Oczywiście, ale założenia są takie, że mają się uczyć na żywym organizmie, więc załogi raczej będzie więcej niż mniej i mówimy właśnie o sytuacji awaryjnej typu problem z taborem/pracownikiem. Kluczowy w sumie jest maszynista i może kierownik pociągu (o ile jego obowiązków nie może przejąć konduktor - czasem jako konduktor jeździ kierownik). W sytuacji awaryjnej wcale nie musi być 4 konduktorów (+ kierownik) na pokładzie pociągu składającego się z 8 wagonów czy nawet 2 baristów. PKP Intercity też się zdarza, że Wars jest nieczynny z powodu braku obsługi gastronomicznej.
O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Wybrane miejsce nie jest dostępne w tej ofercie
ŁK
Nie uruchomiono jeszcze sprzedaży biletów. Pewnie stanie się to w okolicach konferencji prasowej PKP Intercity i Ministerstwa Infrastruktury.
Całość poszła w 5 minut albo mniej
ŁK
Chyba w mniej niż minutę. 
Na powrót były jeszcze pojedyncze o 10:08ashir pisze:Chyba w mniej niż minutę.
Ciekawe, czy policja obstawi wszystkie przejazdy, żeby nie zamknęli linii, czy się wtoczy na górę - no i w końcu czy nie pojedzie zastępczy skład wagonowy
Drugiej jednostki nie dołączą, bo pewnie i tak sie nie zmieści. Zresztą ostatnie 3508 skończyło za Modlinem kompletnym padnięciem obu jednostek i opóźnieniem 170 minut, więc pewnie nie będą zbyt szybko kombinować.
ŁK
Nawet dla osób na wózku od razu się sprzedały... Może jakby RegioJet sprzedawał bilety po 1 zł na pierwszy kurs to też by pojechał dzisiaj pełny. 
Problemów może być cała masa. Otwierałem nowe salony jako spec od spraw beznadziejnych i wszędzie jest jakiś inny syf. Jakiś nowy oleje temat przyjścia. Drukarka nie zadziała, systemy się nie połączą itd. Otwieranie nowego oddziału to zawsze rollercoster. Samo szkolenie ludzi na żywym organizmie to koszmar. A jak jeszcze masz multum ludzi do obsługi to katastrofa.
A tak, spokojnie się zadomowią, wyszkolą kogo trzeba i można promować się dalej.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Na CMK to zwykle nie było problemów, o ile 5308 od Gdańska do W-wy potrafił zarobić +50, to potem już ogarniał. Ciekawe czy mechanik od W-wy i czy w razie czego od W-wy pojadą osobno.
A z powrotem w dół już będą razem wracać
ŁK
Wątpię, ciekawe jak pójdzie rozłączanie/złączanie w Krakowie.
Swoją drogą ciekawe czy w drugiej jednostce zablokują jedynkę? Bo w pierwszej to z góry było wiadome, że jest przeznaczona dla VIPów.
Rozłączyć to się uda, na łączenie bym nie liczył, raczej jakieś 3102 obstawiam czy coś takiego.ashir pisze:Wątpię, ciekawe jak pójdzie rozłączanie/złączanie w Krakowie.
ŁK
Gdyby tylko była przepustowość to najlepiej byłoby uruchomić EIP Tatry Bis na całej trasie, ale jej raczej nie ma. Chociaż jak nad całą akcją patronat objął minister to i może cud się wydarzy. Pewnie gdzieś przy okazji pojedzie skład zastępczy, ale co tam. 
A Wrocław do kiedy nie jeździ?ashir pisze:Gdyby tylko była przepustowość to najlepiej byłoby uruchomić EIP Tatry Bis na całej trasie, ale jej raczej nie ma. Chociaż jak nad całą akcją patronat objął minister to i może cud się wydarzy. Pewnie gdzieś przy okazji pojedzie skład zastępczy, ale co tam.
ŁK