Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
http://www.pr.pkp.pl/img_in//SRJP/zmien ... 001_07.pdf - zestawienie wszystkich skrótów używanych w RJ (przeważnie).
[ Dodano: 2006-11-30, 11:08 ]
F - zazwyczaj jeśli coś planuje się uruchomić jeśli... będą składy/pieniądze/zapotrzebowanie, itd.
G - przeważnie straszak na samorządy do zawieszania pociągów.
[ Dodano: 2006-11-30, 11:08 ]
tego nawet najtwardszy beton nie wie...pawcio pisze:A można się dowiedzieć, co dokładnie znaczy (w rzeczywistości) to "po ogłoszeniu" i "do odwołania"?
F - zazwyczaj jeśli coś planuje się uruchomić jeśli... będą składy/pieniądze/zapotrzebowanie, itd.
G - przeważnie straszak na samorządy do zawieszania pociągów.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27450
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Bardzo dosłownie znaczy to, że (F) to pociąg, którego nie ma, ale albo kiedyś był i/lub może (znów) będzie.pawcio pisze:A można się dowiedzieć, co dokładnie znaczy (w rzeczywistości) to "po ogłoszeniu" i "do odwołania"?
Przykłady: w zeszłym roku spora część pociągów w lubuskiem miała (F) - gdy ZNTK Posen dostarczył zaległy szynobus, wyszły poprawki 'wykreślić (F)' i pociągi zaczęły jeździć. W tym roku w Małopolsce zawieszono kursowanie części pociągów do Zakopca, Krynicy itp - wyszły poprawki 'wpisać (F)' (a potem 'wykreślić (F)', jak się nagle pieniądze znalazły na połączenia).
(G) to pociąg, który wciąż jeździ, ale w każdej chwili może przestać - w sumie dokładnie tak samo, jak pociąg bez (G). Używany zazwyczaj, jak boh pisze, do oznaczenia pociągów, które nie są w pełni finansowane przez samorządy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
ew. kursuje codziennie oprócz 6, 7jasiu pisze:piszą (1)-(5)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27450
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jechałem wczoraj wahadłem ze Śródmieścia, i zauważyłembyłem, że ostatni semafor SBL od strony Ochoty w stronę Śródmieścia wskazuje S2. Czy w związku z tym, że na odstępie osłanianym przezeń stoi tarcza D1, nie powinien wyświetlać S5 - tak jak w sytuacji, gdy następny semafor wyświetla sygnał niezezwalający na jazdę?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
ZTCW SBL jest unieważniona.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
A tego nie mam pojęcia. na Zachodniej nie widziałem nikogo latającego ze świstkiem, a przez radio nie podają.
Widocznie.To po co się świeci, prądu za dużo w tym kraju?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
Czy ktoś z was ma dostęp do służbowych rozkładów PR i jest w stanie mi powiedzieć o której podstawiane są wagony pociągu 16200/1 "Karkonosze" w kierunku Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby Górnej? Czy wagony do Kłodzka przyjeżdżają od razu z resztą, czy są łączone dopiero na stacji? Wyjazd ma być w dniu 26.XII.
1991Tm pisze:a w którym roku zbudowali ZOO i Koło, bo na planie jakby były, brak tylko Woli i Kasprzaka, dziwne
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Czy maszynista przed odjazdem pociągu prowadzonego elektrowozem ma obowiązek wykonać określoną ilość prób działania mechanizmów podnoszenia/opuszczania pantografów?
Geneza pytania: dzisiaj na Okęciu stał sobie skład Szczakowej 181.133-0 + M62-1194 + węglarek po horyzont. Maszynista "czecha" podnosił i opuszczał pantografy - pierwszy lub drugi albo wspólnie oba, czasami zostawiał podniesione na chwilę, czasami podnosił i od razu w dół - i nie byłoby to pewnie dziwne, gdyby nie robił tego przez dobre 10 minut...
Geneza pytania: dzisiaj na Okęciu stał sobie skład Szczakowej 181.133-0 + M62-1194 + węglarek po horyzont. Maszynista "czecha" podnosił i opuszczał pantografy - pierwszy lub drugi albo wspólnie oba, czasami zostawiał podniesione na chwilę, czasami podnosił i od razu w dół - i nie byłoby to pewnie dziwne, gdyby nie robił tego przez dobre 10 minut...
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]