ZTM-owi się opłaca gdyż nie musi za nie płacić a zakład dojeżdża na swój koszt. Kiedyś na 186 z R6 były dojazdy/zjazd płatne z/od OS.WOLSKA8205 pisze:Przecież to chyba się nie opłacają takie zjazdy i wyjazdy przez pół miasta na pusto.
Zmiany obsługowe - styczeń 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
czasem wystarczy skrócić przerwę jednej brygadzie by zjazd odbywał się o innej godzinie i z innego krańca . Tak jest na wielu brygadach 186 czy 157...Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... Bardziej już pasowałoby 5/186
[ Dodano: 2007-01-02, 16:36 ]
tak samo poranne wyjazdy z R13 na MW np. przez Ochotęmarker pisze:Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istniejąSantos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... Bardziej już pasowałoby 5/186
Nom,ale te brygady zjeżdzają wcześniej (bodajże jes to tylko 012).A ta brygada ''na ostatniego'' zjeżdża na R6...Na R7 była już po północy z minutami...marker pisze:Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istniejąSantos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... Bardziej już pasowałoby 5/186
[ Dodano: 2007-01-02, 16:40 ]
Nie wiem,czy to jest zgodne z logiką ale czy jest sens żeby Stalowa dojeżdżała na Metro na 4:55 żeby zaczął prace jako 7/186
Trasa 186 ma to do siebie, że jest niemożliwe, by wszystkie brygady zaczynały i kończyły kursowanie na tym samym krańcu. Więc długie dojazdy muszą być. Pozostaje pytanie ich doboru i podziału na zajezdnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
czasem wystarczyłoby żeby poprzednia brygada albo następna wyjechała z zajezdni wcześniej i wykonała pierwszy półkurs za 7/186 a ta brygada mogłaby ruszać półkurs później z Tarchomina.Santos pisze:Nie wiem,czy to jest zgodne z logiką ale czy jest sens żeby Stalowa dojeżdżała na Metro na 4:55 żeby zaczął prace jako 7/186
czasem faktycznie jest to powód dla absurdalnych wyjazdów czy zjazdów ale czasami wystarczy trochę zmienić rozkład albo same godziny kursowania brygady aby uniknąć problemu z jazdą na pusto przez całe miasto. Gdyby ZTM miał płacić za przejazdy na pusto Miejskim Zakładom Autobusowym to napewno Stalowa nie jeździłaby jako PT na MW ! Tak samo kiedyś było z 157, że jedna brygada z Kleszczowej stała ponad 50 minut na Szczęśliwicach po to aby pojechać na Gwiaździstą i na pusto zjechać na zajezdnię a w tym czasie z 3 kolejnych brygad zjeżdżających jedna po drugiej na zakład aż dwie były z Redutowej , na którą jest bliżej z krańca Gwiaździsta.pawcio pisze:A postoje i czas pracy?
to tym bardziej nie wiem o co ci chodzi. Przecież na 182 deskorolki są bardzo dobrym typem taboru i chyba lepsze to od solówek. Poza tym chyba przyzwyczaiłeś się do obsługi 182 przez 15 metrowe pojazdy bo R7 wysyłała stale sztywniaki na tę linię a tu dziś Ikarus z R11 (i to automat) zawitał Tylko zastanawiam się po co ?? W planie brygadowym na styczeń brygady na 182 powinny mieć napisane N zamiast P ...8205 pisze:Przepraszam, nie napisałem że chodzi mi o 3/182 a nie 186.dzidek pisze: 2. Kleszczowa nie obsługiwała 3/186 od bardzo dawna wiec nie wiem gdzie ty neoplany widziałeś
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec