SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 sty 2007, 10:03

Wg. mnie nikt się nie zgłosił. Po pierwsze trzeba najpierw zakupić jednostki. Tylko kto je sprzeda?? Cena którą podali obejmuje wykupienie przez zntk jednostek do medernizacji a potem modernizacja. Skoro modernizacja kosztuje 2,5 mln zł to koszt modernizacji wyniesie 5mln zł. A za dwa mln trzeba kupić jednostki.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 sty 2007, 10:08

Mogą być też jednostki nowe. Chociaż nie wiem, ile pieniędzy ma na zadanie przeznaczone SKM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 sty 2007, 10:50

Czyżby jednak były to moderny? Nie sądzę, aby załatwić wszystkie formalności i wyprodukować nowe składy w takim krótkim czasie...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 sty 2007, 15:27

inż. Glonojad pisze:Mnie bardziej zastanawia, jakie te zmiany w SIWZie są... np. poprzedni w praktyce wykluczał pociągi z trzema drzwiami na stronę w członie, mimo dodatkowych punktów za to.
coś tam było zmienione z drzwiami, zmiany dostępne są na stronie SKM - http://www.skm.warszawa.pl/downloads/Py ... 6_ver2.pdf
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 sty 2007, 17:34

Pesa odpada gdyż jedna nowa kosztuje 12 mln zł 14WE też. Pozostają tylko 2 możliwości. EN57 lub EW58. PR zapewne też ma braki w taborze gdyż zabrał kolejom mazowieckim 18 swoich jednostek. SKM 3miasto ma jeszcze większe skoro na trasę wyjeżdżają EW58. Bez ustawionego przetargu SKM nie ma co liczyć na kupno jednostek. W przypadku nie rozsztrzygnięcia przetargu jedynym wyjściem będzie połaczenie z KM lub skrócenie kursów tylko do Rembertowa. 3miejskich jednostek nie można wiecznie wypożyczać

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 20 sty 2007, 17:55

Premo pisze:Pozostają tylko 2 możliwości. EN57 lub EW58
Tylko widzisz - one mają być ze stali nierdzewnej. EN57 ma system diagnotyki pokładowej? Klimatyzacje? I tak dalej - SIWZ zawiera mnóstwo punktów, które wykluczają EN57 i EW58, przy których się tak upierasz. Poczytaj SIWZ.
Premo pisze:Bez ustawionego przetargu SKM nie ma co liczyć na kupno jednostek
m na innym forum.Ustawionego? Mianowicie pod kogo ustawionego? Stawiasz poważny zarzut, uzasadnij go.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 sty 2007, 18:02

ja tam wiem od pracownika zaplecza technicznego, że na nic innego, jak 14WE to oni nie liczyli. Na ile w tym prawdy, to nie wiem...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 sty 2007, 19:07

Na 14WE przetarg był ustawiony i wszyscy o tym dobrze wiemy. Żadna inna firma nie potrafiłaby wyprodukować jednostek w 9 miesięcy. Tutaj trzeba upewnć się czy jakaś firma ma do sprzedania jednostki. Po tym przetargu nie ma żadnej pewności czy się odbędzie. Ogłosili go z nadzieją, że może ktoś je sprzeda

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 sty 2007, 21:09

Prosimy o wyjaśnienie, czy zapis w pkt 10 e) załącznika nr 4 naleŜy traktować jako pomyłkę?
Jednocześnie prosimy o ujednolicenie zapisów poprzez wprowadzenie treści: „ maksymalna
odległość sąsiednich krawędzi drzwi ma wynosić 8000 mm”.
No, o to chodziło.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 21 sty 2007, 17:31

OJP
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania pisze:2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonali dostawę lub dostawy pasażerskich elektrycznych zespołów trakcyjnych o
wartości łącznej nie mniejszej niż 7 000 000, 00 zł.
(...)
1. W celu potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia polegającego na wykonaniu w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy lub dostaw
pasażerskich elektrycznych zespołów trakcyjnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 7 000 000, 00
zł. wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu dostaw z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te
dostawy zostały wykonane należycie.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy
Proszę, skopiuj mi freagment inny niż te, w których jest mowa, że łączna wartość obu jednostek nie może przekraczać 7 milionów złotych.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sty 2007, 18:51

Przydałoby się wiedzieć, ile tak naprawdę SKM ma na to pieniędzy (i skąd...).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 21 sty 2007, 19:32

Na tą chwilę przydałoby sie poznać wynik przetargu

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 sty 2007, 19:33

nie poznamy wyników tak prędko - w piątek było otwarcie ofert dopiero. Teraz trwa sprawdzanie zgodności, czy spełniają warunki przetargu itp.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 21 sty 2007, 19:49

MeWa pisze:w piątek było otwarcie ofert dopiero.
:arrow: Czyli liczba oferentów i zaproponowane ceny już mogą zostać ujawnione.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 21 sty 2007, 21:01

MZ pisze::arrow: Czyli liczba oferentów i zaproponowane ceny już mogą zostać ujawnione.
Dokladnie. Może na serio nikt się nie zgłosił O-)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

ODPOWIEDZ