[Radom] Wielkie liczenie pasaĹźerĂłw

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 18 gru 2006, 12:28

Piotrek pisze:To jest wielki minus. Bilet 1-dniowy to dla mnie podstawa. Szkoda, że nie wszystkie miasta o tym wiedzą.
:arrow: Akurat w Twoim przypadku (czyli osoby przyjezdnej) z nabyciem takiego biletu nie powinno być kłopotu. Naprzeciw dworca jest punkt sprzedaży biletów MZDiK, w którym na dany dzień możesz taki bilet kupić. Niemniej taki system na pewno do doskonałych nie należy.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 gru 2006, 13:06

MZ pisze:Akurat w Twoim przypadku (czyli osoby przyjezdnej) z nabyciem takiego biletu nie powinno być kłopotu. Naprzeciw dworca jest punkt sprzedaży biletów MZDiK, w którym na dany dzień możesz taki bilet kupić.
Niby tak, ale zauważ, że nie zawsze przyjeżdża się do Radomia, do dworca :) A wtedy może być już problem...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 18 gru 2006, 13:53

Piotrek pisze:Niby tak, ale zauważ, że nie zawsze przyjeżdża się do Radomia, do dworca. A wtedy może być już problem.
:arrow: No fakt, z autobusu można wysiąść też w innym miejscu. Niestety, tłumaczenie jest zawsze takie, że biletów dobowych nie da się wprowadzić, bo w kilku autobusach (tylko w kilku) są jeszcze kasowniki-dziurkacze. MPK mogłoby je już dawno wymienić, ale jakoś nikomu się nie chce, bo wszyscy uważają, że z biletów dziennych korzysta bardzo mało ludzi. Przy takiej ich dostępności to nic dziwnego.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 gru 2006, 13:59

MZ pisze:MPK mogłoby je już dawno wymienić, ale jakoś nikomu się nie chce, bo wszyscy uważają, że z biletów dziennych korzysta bardzo mało ludzi. Przy takiej ich dostępności to nic dziwnego.
No niestety - myślenie bardzo dziwne. Zresztą nie tylko w Radomiu jest kłopot z tymi dziennymi. Ja np. w Gdańsku też permamentnie mam kłopot z kupieniem biletów dobowych, co uważam za podstawę jeśli chodzi o bilety. Ogrom ludzi korzysta z tego typu biletów, a już szczególnie przyjezdni do danego miasta.

No cóż, jeszcze trzeba nam trochę poczekać, aby zrozumieli co jest potrzebne... #-o
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 gru 2006, 15:27

MZ pisze:MPK mogłoby je już dawno wymienić
Albo też zamienić te autobusy na jeżdżące na liniach prywatnych z kasownikami R&G...
MZ pisze:Tak, na "nocne" brygady linii 7 i 9 wyjechały "kurduple", czyli Jelcze Vero
Także na całodzienną brygadę 18. Rano było sporo ludzi, zobaczymy wieczorem. Cóż, w MZDiK wreszcie zauważyli, że kurdupel też się czasem przyda. Jeszcze mogą dać w niedziele na 18. Dużo ludzi tym nie jeździ.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 20 gru 2006, 10:29

Busmann pisze:Także na całodzienną brygadę 18.
:arrow: Byłoby wszystko w porządku, gdyby nie kurs o 6:58, którym wczoraj do autobusu o pojemności niespełna 40 pasażerów raczyły wejść 72 osoby. Komentarze "babci Gieni" ("Jak pan jeszcze raz przyjedzie tym wozem, to panu szyby powybijam" lub "To się nadaje do wożenia tych frajerów po Izraelu, a nie na osiemnastkę") nic nie zmieniły. Gdy natomiast opowiedziałem to wicedyrektorowi MZDiK, to natychmiast chwycił za słuchawkę i wydał polecenie puszczenia od dziś autobusu 12-metrowego. I taki właśnie jeździ. To się nazywa ekspresowe podejmowanie decyzji :D.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 gru 2006, 10:38

MZ pisze:Komentarze "babci Gieni" (...) nic nie zmieniły.
Ale podbudowały jej poczucie wszechwładzy... Pewnie teraz zacznie się opowiadanie, jak to kierowcę nastraszyła ;) . A ja jestem ciekaw jak wyjdzie z moim proroctwem co do niedzielnej obsługi, tym razem w praktyce :D Teraz poczekajmy jeszcze, aż dadzą kurdupla w soboty...
MZ pisze:To się nazywa ekspresowe podejmowanie decyzji
Żeby takie tempo było też w kwestii połączenia Gołębiów-Południe :roll:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 20 gru 2006, 10:45

