Wrocławska komunikacja miejska

Moderator: JacekM

Jurand
Posty: 1661
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 04 lis 2025, 22:31

Co dokładnie PKS GM zaoferował, że dostał konkretnego kopa w dupsko?

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 05 lis 2025, 6:03

Ponoć SOR'y. A to o tyle przewrotne, że już nawet ten "mentalny kosmita" Kłosok tym razem zrozumiał intencje miasta i nie zdecydował się na swoje - w zasadzie permanentne - zamiłowanie do wynalazków.

Jurand
Posty: 1661
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 05 lis 2025, 12:54

piorunus pisze:
05 lis 2025, 6:03
Ponoć SOR'y. A to o tyle przewrotne, że już nawet ten "mentalny kosmita" Kłosok tym razem zrozumiał intencje miasta i nie zdecydował się na swoje - w zasadzie permanentne - zamiłowanie do wynalazków.
:D

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 10 lis 2025, 10:09

W sumie to mogę oficjalnie już napisać kto co oferował:
* Grodzio -> SORy NS12 i ENS12
* Nowak i spółka -> Citaro i eCitaro Fuel Cell
* Kłosok -> MANy 12C EH i eCitaro

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2808
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 14 lis 2025, 16:31

Zmiany od soboty

- linia 100 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze

- linia 120 w całości zostanie przekazana do operatora zewnętrznego WTr

- linia 147 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze i w dni robocze zostanie wydłużona do pętli „Litewska”

- 715 obsłuży Michalczewski taborem MIDI
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 15 lis 2025, 8:35

Czyli na Alpino Michałkom zostaje tylko 100 (weekend), 150 (DP) i 715 (cały tydzień) ? Trochę dziwne, bo przecież w DP 147 i 150 mają łączone rozkłady.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2808
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 15 lis 2025, 9:15

No i dlatego pewnie wydłużone jest 147 do Litewskiej, żeby MPK nie robiło pustych przebiegów.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 15 lis 2025, 10:13

No fakt... w końcu zapomniałem, że "geniusze" z MPK maniakalnie boją się niepłatnych wzkm. W końcu potrafią jako rozkładowy zrobić kurs przebierankowy z 3 czy 4 przystankami (vide Wojszycka <-> Krzyki czy swego czasu Kromera <-> Kosz(m)arowa Szpital).

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 15 lis 2025, 10:24

Skoro miasto płaci to trzeba doić 😁

https://transinfo.pl/infobus/wystartowa ... sy-od-mpk/

Infobus donosi, że Alpino zostały przejęte przez MPK Wrocław, ktoś to może potwierdzić?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2808
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 15 lis 2025, 11:11

Bzdura, Michalczewski dalej na 100 czy 147 w DS jeździ
715 ma cały czas, a tam nic innego jak MIDI nie pojedzie
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 16 lis 2025, 10:28

Czyli aktualny plan Michałka to:
DP -> 112/113 (p), 125 (p, 2 dodatki rano), 136 (p), 146 (p) i 715 (m)
Weekend -> dochodzą 100 (m) i 133 (p)

Zgadza się ?

Jurand
Posty: 1661
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 16 lis 2025, 11:40

piorunus pisze:
16 lis 2025, 10:28
Czyli aktualny plan Michałka to:
DP -> 112/113 (p), 125 (p, 2 dodatki rano), 136, 146 i 715 (m)
Weekend -> dochodzą 100 (m) i 133 (p)

Zgadza się ?
Kto tam rękę na pulsie trzyma w tym Wrocku :?:
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia :?:

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 16 lis 2025, 14:23

Jurand pisze:
16 lis 2025, 11:40
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia :?:
Doprowadzenie do ładu i składu A37 / NL293 ją trochę kosztowało, byleby MAN je wykupił. Szuka więc oszczędności.
A kto prowadzi G3 ? A taki jeden pan, co miał epizod w pewnym para-dokumencie, choć dla p. Oli pracuje od początku Wrocławia.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 16 lis 2025, 15:51

Jurand pisze:
16 lis 2025, 11:40
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia :?:
We Wrocławiu główny problem to brak zajezdni. Sprzedanie 'VII' i 'X' to dla wielu jawny skandal i zmarnotrawienie dużego potencjału. Co prawda X wróciła, ale bardziej jako parking niż zajezdnia. Nawet autobusy z X w nocy jeżdżą na IX się tankować, 40 autobusów!

Michalczewska ma mimo wszystko lepsze warunki, choć do MPKowskich standardów daleko.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Jurand
Posty: 1661
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 16 lis 2025, 16:52

ZielonyJamnik pisze:
16 lis 2025, 15:51
Jurand pisze:
16 lis 2025, 11:40
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia :?:
We Wrocławiu główny problem to brak zajezdni. Sprzedanie 'VII' i 'X' to dla wielu jawny skandal i zmarnotrawienie dużego potencjału. Co prawda X wróciła, ale bardziej jako parking niż zajezdnia. Nawet autobusy z X w nocy jeżdżą na IX się tankować, 40 autobusów!

Michalczewska ma mimo wszystko lepsze warunki, choć do MPKowskich standardów daleko. i
Gdyby miała Michalczewska swoją/miasta zajezdnie, to juz dawno by ją sprzedała :D

ODPOWIEDZ