a co myślisz,że będzie wszystko ładnie i różowodzidek pisze: I tak dziś na 436 i 195 jeździły Ikarusy podczas gdy na całkach i dodatkach 186, 189, 401 zamiast przegubów wysłane zostały sztywniaki Brawo za olewanie zakazów taborowych
Zakazy taborowe - 2006/2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
myślę, że jak się ma możliwości wysłania odpowiednich wozów na odpowiednie linie to się nie powinno łamać zakazów no ale jak jeden kierowca czy drugi ładnie uśmiechnie się do dyspozytora i powie, że chce jechać swoim wozem a ten odrazu ulega to nie ma co się dziwić Gdyby dyspozytor po takim wybryku dostał upomnienie to może trochę opanowałby się.Santos pisze:a co myślisz,że będzie wszystko ładnie i różowodzidek pisze: I tak dziś na 436 i 195 jeździły Ikarusy podczas gdy na całkach i dodatkach 186, 189, 401 zamiast przegubów wysłane zostały sztywniaki Brawo za olewanie zakazów taborowych
Poza tym jeszcze nie dawno sam pisałeś, że to przez braki taborowe R7 łamie zakazy a teraz cała prawda wychodzi na jaw.
tak jest na wszystkich zajezdniach...poza tym,to nie zależy od dobrego humoru dyspozytora czy wystawi danemu kierowcy(tu na własność na powiedzmy 57xx) jego wóz,gdyż jeżeli ten kierowca ma takie 8/195,2/187 czy 010/436 na Przeguba,to niby czemu ma nie wyjechać swoim wozem poza tym sprawa deskorolek na R7 jest oczywista i trzeba je na dodatki upychać(nawet na te linie typu 186 czy 189)...dzidek pisze:myślę, że jak się ma możliwości wysłania odpowiednich wozów na odpowiednie linie to się nie powinno łamać zakazów no ale jak jeden kierowca czy drugi ładnie uśmiechnie się do dyspozytora i powie, że chce jechać swoim wozem a ten odrazu ulega to nie ma co się dziwić Gdyby dyspozytor po takim wybryku dostał upomnienie to może trochę opanowałby się.Santos pisze:a co myślisz,że będzie wszystko ładnie i różowo
Poza tym jeszcze nie dawno sam pisałeś, że to przez braki taborowe R7 łamie zakazy a teraz cała prawda wychodzi na jaw.
Jak to czemu ma nie wyjechać swoim wozem? Nie może wyjechać swoim wozem dlatego , że na zajezdni są braki w przegubach i jego wóz trzeba wysłać tam gdzie jest nakaz wysłania takich wozów. Jeśli się kierowcy nie podoba to niech prosi w grafiku o linie gdzie jeździć mają wyłącznie przegubowe pojazdy albo zmieni zajezdnię. A SU15 należy upychać na liniach gdzie nie ma zakazu wysyłania sztywniaka czyli takie 436, 187, 195 a nie na całki np. 186Santos pisze:tak jest na wszystkich zajezdniach...poza tym,to nie zależy od dobrego humoru dyspozytora czy wystawi danemu kierowcy(tu na własność na powiedzmy 57xx) jego wóz,gdyż jeżeli ten kierowca ma takie 8/195,2/187 czy 010/436 na Przeguba,to niby czemu ma nie wyjechać swoim wozem poza tym sprawa deskorolek na R7 jest oczywista i trzeba je na dodatki upychać(nawet na te linie typu 186 czy 189)... [/color]
Moim zdaniem trzeba zrobić coś zupełnie innego. ZTM powinien dostosować plan brygadowy do możliwości wysyłanych autobusów na daną linię. Chodzi o to żeby ZTM umieścił gdzieś planowo ten nadmiar SU15 z Woronicza i wtedy na linię na których ma być Ikar 280 będzie Ikar 280 a nie SU15. Można wpisać na stałe w rozkład i plan brygadowy SU15 na linie: 122, 136, 172, 301, 524 i wtedy nie będą już jeździć "sztywniaki" tam gdzie nie powinny.
RELOBUS A38 ESTRADY
A zadaniem dyspozytora wysłac na daną linię tabor zgodny z poleceniem ZTM.Santos pisze:to raczej jest zadanie człowieka ds.grafikowych,aby właścicielom przegubów ustawiać optymalnie grafik na linie megapojemnedzidek pisze:Jeśli się kierowcy nie podoba to niech prosi w grafiku o linie gdzie jeździć mają wyłącznie przegubowe pojazdy albo zmieni zajezdnię.
Żeby więcej sztywniaków jeździło na 186? Chyba za dużo świeżego powietrza się nawdychałeś.Santos pisze:to raczej jest zadanie człowieka ds.grafikowych,aby właścicielom przegubów ustawiać optymalnie grafik na linie megapojemnedzidek pisze:Jeśli się kierowcy nie podoba to niech prosi w grafiku o linie gdzie jeździć mają wyłącznie przegubowe pojazdy albo zmieni zajezdnię.
gdyby na zajezdni wozów przegubowych było zbyt mało i jeździłyby wyłącznie na liniach gdzie jest zakaz wysyłania SU15 to ja rozumiem, że gdy pojawi się w miejsce przeguba SU15 to siła wyższa i lepsze to niż nic ale w momencie gdy na liniach gdzie jest zakaz wysyłania sztywniaków jeździ sobie SU15 a na innej linii gdzie sztywniaki mogą jeździć dyspzytor wysyła przeguba albo SU18 to już jest ewidentny błąd dyspozytora i powinien za to odpowiadać.kocur pisze:A zadaniem dyspozytora wysłac na daną linię tabor zgodny z poleceniem ZTM.Santos pisze: to raczej jest zadanie człowieka ds.grafikowych,aby właścicielom przegubów ustawiać optymalnie grafik na linie megapojemne