Wrocławska komunikacja miejska
Moderator: JacekM
Co dokładnie PKS GM zaoferował, że dostał konkretnego kopa w dupsko?
Ponoć SOR'y. A to o tyle przewrotne, że już nawet ten "mentalny kosmita" Kłosok tym razem zrozumiał intencje miasta i nie zdecydował się na swoje - w zasadzie permanentne - zamiłowanie do wynalazków.
W sumie to mogę oficjalnie już napisać kto co oferował:
* Grodzio
SORy NS12 i ENS12
* Nowak i spółka
Citaro i eCitaro Fuel Cell
* Kłosok
MANy 12C EH i eCitaro
* Grodzio
* Nowak i spółka
* Kłosok
- vernalisadonis
- Posty: 2808
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Zmiany od soboty
- linia 100 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze
- linia 120 w całości zostanie przekazana do operatora zewnętrznego WTr
- linia 147 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze i w dni robocze zostanie wydłużona do pętli „Litewska”
- 715 obsłuży Michalczewski taborem MIDI
- linia 100 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze
- linia 120 w całości zostanie przekazana do operatora zewnętrznego WTr
- linia 147 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze i w dni robocze zostanie wydłużona do pętli „Litewska”
- 715 obsłuży Michalczewski taborem MIDI
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Czyli na Alpino Michałkom zostaje tylko 100 (weekend), 150 (DP) i 715 (cały tydzień) ? Trochę dziwne, bo przecież w DP 147 i 150 mają łączone rozkłady.
- vernalisadonis
- Posty: 2808
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
No i dlatego pewnie wydłużone jest 147 do Litewskiej, żeby MPK nie robiło pustych przebiegów.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
No fakt... w końcu zapomniałem, że "geniusze" z MPK maniakalnie boją się niepłatnych wzkm. W końcu potrafią jako rozkładowy zrobić kurs przebierankowy z 3 czy 4 przystankami (vide Wojszycka <-> Krzyki czy swego czasu Kromera <-> Kosz(m)arowa Szpital).
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Skoro miasto płaci to trzeba doić 
https://transinfo.pl/infobus/wystartowa ... sy-od-mpk/
Infobus donosi, że Alpino zostały przejęte przez MPK Wrocław, ktoś to może potwierdzić?
https://transinfo.pl/infobus/wystartowa ... sy-od-mpk/
Infobus donosi, że Alpino zostały przejęte przez MPK Wrocław, ktoś to może potwierdzić?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
- vernalisadonis
- Posty: 2808
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Bzdura, Michalczewski dalej na 100 czy 147 w DS jeździ
715 ma cały czas, a tam nic innego jak MIDI nie pojedzie
715 ma cały czas, a tam nic innego jak MIDI nie pojedzie
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Czyli aktualny plan Michałka to:
DP
112/113 (p), 125 (p, 2 dodatki rano), 136 (p), 146 (p) i 715 (m)
Weekend
dochodzą 100 (m) i 133 (p)
Zgadza się ?
DP
Weekend
Zgadza się ?
Doprowadzenie do ładu i składu A37 / NL293 ją trochę kosztowało, byleby MAN je wykupił. Szuka więc oszczędności.
A kto prowadzi G3 ? A taki jeden pan, co miał epizod w pewnym para-dokumencie, choć dla p. Oli pracuje od początku Wrocławia.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
We Wrocławiu główny problem to brak zajezdni. Sprzedanie 'VII' i 'X' to dla wielu jawny skandal i zmarnotrawienie dużego potencjału. Co prawda X wróciła, ale bardziej jako parking niż zajezdnia. Nawet autobusy z X w nocy jeżdżą na IX się tankować, 40 autobusów!
Michalczewska ma mimo wszystko lepsze warunki, choć do MPKowskich standardów daleko.
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
Gdyby miała Michalczewska swoją/miasta zajezdnie, to juz dawno by ją sprzedałaZielonyJamnik pisze: ↑16 lis 2025, 15:51We Wrocławiu główny problem to brak zajezdni. Sprzedanie 'VII' i 'X' to dla wielu jawny skandal i zmarnotrawienie dużego potencjału. Co prawda X wróciła, ale bardziej jako parking niż zajezdnia. Nawet autobusy z X w nocy jeżdżą na IX się tankować, 40 autobusów!
Michalczewska ma mimo wszystko lepsze warunki, choć do MPKowskich standardów daleko. i