Trasa Toruńska/Armii Krajowej

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 wrz 2006, 14:34

E tam, w duchy wierzysz.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 05 wrz 2006, 14:35

No dobra, co najwyżej prywatne liczą się... ;)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 wrz 2006, 14:55

Inaczej - niektóre prywatne liczą się. Podejrzewam, że niektóre państwowe też, o ile rządzi nimi ktoś rozsądny, ale na pewno jest to wyraźnie mniejszy procent ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 12 wrz 2006, 16:24

Obrazek
WARSZAWA
INWESTYCJE

Gdzie drogowców dwóch...


Zarząd Dróg Miejskich i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad nie potrafią skoordynować działań. A zagrożony katastrofą budowlaną wiadukt Trasy Toruńskiej czeka na remont

Obrazek
Prace nad przebudową wiaduktów mają się zakończyć w 2010 roku
(c) JERZY DUDEK

ZDM odpowiada za budowę i remonty ulic w Warszawie, także tych o statusie dróg krajowych. Za powstanie planowanej ekspresowej obwodnicy miasta - łączników z autostradą A2 przez Bemowo, Wesołą, Włochy, Ursynów i Wawer -odpowiedzialność bierze już mazowiecki oddział GDDKiA.

Problemy pojawiają się, kiedy kompetencje instytucji się nakładają. Tak stało się w przypadku zarządzanej przez ZDM Trasy Toruńskiej, która po dostosowaniu do parametrów drogi ekspresowej ma stać się elementem drogowego pierścienia budowanego przez GDDKiA.

Poślizg na wiadukcie
Z powodu fatalnego stanu technicznego wiaduktów Trasy Toruńskiej na Żeraniu już pięć miesięcy temu Mazowiecki Inspektor Nadzoru Budowlanego nakazał ZDM ich naprawę.

Wczoraj miejscy drogowcy wprowadzili wykonawcę - konsorcjum firm WPM Mosty, Intop Tarnobrzeg i PBL Mazowieckie Mosty - na teren inwestycji na Żeraniu. W drugiej połowie września zacznie się betonowanie podpór dla tymczasowego wojskowego wiaduktu z elementów dawnego mostu Syreny, którym poprowadzone zostaną objazdy.

Jednocześnie ruszy remont wiaduktu w stronę Marek.

Drogowe zagadki
Drugi wiadukt - w kierunku centrum - powinna odbudowywać GDDKiA (początkowo miała prowadzić całą inwestycję). Budowa planowana była w 2006 roku. Z powodu opóźnienia nie dojdzie w tym roku do skutku. Nowy zapowiadany przez GDDKiA termin realizacji to lata 2008 - 2010 (do tego czasu wiaduktami zarządza ZDM).

Jak do 2010 będzie wyglądała organizacja ruchu? Ani w ZDM, ani w GDDKiA nie udało nam się uzyskać odpowiedzi na te pytania.

- Nie wiadomo nawet, czy koncepcja GDDKiA po uzgodnieniach z wojewodą będzie się zgadzała z naszą - denerwuje się szef ZDM Mirosław Kazubek. - Przez brak koordynacji istnieje ryzyko, że wyremontowany przez nas wiadukt trzeba będzie rozbierać.

Sytuacja byłaby prostsza, gdyby wszystkie prace prowadziła GDDKiA. - A w jaki sposób miałem to niby zrobić? - zadaje pytanie wzburzony szef mazowieckiej GDDKiA Wojciech Dąbrowski. -W październiku ubiegłego roku złożyliśmy do wojewody wniosek o decyzję środowiskową. Wciąż nie dostaliśmy odpowiedzi - twierdzi.

Żółwie tempo wojewody
W biurze prasowym wojewody usłyszeliśmy, że decyzja środowiskowa została wydana w ubiegłym tygodniu, po dziewięciu miesiącach oczekiwania.

- Tyle trwały uzgodnienia z Ministerstwem Środowiska, sanepidem - mówi rzeczniczka wojewody Karolina Kania. -Do GDDKiA decyzja mogła jeszcze nie dotrzeć, stąd o niej nie wiedzą - domyśla się.

Po otrzymaniu decyzji środowiskowej GDDKiA musi uzyskać jeszcze decyzję lokalizacyjną, wykupić 300 działek wzdłuż trasy, wystąpić o pozwolenie na budowę i rozstrzygnąć przetarg na wykonawcę.

A wiadukt Trasy Toruńskiej w stronę centrum jest zagrożony katastrofą budowlaną.

KONRAD MAJSZYK

--------------------------------------------------------------------------------

Toruńska jak autostrada
Z powodu braku mostu Północnego Trasą Toruńską i mostem Grota-Roweckiego codziennie przetacza się ruch o największym natężeniu w Polsce. To 12 tys. aut na godzinę w szczycie porannym i prawie 150 tys. na dobę. Wiadukty powstały na przełomie lat 70. i 80. Trasa Toruńska i AK były ostatnią dużą inwestycją drogową w Warszawie wczasach PRL.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 wrz 2006, 16:57

Takie inwestycje powinny być priorytetowe :!: To co się dzieje to skandal :/
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 sty 2007, 21:23


Obrazek
Po otwarciu tymczasowego wiaduktu z elementów mostu Syreny na Żeraniu wielu kierowców będzie miało powody do narzekania. M.in. mieszkańcy Bródna, którzy zostaną częściowo odcięci od Trasy Toruńskiej.

