Stan techniczny autobusów MZA a bezpieczeństwo pasażerów

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 gru 2006, 17:38

Jak Stalowa jest na północy, to ja mieszkam w Grodzisku Mazowieckim :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 15 gru 2006, 19:55

Ale Stalowa obsługuje prawie wszystkie tarchomińskie linie ;P
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 15 gru 2006, 20:05

Dantte pisze:prawie
Prawie robi wielką różnicę... Słyszałeś? :P
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 15 gru 2006, 20:11

Oj lepiej spytać kto nie słyszał :P Może Michalczewski odkupi :D
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 15 gru 2006, 20:57

TGM pisze:Za każdym razem sprawdzają na południu. Jak nie Wilanowska, to Wilanów albo Natolin. Wniosek: wszystkie truchła należy przerzucić na północ. Do obsługi Białołęki :twisted: . Wyjątek: 186.
Już i tak jeżdżą, może nie na Białołęce, ale po północno-zachodniej części miasta tak.
Odkurzacze i deskorolki. Podejrzewam, że zakłady MZA w tamtych rejonach niczego nowego już nie dostaną, zwłaszcza redutowa. :neutral:

Awatar użytkownika
Janeczek
Posty: 443
Rejestracja: 24 wrz 2006, 11:36
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Janeczek » 15 gru 2006, 21:10

A jakiego jelcza cofneli tzn. czy to był gniot czy kwadrat ?

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 15 gru 2006, 21:12

Był to odkurzacz.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 15 sty 2007, 20:24

Dziś koło 9-tej jechałem na linni 401 Ikarusem nr. boczny 2656 - wysiadając zauważyłem
,że jedna połówka drugich drzwi [liczać od strony kierowcy] , oderwała się z mocowania i zwisała sobie na wpół otwarta - trzymała się tylko u dołu.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 17 sty 2007, 10:23

rubeus pisze:drógich
Litości dla języka polskiego :-#

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 17 sty 2007, 18:53

Kra pisze:
rubeus pisze:drógich
Litości dla języka polskiego :-#
:gafa: :gafa:

Awatar użytkownika
endrju
Posty: 189
Rejestracja: 12 gru 2006, 13:22
Lokalizacja: mokotow

Post autor: endrju » 19 sty 2007, 19:29

Dziś w nocy, ok 1-2, wdzialem 2 wozy ITD na Centralnym. Kontrolowali pojazdy (w danej chwili dwa) od strony technicznej, a pozniej kierowce - alkoholomierzem. Co z tego wyniklo? Nerwy kierowcy, pasazerow i kilka-kilkanascie minut opóźniony start z Centralnego. :/

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 19 sty 2007, 19:41

endrju pisze: Co z tego wyniklo? Nerwy kierowcy, pasazerow i kilka-kilkanascie minut opóźniony start z Centralnego. :/
I brak wraków na liniach nocnych.
=D> =D> Tak trzymać.

Awatar użytkownika
endrju
Posty: 189
Rejestracja: 12 gru 2006, 13:22
Lokalizacja: mokotow

Post autor: endrju » 19 sty 2007, 19:53

taka kontrole moznaby przeprowadzic w mniej uciazliwych warunkach - np przy zjazdach, a nie w nocnych godzinach szczytu. wg mnie-bezsens

Marcinos
Posty: 183
Rejestracja: 07 lut 2006, 18:24

Post autor: Marcinos » 19 sty 2007, 22:16

No właśnie. Stan techniczny. Najgorsze autobusy ma zapewne "Redutowa" i "Kleszczowa". Jak wiadomo, te zajezdnie mają same wraki. Więc dziwi mnie fakt, że nową partię SU 18 lokuje się w całości na np. "Woronicza", przenosząc klimatyzowane SU 18 na "Ostrobramską", lub też przydzielenie SU 12 na "Stalową". Przecież są to kpiny. Moim zdaniem, po 50 solark 18 i po 25 solarek 12 powinno się dać na"Redutową" i "Kleszczową" by wyrównać trochę sytuację taborową. Pojawią sie głosy, że po co na "Redutowej" nowe autobusy, gdy ta zajezdnia idzie do kasacji. Otóż, o ile dojdzie do kasacji zajezdni, autobusy można przenieść na inne zajezdnie. I wcale nie jest to aż tak drogie.
Zła sytuacja taborowa na "Redutowej" odbija się tez zapewne na brakach kadrowych na tej zajezdni. Choć jak się dowiedziałem, że na "Ostrobramskiej" brakuje 90 kierowców, to aż strach pomyśleć ile brakuje na "Redutowej" czy "Kleszczowej.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.

Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 20 sty 2007, 0:53

Marcinos pisze:Zła sytuacja taborowa na "Redutowej" odbija się tez zapewne na brakach kadrowych na tej zajezdni. Choć jak się dowiedziałem, że na "Ostrobramskiej" brakuje 90 kierowców, to aż strach pomyśleć ile brakuje na "Redutowej" czy "Kleszczowej.
Akurat chciałbym Cie poinformować, że na zajezdni "OSTROBRAMSKA" występują największe braki kierowców...

[ Dodano: 2007-01-20, 00:55 ]
Marcinos pisze:Najgorsze autobusy ma zapewne "Redutowa" i "Kleszczowa"
A "Redutowa" jest następna w kolejce do kasacji więc wymiany taboru nie ma się co spodziewać

EDIT: Usuniętą zbędną część posta. Takie uwagi to na PW

ODPOWIEDZ