To ja Cię zapraszam tego dnia i zobaczysz że nie ma szans by był o czasie. Czas przejazdu na ŻiW jest chory (w stronę Sasanki) i to jest czyste świństwo,że nic z tym nie robicie. Szczyt to szczyt rządzi się swoimi prawami (choć jakby jakiś Mongoł z ZDM zmienił trochę sygnalizację przy Hynka to by wiele poprawiło), ale żeby wiecznie w miedzyszczycie, soboty a nawet niedziele dojeżdżały na Sasanki autobusy dojeżdżały od kilku do kilkunastu minut opóźnienia to naprawdę słabo. Tam na wczoraj sa do dodania 4 minuty. I takiego pieprzenia,że dla kilku dni w roku autobus może być przed czasem (choć to raczej nie możliwe) jest po prostu głupie.bartoni722 pisze: ↑28 lis 2025, 13:52Powtórz pomiar np. 29.12 i daj znać, jakie czasy byłyby odpowiednie![]()
Czasy przejazdu – 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
ZDM nie ma nic do programów sygnalizacji. Oni tylko pilnują, żeby wszystko się świeciło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A to przepraszam myślałem,że to w gestii ZDM jest. Co nie zmienia faktu, że wystarczyłoby skrócić zielone od Lotniska (nie ma potrzeby by było takie długie) i zrobić wcześniej zielone dla skręcających w lewo od Centrum.
-
Matt Cubis
- Posty: 663
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Paradoksalnie to ZTM ma grzebać w tej sygnalizacji i dodać priorytet dla 504. Tylko to wszystko trwa koszmarnie długo i nie wiem jak im idzie.
Obecnie 504 to jest jeden wielki dramatStary Pingwin pisze: ↑29 lis 2025, 12:23Jeszcze ciekawostka z wczorajszego dnia. 504 rozstało się ze 136 stojącym w korku do skrętu w Nowo Woronicza. Który z nich był pierwszy na RUE? Oczywiście, 136.
DP - Rozkład fikcja
SOBOTY - Opóźnienia 10 - 15 minut
DŚ - Opóźnienie - 5 - 10 minut
I tak jak piszesz 136 szybsze jak 504 na tym odcinku.
Jak to ZTM "ma grzebać"? Od kiedy ZTM ma dostęp do sygnalizacji?Matt Cubis pisze: ↑02 gru 2025, 9:56Paradoksalnie to ZTM ma grzebać w tej sygnalizacji i dodać priorytet dla 504. Tylko to wszystko trwa koszmarnie długo i nie wiem jak im idzie.
Od dawna.
ZTM robi coś więcej niż opiniowanie programów sygnalizacji?
Tak, zdarza mu się projektować priorytety autobusowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
To pewnie dlatego taki wspaniały efekt widzimy każdego dnia na mieście 
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Projektuje też buspasy (niekiedy na zamówienie i wbrew sobie - jak na Jagiellońskiej...) i inne takie-takie, a i tak ostateczne słowo ma inne ciało, więc nie przesadzajmy z tym sprastwem...
P.S. Czy w Wawie funkcjonują (jeszcze) jakiekolwiek priorytety dla autobusów?
Jeśli masz na myśli "jakiekolwiek" to przy przejściu dla pieszych na Wawelskiej (choć tam bez sensu obecnie bo 167 już nie skręca w lewo w Grójecką) i na przejściu dla pieszych w Alejach za Pl. Starynkiewicza.
To jest śluza a nie priorytet (choć jest to rodzaj priorytetu). Priorytet był przy Jórskiego czy przy Centralnym w nocy.reserved pisze:Jeśli masz na myśli "jakiekolwiek" to przy przejściu dla pieszych na Wawelskiej (choć tam bez sensu obecnie bo 167 już nie skręca w lewo w Grójecką) i na przejściu dla pieszych w Alejach za Pl. Starynkiewicza.
ŁK
Padło pytanie o JAKIEKOLWIEK priorytety.
I to jest to, co rzekomo widzimy każdego dnia na mieście, co nie działa? Małe to miasto i katastrofy wielkie...
R-9 Chełmska pisze: ↑05 gru 2025, 11:52To pewnie dlatego taki wspaniały efekt widzimy każdego dnia na mieście![]()