Właśnie kończy się budowa nowego wiaduktu nad torami kolejowymi na Trasie Toruńskiej. Konstrukcja dawnego mostu Syreny stanęła tuż obok istniejącego wiaduktu. Trzeba na niej jeszcze tylko ułożyć nawierzchnię. Najpóźniej wiosną na ten tymczasowy wiadukt zostanie przerzucony ruch samochodowy w kierunku centrum, bo zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego stara, sypiąca się estakada może być używana tylko do maja. Niestety, jej zamknięcie spowoduje spore perturbacje. Wszystko przez to, że przy okazji trzeba będzie zamknąć dwie estakady, które łączą się z feralnym wiaduktem. Chodzi o wjazd na Trasę Toruńską z Bródna, czyli z ul. Wysockiego, i wjazd z ul. Marywilskiej. Obie estakady umożliwiały dotarcie do mostu Grota. Ustawiona konstrukcja mostu Syreny, niestety, nie ma z nimi połączenia. - Rzeczywiście przejazd pogorszy się - mówi Adam Stawicki z Zarządu Dróg Miejskich. Wielu mieszkańców Bródna, by dostać się w kierunku mostu Grota, będzie musiało nadkładać kilka kilometrów do wjazdu przy ul. Łabiszyńskiej. Co gorsza mogą powiększyć się korki na Modlińskiej, bo tam przeniosą się kierowcy, którzy teraz wjeżdżają na Trasę Toruńską ul. Marywilską. Zarząd Dróg Miejskich liczy jeszcze, że skutki spodziewanego bałaganu jakoś załagodzi Instytut Badawczy Dróg i Mostów, który przygotowuje nową organizację ruchu w tym rejonie. Swoje propozycje ma przedstawić w ciągu kilku tygodni.

Konstrukcja mostu Syreny stanie na Trasie Toruńskiej tylko na kilka lat. Zarząd Dróg Miejskich twierdzi, że musiał postawić tymczasową konstrukcję, bo tylko taką budowlę da się wznieść szybko w sytuacji, gdy sąsiedni wiadukt grozi zawaleniem. Niedługo arterię przejmie zaś rządowa Generalna Dyrekcja Dróg, która przebuduje ją na trasę ekspresową. M.in. powstaną nowe wiadukty nad skrzyżowaniem z ul. Łabiszyńską, a na moście Grota pojawi się pięć pasów w każdym kierunku. Generalna Dyrekcja Dróg nie może wciąż jednak zacząć prac, bo wskutek protestów nie zdobyła dotąd potrzebnych dokumentów, m.in. decyzji środowiskowej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Marcinos
Posty: 183
Rejestracja: 07 lut 2006, 18:24

Post autor: Marcinos » 01 sty 2007, 21:31

No tak. Autobusy po moście Syreny jeździły środkiem, skutecznie blokując dwa pasy. Więc zapowiada się ciekawie. Denerwuje fakt, że zamiast budować wiadukty na stałe, buduje sie prowizorkę.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.

Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 sty 2007, 21:32

Marcinos pisze:Denerwuje fakt, że zamiast budować wiadukty na stałe, buduje sie prowizorkę.
Dokładnie. Na dodatek śmieszy mnie ten tekst:
Stołek pisze:Konstrukcja mostu Syreny stanie na Trasie Toruńskiej tylko na kilka lat.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 sty 2007, 21:40

Stołek pisze:Konstrukcja mostu Syreny stanie na Trasie Toruńskiej tylko na kilka lat.
I tylko przez kilka lat linie zmuszone do objazdów będą miały żółte rozkłady i tabliczki z napisem "Trasa czasowo zmieniona". :D

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 01 sty 2007, 21:41

Autobusy będą musiały też kręcić Łabiszyńską, czym Bazyliańska zostanie prawie bez autobusów... (oprócz 326 O-) )
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 01 sty 2007, 21:42

michael112 pisze:
Stołek pisze:Konstrukcja mostu Syreny stanie na Trasie Toruńskiej tylko na kilka lat.
I tylko przez kilka lat linie zmuszone do objazdów będą miały żółte rozkłady i tabliczki z napisem "Trasa czasowo zmieniona". :D
Też mi powód do uśmiechu :-s


nie karmię już:(
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 sty 2007, 22:47

Heh, za to jest wreszcie szansa, że COŚ z Bródna pojedzie innym mostem niż G-R.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 01 sty 2007, 22:48

Fikander pisze:Heh, za to jest wreszcie szansa, że COŚ z Bródna pojedzie innym mostem niż G-R.
407 już jeździ.
xxx

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 sty 2007, 22:49

Czepiasz się :-) Coś z zachodniego Bródna ;)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 01 sty 2007, 22:49

Że o 500 nie wspomnę.

[ Dodano: 2007-01-01, 22:50 ]
Fikander pisze:Czepiasz się :-)
Od dziecka tak mam.
xxx

ODPOWIEDZ