Busmann pisze:Żeby takie tempo było też w kwestii połączenia Gołębiów-Południe
:arrow: Wczoraj usłyszałem, że ma ono szansę powstać szybciej niż dojazdy na Juranda i Malenicką, bo nie potrzeba do niego budowy infrastruktury. Zresztą ze wspomnianego liczenia pasażerów wynika, że właśnie na Wierzbickiej są największe potoki pasażerskie. Osiedle Południe jest dla Radomia prawie tym, czym dla Warszawy Nowodwory (tylko proporcjonalnie mniejszym).

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 gru 2006, 10:54

Może wreszcie coś zrobią (byle nie kolejny twór w typie 16)
MZ pisze:Osiedle Południe jest dla Radomia prawie tym, czym dla Warszawy Nowodwory (tylko proporcjonalnie mniejszym).
Ale po za tym jest jeszcze jedna wspólna cecha: beznadziejny i zakorkowany dojazd do centrum. Mogliby zrobić przejazd na Wjazdowej i tamtędy coś dać (oczywiście przez Ustronie :P ), bo póki co, to niskopodłogowcem jest trudno przejechać (raz mi się zdarzyło, 806 z rezerwy na Godów).
Jeszcze Grota-Roweckiego czeka w kolejce (są nawet tereny WM na końcu ulicy przy przepompowni, więc problemów z pętlą nie powinno być).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 20 gru 2006, 11:00

Busmann pisze:Mogliby zrobić przejazd na Wjazdowej i tamtędy coś dać.
:arrow: To już chyba szybciej w Warszawie powstanie Trasa Północna wraz z mostem :P.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 sty 2007, 18:27

:arrow: I po co było się tak wysilać z tymi badaniami? Właśnie dowiedziałem się, że w ramach czystek kadrowych PiS-owski prezydent Radomia odwołał już kolejnego dyrektora. Tym razem padło na dyrektora do spraw komunikacji w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji (pawcio, hafilip84 i Tm mieli okazję z nim rozmawiać podczas letniej wycieczki). I w taki oto sposób człowiek, którego działalność nie przynosiła komunikacji strat (mimo tego, że nie kasował, a wręcz dodawał kolejne kursy) został odwołany, a prezes MPK, czyli przewoźnika, którego straty rosną z dnia na dzień, wciąż sobie spokojnie rządzi. Żeby było jeszcze śmieszniej, odwołany wicedyrektor MZDiK nie należał do żadnego ugrupowania, a prezes MPK jest silnie związany z ugrupowaniem, z którego wywodził się poprzedni prezydent - kontrkandydat obecnego w drugiej turze. Zobaczymy, co będzie dalej, ale pewien istotny etap w historii radomskiej komunikacji dziś się zamknął. Teraz wcale nie musi być lepiej, choć dobrze by było...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 30 sty 2007, 10:26

MZ pisze:I po co było się tak wysilać z tymi badaniami?
sztuka dla sztuki. Nie wiem dlaczego, ale od samego początku domyślałem się, że nic z tego nie wyjdzie...
MZ pisze:Żeby było jeszcze śmieszniej, odwołany wicedyrektor MZDiK nie należał do żadnego ugrupowania, a prezes MPK jest silnie związany z ugrupowaniem, z którego wywodził się poprzedni prezydent - kontrkandydat obecnego w drugiej turze.
Widocznie są równi i równiejsi. A może zamierza smieniać barwy partyjne? :-k
MZ pisze:Zobaczymy, co będzie dalej, ale pewien istotny etap w historii radomskiej komunikacji dziś się zamknął. Teraz wcale nie musi być lepiej, choć dobrze by było...
Tego się obawiam. Oby nie pojawili się tacy, co zlikwidują MZDiK i przekażą linie w ręce MPK, bo wiadomo czym to grozi... [-o<
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 30 sty 2007, 11:40

Busmann pisze:Tego się obawiam. Oby nie pojawili się tacy, co zlikwidują MZDiK i przekażą linie w ręce MPK, bo wiadomo czym to grozi.
:arrow: Ja niestety obawiam się tego samego. Oby tylko drugiego Lublina nie zrobili :evil:.

ODPOWIEDZ