Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Aktualnie dodatkowo dochodzą kolejne z 12 modernizacji z funduszy z roku 2006. Póki co mamy ich 7. Są to pełne modernizacje.
Natomiast wymieniane w poprzedniej wiadomości modernizacje pełne (NG) będa obejmowały prawdopodobnie również modernizację napędu (tak, jak ma to być w tym roku z dwiema jednostkami).
Źle nie będzie. Troszkę wizerunek się poprawi, ale do doskonaości daleko.
Natomiast wymieniane w poprzedniej wiadomości modernizacje pełne (NG) będa obejmowały prawdopodobnie również modernizację napędu (tak, jak ma to być w tym roku z dwiema jednostkami).
Źle nie będzie. Troszkę wizerunek się poprawi, ale do doskonaości daleko.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Tymczasem Kolejom Mazowieckim dojdą trzy używane jednostki, które dostarczą wybrani w przetargu oferenci. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/getFile/651
15/12/2005-12/7/2019
KM postanowiły jednak modernizować przody swoich jednostek na wzór PRów. Oto człon EN57 dla KM remontowany w NEWAGu.
Jak i przeciwników. Kwestia wygody jest w tym wypadku drugorzędna.Premo pisze:Tylko nikt w tym wypadku zwolenników nie słucha.
Liczą się koszty zarówno montażu/produkcji jak i utrzymania.
I na pewno plastiki są wygodniejsze od siedzeń montowanych w modernach KM, na których nawet nie można usiąść na środku, nie mówiąc o tym, że są tak wąskie, że ledwo można się zmieścić.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Zacznijmy od tego, że full plastic nigdy nie powinien mieć miejsca.
Na kolei jednak po epoce skaju nadeszła epoka fp i było to obranie złej drogi rozwojowej, gdzie był wybór.
Teraz, wcześniej nie było wyboru.MeWa pisze:nikt szanujący pasażerów nie kupuje pojazdów z wysoką podłogą!
Na kolei jednak po epoce skaju nadeszła epoka fp i było to obranie złej drogi rozwojowej, gdzie był wybór.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!