pisze:
09 cze 2025, 15:21
Zależy, które linie. 514 wydaje się pierwsze do ucięcia i nie potrzeba do tego budowy węzła.
To prawda, 514 na tym ciągu robi więcej bałaganu niż pożytku. Wola Grzybowska już ma szybki transport do centrum w postaci pociągu.

A najwięcej sensu jeśli chodzi o zachowanie przyspieszonego charakteru ze wszystkich linii na TŁ ma moim zdaniem 502, ze względu na a) brak szynowej alternatywy w tej relacji, b) odcinek leśny, na którym faktycznie bez sensu żeby autobus do centrum zatrzymywał się co słupek.

Matt Cubis
Posty: 623
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 09 cze 2025, 20:27

Czy faktycznie jest taka duża różnica w czasie przejazdu jak te przystanki na żądanie w środku lasu są w rozkładzie niż jak są pomijane? Tych zatrzymań na pewno nie jest wiele, żeby wpływało to znacznie na rozkład.

reserved
Posty: 14907
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 cze 2025, 21:24

Łukasz pisze:
09 cze 2025, 13:08
Widać to nawet jak jadą 2 pojazdy tej samej linii. Wiadomo przecież, że ten drugi się zaraz zdematerializuje.
Oj już świadomość się w tym względzie zmieniła. Niestety. Teraz jak chcesz pusty jechać to nie wystarczy że będziesz jechał za poprzednim bo ludzie się już wycwanili i wsiadają w drugi. Teraz jak chcesz pusty jechać to musisz się chować za rogiem. ;-)

eloelo520
Posty: 115
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 10 cze 2025, 9:10

Autobus Czerwon pisze:
09 cze 2025, 18:37
primoż pisze:
09 cze 2025, 15:21
Zależy, które linie. 514 wydaje się pierwsze do ucięcia i nie potrzeba do tego budowy węzła.
To prawda, 514 na tym ciągu robi więcej bałaganu niż pożytku. Wola Grzybowska już ma szybki transport do centrum w postaci pociągu.
Gdyby 183 i 520 jeździły za to częściej to spoko.
Ale wszyscy wiemy, że po wycięciu 514 zostanie wyłącznie dziura po 514.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3586
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 10 cze 2025, 9:16

W DP może i tak, w DŚ 514 i 520 są ze sobą skoordynowane.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Autobus Czerwon
Posty: 4504
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 10 cze 2025, 12:24

sprinter pisze:
10 cze 2025, 9:16
W DP może i tak, w DŚ 514 i 520 są ze sobą skoordynowane.
Według mnie akurat ta koordynacja jest głęboko niekorzystna dla pasażerów z/na Marysin.
eloelo520 pisze:
10 cze 2025, 9:10
Autobus Czerwon pisze:
09 cze 2025, 18:37
To prawda, 514 na tym ciągu robi więcej bałaganu niż pożytku. Wola Grzybowska już ma szybki transport do centrum w postaci pociągu.
Gdyby 183 i 520 jeździły za to częściej to spoko.
Ale wszyscy wiemy, że po wycięciu 514 zostanie wyłącznie dziura po 514.
Akurat zamiast 183 myślę że naturalnym kandydatem do wzmocnienia wydaje się 173. Aczkolwiek na pewno obie przydałoby się wzmocnić w weekendy - do co 15' w soboty i co 20' w niedziele.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 26117
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 cze 2025, 12:30

Autobus Czerwon pisze:
10 cze 2025, 12:24
sprinter pisze:
10 cze 2025, 9:16
W DP może i tak, w DŚ 514 i 520 są ze sobą skoordynowane.
Według mnie akurat ta koordynacja jest głęboko niekorzystna dla pasażerów z/na Marysin.
Mogłoby być 12+18(=9+9). Ostrobramska by nie straciła, Marysin byłby odrobinę ładniejszy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27825
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 cze 2025, 19:20

Autobus Czerwon pisze:
10 cze 2025, 12:24
sprinter pisze:
10 cze 2025, 9:16
W DP może i tak, w DŚ 514 i 520 są ze sobą skoordynowane.
Według mnie akurat ta koordynacja jest głęboko niekorzystna dla pasażerów z/na Marysin.
Matko i córko, za coś takiego winien być kryminał.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