Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Teraz jeden slot zajmuje 8 minut minus zejście się koordynacji wymuszone przez Muranowskiej. Jeżeli z rozkładowych 6 minut postoju opóźnienia robią cztery, to zamiast jednej operacji w cztery minuty musisz wykonać dwie. A czasami wcisnąć między nie 14.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To ZTM budował tramwaj do Wilanowa?ZielonyJamnik pisze: ↑13 paź 2025, 11:51Czyli ZTM w pigułce? Zróbmy torowisko za miliony, ale na krańcu zaoszczędźmy. W sumie, ciekawe ile drożej by wyszło przedłużenie z klasyczną pętlą niż skomplikowany węzeł
Przecież decyzje o zakresie inwestycji skutkujące wykupami gruntów za grube miliony złotych podejmuje się kilka szczebli wyżej. Ani Dyrektor ZTMu, ani prezes TW nie mają tu głosu decydującego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie do końca, bo od wyjazdu do przyjazdu ze Stegien mam powiedzmy 8 plus 16 plus 8 minut, co pozwala zbić do 16 minut opóźnienia na postoju na Stegnach i do 32 minut na całej operacji, jak zrezygnować z przejazdu na Stegny i powrotem. Wymaga 4 dodatków. Da się to spokojnie zasymulować imo, ale nvm.pawcio pisze:Teraz jeden slot zajmuje 8 minut minus zejście się koordynacji wymuszone przez Muranowskiej. Jeżeli z rozkładowych 6 minut postoju opóźnienia robią cztery, to zamiast jednej operacji w cztery minuty musisz wykonać dwie. A czasami wcisnąć między nie 14.
ŁK
Nie wiem czy tylko ja mam wrażenie że na Stegnach zostało za dużo autobusów mimo otwarcia tramwaju ? 172 i 187 na końcówce trasy pusto ostatnio, chyba że tak trafiłem akurat. Ja rozumiem że 185 i 189 może sobie na Św. Bonifacego zostać, bo obsługują trochę inne kierunki niż tramwaj, ale po co im jeszcze 148, 172 i 187 ?
A, i jeszcze, kto to wymyślił, że na Sobieskiego są teraz pojedyncze przystanki ? Nie miała być częściowo jazda po torowisku tak w ogóle ?
A, i jeszcze, kto to wymyślił, że na Sobieskiego są teraz pojedyncze przystanki ? Nie miała być częściowo jazda po torowisku tak w ogóle ?
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
ZTM, ZDM czy ktokolwiek inny, miałem na myśli spółkę miejską. Może lepsze by jednak rzeczywiście było określenie "Warszawa w pigułce"
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
148 to byłem pewny że pojedzie prosto (tzn. zostanie na objeździe). Na tym uchu tylko się męczy.mb112 pisze: ↑13 paź 2025, 20:05Nie wiem czy tylko ja mam wrażenie że na Stegnach zostało za dużo autobusów mimo otwarcia tramwaju ? 172 i 187 na końcówce trasy pusto ostatnio, chyba że tak trafiłem akurat. Ja rozumiem że 185 i 189 może sobie na Św. Bonifacego zostać, bo obsługują trochę inne kierunki niż tramwaj, ale po co im jeszcze 148, 172 i 187 ?
A, i jeszcze, kto to wymyślił, że na Sobieskiego są teraz pojedyncze przystanki ? Nie miała być częściowo jazda po torowisku tak w ogóle ?
148 albo powinno jeździć prosto (jeśli stawiamy na tranzyt), albo przez Powsińską (przesiadki E->S na rodzie Nehru małe nie są). Sobieskiego jest najbardziej bezsensownym wariantem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W relacji Bonifacego-Powsińska mogło by zastąpić 187. Sikorskiego ma na Most Siekierkowski 402 a na Ursynów 503
Po torowisku tylko przy Kostrzewskiego. Zostawienie 116, 148, 172 (w szczycie jeszcze E-2!) na pojedynczych przystankach (i tak już będzie, bo tam się nic nie zmieni) to niestety absurd. Nie dość, że takie 148 traci minuty na przejazd przez tysiąc świateł na Stegnach, to potem jak jeszcze wsiądzie za 116/172 to odstaje przed przystankiem, bo nie da się wjechać. Tak się kończy planowanie inwestycji bez zatwierdzenia układu komunikacyjnego (tutaj konsultacje niczego nie zmieniły, bo te linie i tak miały zostać).
To po co zrobiono śluzy, jak nie będą tam wjeżdżały autobusy? 
Będą wjeżdżać, ale nie na odcinku Bonifacego - Witosa (tam jest zielone torowisko).
A wiadomo kiedy?
W jednym z ostatnich artykułów Wyborczej pisali coś o listopadzie (tym najbliższym
)
-
adamrozbicki
- Posty: 196
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Przez Powsińską koło Best Mall? To będzie w szczycie dużo dłużej niż Sobieskiego. Jeżdzę codziennie samochodem, od ronda do Bonifacego w szczycie ponad 10 minut.