A RegioJet obiecywał, że sprzedaż na nowe połączenia w rozkładzie 2025/2026 udostępni od 4 listopada, ale do tej pory tego nie zrobił, bo nie został opublikowany ZRJ1. Według Rynku Kolejowego rozkład ma być opublikowany jeszcze dzisiaj, ciekawe kiedy ruszy sprzedaż biletów? Niektórzy spekulują, że nie mają wystarczająco taboru lub załogi, ale oficjalnie to właśnie z powodu rozkładu nie można jeszcze kupić biletów. A opóźnienie publikacji rozkładu jest rzekomo z powodu dostosowania pociągów do licznych zamknięć torowych. Jedynie słaba zagrywka ze strony RegioJet, że na swojej stronie internetowej usunął informację o terminie rozpoczęcia sprzedaży i w zamian wprost nie napisał co jest tego powodem i kiedy można spodziewać się rozpoczęcia sprzedaży. Akurat tutaj RegioJet jest ostrożny (pomimo wpadki z zamknięciem Warszawy Centralnej) i nie chce sprzedawać w ciemno biletów, jak to robi konkurencja LeoExpress, która sprzedaje już bilety nawet na sierpień 2026. To też należy docenić, mimo że na razie 100% biletów sprzedaje przez kanały elektroniczne i ma kontakt mailowy do wszystkich swoich klientów. Od 17 listopada będzie druga para, tym razem w relacji Kraków Główny - Warszawa Gdańska - Kraków Główny, więc powoli RegioJet się rozpędza.person pisze: ↑06 lis 2025, 13:11Prezesi komunikują się przez WhatsAppa, a PKP IC zgłasza sprawę do ABW, bo w IC pracują miłośnicy kolei ludzie znający więcej ludzi z innych firm kolejowych.
WP puściła dzisiaj tekst o teatrze związanym z liberalizacją rynku kolejowego w Polsce:
https://wiadomosci.wp.pl/pkp-intercity- ... 786897504a
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 25431.html