Całkiem dobry pomysł.Fikander pisze:A jak na Żelaznej nie starczy, to puścić tam 128.
Zmiany obsługowe - styczeń 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Prędzej myślałbym o połączeniu, ale tu trzeba pogodzić obie końcówki trasy. O ile Ochota nie jest problemem, bo odcinek 128 w Alejach nie jest specjalnie potrzebny, a pomysł dzidka z puszczeniem - zamiast Grójecką - Szczęsliwicką - wydaje się doskonały, zapewniając CAŁEJ dzielnicy za jednym zamachem połączenie z przychodnią i urzędami, o tyle w północnych częściach się za bardzo nie orientuję i nie wiem, na ile jest to możliwe.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
na północy można dać albo:
Gdańską z jednoczesnym puszczeniem silnej linii na Gwiaździstą jako efekt fuzji 157 i 519
albo:
Mickiewicza i 121 Gdańską: dowóz do metra, te sprawy, stara, chyba również sprawdzona trasa
Gdańską z jednoczesnym puszczeniem silnej linii na Gwiaździstą jako efekt fuzji 157 i 519
albo:
Mickiewicza i 121 Gdańską: dowóz do metra, te sprawy, stara, chyba również sprawdzona trasa
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Żelazna to może i owszem, ale już na przykład odcinek Jana Pawła II/Stawki - DWG to jest bardzo luźno.Piotrek pisze:Uważam, że niestety tak nie będzie. Szczególnie rejon Żelaznej i potem Żoliborz. Wykorzystanie jest zacne, więc solówki... są nie na miejscu8205 pisze:Na pozostałym odcinku trasy wykorzystanie jest ale wystarczą solówki.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Nie wiem jak jest teraz... Ale jeszcze niedawno przed 8 na Stawkach w stronę Ochoty jechało się w przegubowym Ikarusie na stopniach. Więcej miejsca nie było. Kolejny krok do całkowitej likwidacji KM na bocznych ulicach Śródmieścia. Najpierw likwidacja 179, potem 359, solówki na 159, teraz na 157... W końcu całkiem zlikwidują .
Dość często zdarza mi się jechać 157 na odcinku Sienna - Wilsona. W godzinach szczytu trudno jest wejść do nerwoplana czy przeguba. Wolę zatem nie myśleć, co to będzie przy solówkach. Poza szczytem różnie bywa - albo dużo pasażerów albo pustawo.
Ale na pewno nie wolno (tzn. nie należy) na jedyną linię wzdłuż Żelaznej rzucać krótkich busów, bo będzie naprawdę troszkę masakrycznie.
Ale na pewno nie wolno (tzn. nie należy) na jedyną linię wzdłuż Żelaznej rzucać krótkich busów, bo będzie naprawdę troszkę masakrycznie.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Tzw:"wygaszanie frekwencji i popytu" przez urzędasów z ZTMu.A w przyszłości , być może kasacja lub połączenie liniii...
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec