Nie, raczej nie, ja myślę, żę oni to by się bali podmieniać zapory bo jeszcze by to runeło. Poza tym jakby to zrobili to po co to ograniczenie tak od razu skoro stare dawały radę to nowe tym bardziej powinny.
Modernizacja Linii Średnicowej
Moderator: JacekM
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Ja właśnie też bym bał tego ruszyć. Jakby się beton wykruszył, to już by się nie podparło...
Jak patrzę na zdjęcia, to strach się o te barierki na górze oprzeć. Może są pospawane
Jak patrzę na zdjęcia, to strach się o te barierki na górze oprzeć. Może są pospawane
Redahtor potwierdza:pawcio pisze: ↑17 lis 2025, 20:03Tu nie będzie prostej odbudowy bo stary wiadukt nie zgrywa się z nowymi torami na dole. Trzeba zaprojektować coś kompletnie innego.ZielonyJamnik pisze: ↑17 lis 2025, 19:11Jakoś wątpię...
Zresztą, co tu wymyśleć. Tylko nakładka od strony Towarowej i jakaś linia dwukierunkowa typu 74 i pasażerowie by się musieli przejść
Ciekawe ile zajęła by odbudowa wiaduktu w 24h trybie pracy. Może wtedy by dało radę w miarę to ogarnąć.
"Problem w tym, że filary nowej konstrukcji z jezdniami ul. Towarowej trzeba umieścić w nowych miejscach i uwzględnić planowane przesunięcie peronów kolejowych. Jakub Dybalski pytany o termin remontu wiaduktu odpowiedział, że nie jest jeszcze ustalony w szczegółach."
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... 2-L.2.maly
Że to się nie zgrywa wiadomo co najmniej od momentu uruchomienie projektu cpk.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czyli generalnie bez zmian. Jajo zaczęło troch bardziej śmierdzieć, to wyrzuciliśmy autobusy. Tramwaje jeżdżą środkiem, ale on tam trzyma się jeszcze w miarę. ZDM uważa, ze wiadukt należy natychmiast remontować, ale kolej, jak to kolej, ma na wszystko czas.
Czekamy na rozwój wypadków - w tym dosłownym słowa znaczeniu. Do 2030 roku. Wtedy może coś będzie wiadomo o remoncie średnicy. A bez niego wiaduktu się nie ruszy.
Artykuł w zasadzie o niczym, ale są dobre zdjęcia.
Czekamy na rozwój wypadków - w tym dosłownym słowa znaczeniu. Do 2030 roku. Wtedy może coś będzie wiadomo o remoncie średnicy. A bez niego wiaduktu się nie ruszy.
Artykuł w zasadzie o niczym, ale są dobre zdjęcia.
Ale że co ma CPK do tego? Po za tym że CPK kompletnie ignoruje fakt że pociągi na Zachodniej się nie rozpłyną i na którąś średnicę muszą trafić.

Trochę nie wiadomo co gorsze: czekać do 2030 albo dłużej, licząc że się do tego czasu nie zawali wraz z jakimś tramwajem na górze na pociąg na dole. Albo zamknąć w cholerę. Albo kombinować z jakimś tymczasowym rozwiązaniem.
CPK to ogólnie wiele faktów ignoruje.
- Krzysztof_J
- Posty: 616
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
https://www.rdc.pl/aktualnosci/warszawa ... o1Iw6FVpLwW związku z pracami na wiaduktach na Towarowej wprowadzone zostaną zmiany w organizacji ruchu drogowego. Ograniczenie masy dla pojazdów (do 3,5 tony) już obowiązuje.
– Wyłączone z użytku zostaną lewe pasy obu jezdni oraz nieco zwężone ciągi piesze i rowerowe. Zmiany dotyczą też tramwajowej części obiektu. Zgodnie z ekspertyzą ruch tramwajowy będzie utrzymany, ale z prędkością 10 km/h. Tramwajarze niedługo powinni zacząć budować nowe platformy przystankowe na wysokości ulicy Srebrnej i Muzeum Kolejnictwa
Czyli się sypie jednak. Platformy przystankowe. Na przesiadkę przy PL.Zawiszy trzeba będzie brać ubera.
ŁK
Ciekawe jak to chcą rozwiązać ? Sygnalizacja przed zawrotką, skoordynowana ze światłami przed wjazdem na rondo ?"Ponadto tramwaje nie powinny się zatrzymywać, przyspieszać ani hamować w rejonie wiaduktu.
O tyle dobrze, że 22 i 24 mają też przystanki po drugiej stronie ronda i ogólnie linii w tym rejonie jest na tyle dużo, że nie koniecznie trzeba akurat tutaj się przesiadać. No ale wiadomo, że tak czy inaczej to patologia, chociaż tutaj mająca konkretną przyczynę.
Prace przy budowie nowych przystanków trwają od paru dni. Będą zlokalizowane pomiędzy zawrotką a skrętem w Kolejową. Likwidacja trzeciego pasa na Towarowej zakorkuje okolicę, ale cóż.... Dodatkowe przejście dla pieszych też zrobi swoje.
Ale faktycznie ciekawi mnie rozwiązanie wyeliminowania postoju przed rondem dla tramwajów. Znaczy tramwaj dostanie zezwalające na odjazd z przystanku na wysokości Muzeum Kolejnictwo, poturla się 10 km/h do pl. Zawiszy i tu musi idealnie dostać pałkę do wjazdu na rondo w obie strony (no bo stać mu nie wolno). Czyli trzeba kompletnie przeprogramować plac Zawiszy raczej. Przepustowość Towarowej też poleci mocno.... Przejście dla pieszych wzdłuż średnicy chyba też poleci? Zapowiada się (mało) ciekawie.
I tak ma być przez dwa lata, aż do czasu rozpoczęcia przebudowy Dworca Wschodniego. O ile się za dwa lata zacznie, oczywiście...
Ale faktycznie ciekawi mnie rozwiązanie wyeliminowania postoju przed rondem dla tramwajów. Znaczy tramwaj dostanie zezwalające na odjazd z przystanku na wysokości Muzeum Kolejnictwo, poturla się 10 km/h do pl. Zawiszy i tu musi idealnie dostać pałkę do wjazdu na rondo w obie strony (no bo stać mu nie wolno). Czyli trzeba kompletnie przeprogramować plac Zawiszy raczej. Przepustowość Towarowej też poleci mocno.... Przejście dla pieszych wzdłuż średnicy chyba też poleci? Zapowiada się (mało) ciekawie.
I tak ma być przez dwa lata, aż do czasu rozpoczęcia przebudowy Dworca Wschodniego. O ile się za dwa lata zacznie, oczywiście...
Jak dobrze, że samochody mogą jeszcze zatrzymywać się na tym wiadukcie.
Zaprawdę powiadam - gdyby tylko to miano zmienić, to od razu ktoś podjąłby drastyczne środki zaradcze.
A pasażer niech drepcze, niech drepcze, sam sobie winien, że niczego (czytaj: samochodu) w życiu nie osiągnął.
Zaprawdę powiadam - gdyby tylko to miano zmienić, to od razu ktoś podjąłby drastyczne środki zaradcze.
A pasażer niech drepcze, niech drepcze, sam sobie winien, że niczego (czytaj: samochodu) w życiu nie osiągnął.