![:D](./images/smilies/mg.gif)
Trasa Toruńska/Armii Krajowej
Moderator: Wiliam
- R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
602Fikander pisze:Czepiasz sięCoś z zachodniego Bródna
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
DlaczegoMZ pisze:Marcinos pisze:Denerwuje fakt, że zamiast budować wiadukty na stałe, buduje sie prowizorkę.Ale przecież aby wybudować nowe wiadukty Trasy Toruńskiej, trzeba było postawić właśnie taką prowizorkę, żeby ruch mógł w ogóle się odbywać. Inaczej trzeba byłoby całkiem zamknąć trasę.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
R-11 Kleszczowa pisze:Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Bez problemów dałoby się wybudować środkowe wiaduktu. Chodzi o to, że ZDM nie chce pakować pieniędzy w drogę, którą już niedługo będzie modernizować GDDiA. A że modernizacja nie zaczyna się (decyzje środowiskowe i takie tam) to trzeba było wybudować tymczasowy wiadukt. Jak zwykle niestety chodzi o kasę.MZ pisze:Gdyby tak się dało, to pewnie by tak zrobili, żeby zaoszczędzić na budowie tymczasowej konstrukcji. Tylko nie wiadomo, czy te wiadukty wytrzymałyby do tej pory, skoro za kilka miesięcy muszą być wyłączone z eksploatacji.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5315
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Co i tak nie zmienia faktu że trzeba by było jakoś zbudować połączenia z tymi środkowymi wiaduktami - rondo Łabiszyńska / Trasa Toruńska ma ograniczoną przepustowość i wszystkich chętnych upchnąć się nie da (bez giga-korków). Podczas spotkania urodzinowego Jarek wspominał coś o możliwości zbudowania połączenia Annopol - Trasa Toruńska (w stronę centrum). A powrót można realizować ul. Św. Hieronima, tyle że dla autobusów się nie nadaje, bo przy podstawówce jest przejście dla pieszych w postaci szerokiego i wysokiego progu. Tak czy inaczej, zapowiada się sajgon i nawet nie chcę sobie tego wyobrażać...R-11 Kleszczowa pisze:Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
A tak na marginesie, czy wiadomo jakie będą zmiany konieczne w związku z tym faktem, czy też ZTM zaskoczony sytuacją (jak wiadomo współpraca różnych podmiotów miasta bywa trudna) na razie nie ma pomysłu co z tym fantem zrobić. Moim zdaniem może dojść do bardzo dużych zmian i to może być okazja do zrobienia czegoś na stałe. O ile wyobrażam sobie zmiany np. na 506 i E-3 (przez most Gdański) czy też 112 to już nie na 524 (też przez Gdański ?).
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36683
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
ZTM stara się, o ile mi wiadomo, wymusić na ZDM umawiane wcześniej wjazdy na Most z Marywilskiej. Planowano tam zrobić zawrotkę tylko dla autobusów. Tymczasem nagle się okazało, że tego podłączenia być może (i całkiem prawdopodobnie) nie będzie, a wtedy pozostanie wyłącznie wjazd z Łabiszyńskiej. W każdym bądź razie ZTM jest z sytuacją na bieżąco, tylko że zmieniają się ustalenia.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Pytanko;
Jako codzienny użytkownik tej trasy od paru dni widuję pracę nad budową dojazdów do tymczasowej przeprawy.Dokładnie chodzi mi o wjazd od strony Bródna.
Na końcu owej przeprawy budowane jest rozwidlenie na obie estakady zarówną tą w kierunku Centrum, jak i tą wiodącą od centrum,aż boję sie zadać pytanie-czy tą jedną wąską przeprawą mają przemieszczać się pojazdy w obu kierunkach?
Z moich obserwacji wiele na to wskazuje, co wydaje mi sie absurdem, gdyż pamiętam ta przeprawe, jako most Syreny i była ona niezbyt szeroka i autobusy pokonywały ją środkiem, natomiast wozy osobowe miały do dyspozycji dwa pasy.
Jako codzienny użytkownik tej trasy od paru dni widuję pracę nad budową dojazdów do tymczasowej przeprawy.Dokładnie chodzi mi o wjazd od strony Bródna.
Na końcu owej przeprawy budowane jest rozwidlenie na obie estakady zarówną tą w kierunku Centrum, jak i tą wiodącą od centrum,aż boję sie zadać pytanie-czy tą jedną wąską przeprawą mają przemieszczać się pojazdy w obu kierunkach?
Z moich obserwacji wiele na to wskazuje, co wydaje mi sie absurdem, gdyż pamiętam ta przeprawe, jako most Syreny i była ona niezbyt szeroka i autobusy pokonywały ją środkiem, natomiast wozy osobowe miały do dyspozycji dwa pasy.